Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

PS3 Support


Siterer Paisley:
Sendte mail i går (helligdag) og fikk svar i dag fra Nordisk Film!

På mailen sto det følgende for hvordan man får tak i passordet:



"Hvis du har glemt svaret til ditt hemmelige spørsmål, så skal du svare på følgende spørsmål. Opplysningene SKAL være de samme som du har registert din Playstation3 network konto med.



Navn:

Adresse:

Postnummer:



Og/eller



Hvis du har registrert et kredittkort til kontoen:



Det første 4 siffer på kredittkortet."

Dette var mail adressen de sendte fra:

[email protected]


Jevla digg hålt på å glemme passordet mitt også xD eller, jeg glemte det helt totalt for å være erlig... plutselig sluttet den å logge inn automatisk etter en opdatering.. så tenkte jeg: easy! går å tilbakestiller passordet! så kom det: hemmelig spørsmål: ... I wass all like: "FAEN! du kødder nå?" hadde seff glømt det også.. men etter liksom 2 dager med prøving og feiling kom jeg inn men diggbar måte å tilbakestille passordet på om du har glømt hemmelig svar! vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang det skjer
YEEEEAH BUDDY!!!!!!111
  • 0
Jepp!

Jeg er også utrolig fornøyd med kundeservicen, jeg fikk mail halv 11 i dag og det er kjempebra da jeg sendte i går kveld!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Sony er bare best ass
  • 0
Fikke ny mail av nordisk film i dag (den samme saksbehandleren) og jeg trenger kun å sende adressen min, så får jeg mitt hemmelige spørsmål av han.

Fantastisk kundeservice, og jeg tror de åpner kl 10.45, for begge mailene er mottatt på det tidspunktet! Gud som jeg elsker sony og nordisk film!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
En liten update angående glemt passord.

Etter noen mailer til og fra en person i Nordisk Film Norge, ble mailene mine videresendt til Danmark, hvor en person sendte meg all info om psn brukeren min, da med info om: Passord, e-mail, fødselsdato og hemmelig svar.

Dermed ordnet alt seg, og egentlig ganske fort. Regner med at de ville at jeg skulle sende flere mailer for å finne ut om det faktisk var meg som eide brukeren.
Det gikk kjempefint, ja, det tok litt tid, men sånn er det når man ikke gidder å ringe (gjerrig).

Så om det er noen som har/ har hatt samme problemet som meg, løsningen er å sende mail, og snart sender en hyggelig danske deg all info.

Flott kundeservice, blogg om dette kommer!
Endelig online igjen! Og trophies kan man samle selv om man ikke har signet up for en psn id, så folket vet det. Man må bare ha hatt en bruker der før.
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Før jeg kjøpte meg ny tv, spilte jeg og så på Blu-Ray filmer på Playstation på en stor gammel 28" widescreen tv. Å nå har jeg kjøpt en Full HD 42" Philips tv, er skit kult å spille på! men jeg er faktisk ikke fornøyd me tv'n =/

Er bra farger å alt det.. Men det er noe med hvitnings greiene på bildene.. om det kommer no ekstra skarpt lys, eller en veldig hvit tekst på tv/spill/film, så demper tv'n det automatisk ned av seg selv, så da ser det litt koksgrått it i stedefor hvit :s

Å når det kommer et nytt bilde med en skarp hvitfarge i seg, så blir det skarpt me en gang igjen, så blir det dempa igjen.. the same shit all over again når det kommer noe klare hvitfarger..¨
det ska jeg love dere kan være JÆ**LIG! når jeg spiller Playstation eller ser på Blu-Ray!

Å jeg finner ikke ut åssen jeg får stoppet at den holder på slik! -.-
er så jeg nesten får lyst å selge tv'n å kjøpe no annet..
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Faen. I ferien spilte jeg nede liksom på HD-tv... Så når jeg flytta ps3en opp til rommet mitt igjen(med god gammeldags dritt-tv), så kommer det ingenting når jeg skrur på ps3en... prøvd alle portene, desutten virker dvd-spilleren på alle portene så er noe fucka med ps3en... Har mistanke om at den forsatt står på instillingene til HD-tven, men uten å se det fuckings blide er det litt hard å liksom få stilt tilbake... (psen starter greit og lager alle de rette lydene) plz halp

Edit:
fikk det til viste ikke om hemmelig hold inne påknappen trix ;)
YEEEEAH BUDDY!!!!!!111
  • 0
Min ps3 leser ikke lenger av spill eller dvd.. hva gjør jeg?

noen easy fiks?

