Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Halo Wars-tråden


Morsomt å spille med deg! Tar vi en runde i morgen??
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det er synd at det ikke er så mange faktisk som har kjøpt seg Halo Wars her på GR. I det heletatt annet enn Halo-fans i Norge. Dette er ett spill du kjøper vis du likte de andre. For å vite historie og ha ett bra strategi multiplayer spill.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Morsomt å spille med deg! Tar vi en runde i morgen??


Jeg er med. Men som sagt, får se om vi er på samtidig.

Nå jar jeg runda Halo Wars på Medium vanskelighetsgrad. Siste oppdraget var egentlig passe vanskelig...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Crazy Kraken:
Morsomt å spille med deg! Tar vi en runde i morgen??


Jeg er med. Men som sagt, får se om vi er på samtidig.

Nå jar jeg runda Halo Wars på Medium vanskelighetsgrad. Siste oppdraget var egentlig passe vanskelig...


Jada, eller så tar vi det i morgen...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jepp
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Crazy Kraken:
Morsomt å spille med deg! Tar vi en runde i morgen??


Jeg er med. Men som sagt, får se om vi er på samtidig.

Nå jar jeg runda Halo Wars på Medium vanskelighetsgrad. Siste oppdraget var egentlig passe vanskelig...


Enig. Ble egentlig litt overasket da jeg så det var det siste oppdraget, det kom liksom så brått på
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
Jeg gruer meg egentlig litt til å ta den på Legendary...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har spilt en del i det siste, og er snart ferdig med campaign. Har også spilt litt over nett mot en kompis, og prøver å få til å spille med covenant.
Men jeg synes ikke de er noe gode å spille med. I kampene så bruker man jo ofte abilitien til helten, Rage for Arbiter og Wortex for Brute Chieftain for eksempel, og dette er gode skills som gjør mye skade. Men når man bruker dem kan man ikke styre de andre unitsene, så jeg får ikke passet på de, som regel så taper jeg når jeg er Covenant.

En annen ting er at jeg synes Professor Anders er litt for kraftig. Da tenker jeg på halv tid/ halv kostnad på alle oppgraderinger. Dette utgjør etter min mening for mye penger spart som kan brukes til units i de tidlige stadiene i spillet.

Noen som har noen erfaringer på området?
  • 0
Ja, Anders er litt for sterk. Men hvis man er dum og ikke bruker resursene sine rett som henne har du tatpt.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Spilte med en kamerat på lag i går på XboxLive, og vi vant vår første kamp på nett! Utrolig deilig! Andre kampen ble vi grusa, menmen..
  • 0
Det er egentlig bare sånn. Enten blir du eid, eller så eier du...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Kjøpte spillet i går og er dritfornøyd med det, løp og kjøp til dere som ikke har det!
Kosentrerer meg mest om campaignen i starten, så har ikke prøvd online enda, men som dere over påpeker blir det nok "own or get owned". Gleder meg til noen på vennelista skaffer seg spillet, så vi kan runde det på Legendary. Ellers må jeg skryte av den nydelige grafikken, gameplayet, og det at det tar for seg forhistorien til The Covenant vs. UNSC. Gleder meg til fremtidige gode opplevelser med dette.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Er utrolig lei alle som satser bare på HAwks...møter de hver eneste runde

Men har så klart lært hvordan man knuser de nOObsa som bare bruke Hawk nå ;) men er fortsatt lei av å møte de!!
MGS4 FTW =)
  • 0
Jeg er en av de n00bsa som bruker Hawks.

Kan du være så snill å fortelle meg en bra taktikk utenom?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
jeg pleier å være Sgt Forge...da lager jeg ca 5 grizzly tanks og resten anti air biler ( hvis de har Hawks...noe de alltid har) og det pleier å funke veldig bra nesten hver gang

Pleier å lage 3-4 supply pads med engang når jeg er forge ( satser bare på at de ikke angriper med engang)
MGS4 FTW =)
  • 0
Jeg er alltid Professor Anders. Vet ikke hvorfor men har bare hørt at det er lurt
  • 0
Siterer iharal3:
Jeg er alltid Professor Anders. Vet ikke hvorfor men har bare hørt at det er lurt


Er vel fordi hu har Hawks ja overpowerd superunit spørr du meg
MGS4 FTW =)
  • 0
Ok, takk
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer the king:
jeg pleier å være Sgt Forge...da lager jeg ca 5 grizzly tanks og resten anti air biler ( hvis de har Hawks...noe de alltid har) og det pleier å funke veldig bra nesten hver gang


Si ifra hvis du vil prøve deg 1vs1

Lagt til 2009-03-17 17:20:
Siterer AcH Clawed:
Kan du være så snill å fortelle meg en bra taktikk utenom?


Du bør skaffe deg en lite Squad veldig tidlig hvis du får ett angrep imot. Bygg Supply Pads først.

Etter en liten stund bør du sende en Scout til motstandernes leir, så prøver du å se hva de satser på. Lager de mye Tankser, så er de gjernen Forge, og lager grizzly. Da er det greit for deg å lage Anti Vehcle biler.

Du bør tidlig finne ut hva fienden har, å lage Anti-det
  • 0
Ok.
Pleier vell å bygge mye supply pads i begynnelsen, men det med en scout har jeg faktisk ikke tenkt på xD

Jeg har noen gode taktikker og har vunnet en god del runder men jeg er lei av at 50% av rundene taper jeg.

Takk folka!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det viktigste er å alltid vite hva fienden gjør og bygger, det er Alfa/Omega. Jeg prøver å bli flinkere til det selv for av og til blir jeg tatt med buksa nede så det holder. Siste kampen (2-2) blir jeg først grusa av en skokk Jackals. Etter de har tatt alle mine folk kommer den andre motstanderen min med 11 (!) Locusts og tar basen min. Alt skjedde så fort at kompisen min ikke rakk å komme til unnsetning engang!
Det var litt av et syn å se basen min fly i lufta på 5 sekunder
  • 0
En annen taktikk som covenant er å lage tempel fort som mulig...sen leader ned til enemy mens du lager soldater og teleporter de ned dette er utrolig feigt spørr du meg...har tapt mot den taktikken et par ganger.
MGS4 FTW =)
  • 0
Siterer the king:
En annen taktikk som covenant er å lage tempel fort som mulig...sen leader ned til enemy mens du lager soldater og teleporter de ned dette er utrolig feigt spørr du meg...har tapt mot den taktikken et par ganger.


Tapt fordi du kun tenker på ressurser. Mange gjør det. Jeg bygger 2 Supply Pads, Barracks og noen tropper og en turret. Så Reactor. Scouten sanker ressurser i område. Da kan Leader bare komme
  • 0
Det er så simpelt at det faktisk kan gå!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har du ikke turret mot et leader-rush er du toast! Turrets er veldig effektive i spillet, særlig når de er ordentlig oppgraderte. Man får svi litt på pungen hvis man ikke angriper en beskytta base med nok folk!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!