Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Har du et spesielt spill øyeblikk?


Da jeg spilte multiplayer på playstation 2 spillet James Bond: Nightfire.
Dette er et mine første spill på ps2 og kanskje et av de beste på denne konsollen
  • 0
Når jeg satt inn Kingdom Hearts cd'n inn i ps2 min og såg introen.
Visste ikke noe om det! Spillet tok meg med storm!
...But our princess is in another castle!
  • 0
Ut av kloakken i Oblivion. Ser utover landskapet. Opplever alle timene med utforskning du har foran deg. Beste øyeblikket noensinne.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Tja, jeg spilte Mario Kart: Double Dash med en kamerat. Rainbow Road. Han hjalp til med svingene(ved å slå til høyre og venstre), vi lå på første plass og...
Han sovna -____- Da han våkna opp slå han feil vei og vi datt ned 5 plasser
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
  • 0
  • Zook
  • Zook
Introen i GTA IV. Ikke de bildene som kommer opp hver gang man starter spillet, men når Niko ankommer Liberty City med båten. Det var så...stort. Var heldig som fikk tak i det på lanseringsdagen (husker det var mange på GR som ikke fikk tak i det ) og dette var også mitt første 18-års spill. Episke tider!
You're sleeping over, right?
  • 0
Husker godt når jeg var mindre og spilte Baldur's Gate: Dark Alliance. Da jeg beseiret den første store bossen, trodde jeg spillet var ferdig og la ned kontrolleren, men viste seg at jeg hadde så forferdelig mange timer i vente. Jeg ble glad, plukket kontrolleren opp og hadde en av mine beste spillopplevelser noensinne.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Må si første gang jeg fullførte Zelda Wind Waker. Jeg var såpass liten at det var det første spillet jeg noen gang runnet og det har faktisk vært det best spillminnet jeg kan huske. Kanskje wind og earth templene fra Wind Waker også. Glemmer aldri når man fullførte bossene og fikk spille det to lange sangene og master swordet ble kraftigere. Episk...
Les en bok, pok en snok!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!