(tviler. siden det antaglig er bly-ray leseren som er gåen, men krysser fingrene)
  • 0
Siterer androcker:
Før jeg kjøpte meg ny tv, spilte jeg og så på Blu-Ray filmer på Playstation på en stor gammel 28" widescreen tv. Å nå har jeg kjøpt en Full HD 42" Philips tv, er skit kult å spille på! men jeg er faktisk ikke fornøyd me tv'n =/

Er bra farger å alt det.. Men det er noe med hvitnings greiene på bildene.. om det kommer no ekstra skarpt lys, eller en veldig hvit tekst på tv/spill/film, så demper tv'n det automatisk ned av seg selv, så da ser det litt koksgrått it i stedefor hvit :s

Å når det kommer et nytt bilde med en skarp hvitfarge i seg, så blir det skarpt me en gang igjen, så blir det dempa igjen.. the same shit all over again når det kommer noe klare hvitfarger..¨
det ska jeg love dere kan være JÆ**LIG! når jeg spiller Playstation eller ser på Blu-Ray!

Å jeg finner ikke ut åssen jeg får stoppet at den holder på slik! -.-
er så jeg nesten får lyst å selge tv'n å kjøpe no annet..

Hvilken modell er det?

Det høres jo nesten ut som om du har overdrevet den dynamiske kontrasten. Prøv å skru ned den, da tenker jeg det blir bedre
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Siterer Jonas A D:
Citerer androcker:
Før jeg kjøpte meg ny tv, spilte jeg og så på Blu-Ray filmer på Playstation på en stor gammel 28" widescreen tv. Å nå har jeg kjøpt en Full HD 42" Philips tv, er skit kult å spille på! men jeg er faktisk ikke fornøyd me tv'n =/

Er bra farger å alt det.. Men det er noe med hvitnings greiene på bildene.. om det kommer no ekstra skarpt lys, eller en veldig hvit tekst på tv/spill/film, så demper tv'n det automatisk ned av seg selv, så da ser det litt koksgrått it i stedefor hvit :s

Å når det kommer et nytt bilde med en skarp hvitfarge i seg, så blir det skarpt me en gang igjen, så blir det dempa igjen.. the same shit all over again når det kommer noe klare hvitfarger..¨
det ska jeg love dere kan være JÆ**LIG! når jeg spiller Playstation eller ser på Blu-Ray!

Å jeg finner ikke ut åssen jeg får stoppet at den holder på slik! -.-
er så jeg nesten får lyst å selge tv'n å kjøpe no annet..

Hvilken modell er det?

Det høres jo nesten ut som om du har overdrevet den dynamiske kontrasten. Prøv å skru ned den, da tenker jeg det blir bedre


Jeg kjøpte tv'n i Desember, en Philips 42" som du sikkert fikk med deg :p
Men tusen takk for tipset ska prøve å se om det funker ;)

Mvh
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Nemo problemo. Alltid hyggelig å hjelpe Er ikke sikkert det funker, men det er jo lov å satse på det beste.

Men jeg lurte på sånn helt i detalj hvilket modell det er? F.eks. Philips PFL429603D elns. Er litt interresert i å kjøpe en ny TV og jeg titter litt på Philips TV'ene. Synes de ser veldig fancy ut også har vi en Philips TV fra før som vi er veldig fornøyd med
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Siterer Jonas A D:
Nemo problemo. Alltid hyggelig å hjelpe Er ikke sikkert det funker, men det er jo lov å satse på det beste.

Men jeg lurte på sånn helt i detalj hvilket modell det er? F.eks. Philips PFL429603D elns. Er litt interresert i å kjøpe en ny TV og jeg titter litt på Philips TV'ene. Synes de ser veldig fancy ut også har vi en Philips TV fra før som vi er veldig fornøyd med


Philips tv'ene er jo ikke dårlig, langt i fra. Sann som jeg ser på det egentlig, uansett hva man kjøper så er det alltids en liten ting man erger seg over :p hehe
Philips har jo ikke aller værst priser på tv'ene sine heller, så ligger jo en fordel der;)

Desverre husker jeg ikke hva i detalj åssen modell det er, det står sikkert på et ark no sted, men de arka har jeg vist lagt på et veldig lurt sted ^^ hehe
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
He he, nei det er ikke like greit å huske de nummerene. Lurer på hvem som finner på det. Det er jo umenneskelig å huske alle de tilfeldig plasserte tallene og bokstavene...

Det lure stedet du snakker om tror jeg eksisterer her i huset et sted også. Det er ellevilt hvor mange USB kabler som bare plutselig forsvinner på mystisk vis. Speedometeret til sykkelen forsvant plutselig her om dagen også
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Det var akkurat som jeg rota vekk webcammen min rett før jul, jeg snudde romma mine på hue, jeg fant det rett å slett IKKE!
Så heldig vis kjøpte typen til mamma det til meg til jul, men det ironiske var at han ikke viste hva det var, og hva det var til :p han viste ikke at jeg hadde mista cammen min en gang, han kjøpte det bare sia det var til Pc XD haha! At det går ann ^^
Flaks for meg da ;D
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
He he, ja
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Uncharted 2: Among Thives, er definetivft et av de største spillene jeg ser fram til i år!
Så noen nye screens her nå: http://media.ps3.ign.com/media/142/14225971/imgs_1.html

For en grafikk! tenk at spillet yter hele 80% av Playstations SPU :o SICK!
Å eneren brukte 30%, og grafikken der var jo svinrå!

I can't wait ^^
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Ja, det blir grisefett. 1'ern er kanskje det feteste PS3 spillet jeg har!
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Uhm, vet ikke om dette er rett tråd å gjøre dette på, men håper det!
Akkurat fått meg ps3, men ingen spill enda, så kjøpte crash bandicoot 3: warped, på Ps-Store. Så kom jeg til den tiden jeg ville save. Spillet spurte for et memorie card, men er vell hardisk som gjelder på en ps3? noen ideer om hvordan jeg skal få savet?
  • 0
Siterer Stian2k:
Uhm, vet ikke om dette er rett tråd å gjøre dette på, men håper det!
Akkurat fått meg ps3, men ingen spill enda, så kjøpte crash bandicoot 3: warped, på Ps-Store. Så kom jeg til den tiden jeg ville save. Spillet spurte for et memorie card, men er vell hardisk som gjelder på en ps3? noen ideer om hvordan jeg skal få savet?


Du går jo inn på Games menyen, så står det PS-MemoryCard eller no, husker ikke nå i farta, men trykk på det iconet, så kan du opprette et PS One eller PS2 MemoryCard, da kan du lagre spill til eldre konsoller ;)
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
ahh i c tyty! fikk det til nuh!;D
  • 0
Ingen som har skreve her på lenge nå jo! Triske greier =/
vært stillt i Tråden min en stund å nå :p
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Er det noen som vet om alle Save-Games blir vekk om jeg ska bytte HDD til Playstation min? :s
For hvis jeg gjør det blir jeg forbanna!
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Siterer androcker:
Er det noen som vet om alle Save-Games blir vekk om jeg ska bytte HDD til Playstation min? :s
For hvis jeg gjør det blir jeg forbanna!


Ja, såklart blir de borte, det er jo harddisken de ligger på og om du bytter ut den så ligger game-saves fortsatt på harddisken. Har du en USB-penn eller en ekstern harddisk med stor nok plass kan du imidlertidlig ta backup av det du har på harddisken din og legge det inn på den nye.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ja, såklart blir de borte, det er jo harddisken de ligger på og om du bytter ut den så ligger game-saves fortsatt på harddisken. Har du en USB-penn eller en ekstern harddisk med stor nok plass kan du imidlertidlig ta backup av det du har på $
harddisken din og legge det inn på den nye.</quote>

Det viste jeg allerede da.. Men takk alikevel.. bare lurte, for en kjent av meg gjorde det, så plutselig var all save gamen hans korrupt.. men men..
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Siterer androcker:
Det viste jeg allerede da.. Men takk alikevel.. bare lurte, for en kjent av meg gjorde det, så plutselig var all save gamen hans korrupt.. men men..


Lagreenheten man lagrer backup-filene på må være i FAT32 partisjoner, kanskje vennen din ikke hadde det?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!