Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~


Jeg tror også jeg skal ha limited edition. Jag gillar M1A1 Thompson, og det blir nok hovedgrunnen Har aldri bestilt et spill over internett før, men kanskje jeg skal gjøre det med dette hvis det er det man må for å få limited edition...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Hvis noen finner et sted der man kan bestille Limited Edition så post det her, jeg SKAL ha Colten!
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
LE virker heftig awesome da... Men jeg bruker ikke tanks ofte, så jeg får vel bare bruke pistolen!
Decyfered!
  • 0
Skal ha Limited Edition!
Samme pris som vanlig edition og mere in-game stuff!?
Garantert kjøp.
*sjekker CDON.com*
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Gleder meg! dette er et must! men så lenge jeg kan "unlocke" det du får i Limited edition, gidder ikke jeg å kjøpe LE.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
jeg kjøper den versonen jeg ser i butikken..
  • 0
Har det kommet noe info om BFBC2 i det siste som jeg ikke har fått med meg?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det siste er vel Limited Edition info tror jeg...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Ja det har jeg fått med meg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har nok ikke kommet mer enn det Kraken.

Bare 4 måneder og to dager igjen nå! xD
(Det var 3. Mars ikkesant?)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg vet ikke!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Helt ærlig bryr jeg meg ikke så veldig mye om datoen. Ikke enda i hvert fall. MW2 opptar all plass i "glede-seg"-delen av hjernen min
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Har nok ikke kommet mer enn det Kraken.

Bare 4 måneder og to dager igjen nå! xD
(Det var 3. Mars ikkesant?)

5. mars i europa og 2. mars i nord-amerika
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Forhåndsbestillt til xbox360 hos gamestop for 1 kr, så bare å adde meg når det kommer, eventuelt til MW2.
  • 0
Lurer litt på om jeg skal forhåndsbestille på gamestop selv. Jeg vet at jeg skal ha det så jeg tror jeg gjør det neste gang jeg er der. Det er vel når jeg henter MW2 det Gleder meg til 10. november
  • 0
10 november blir fett!
  • 0
Det blir fett, men vennligst snakk om MW2 på MW2 forumet
  • 0
Sorry, BF:BC2 blir fett!
  • 0
Noen som har kommet over en nettside hvor du kan forhåndsbestille Limited Edition enda?
Jeg har sjekket CDON og Play.com, men kan ikke si jeg finner det.
(Det begynner å bli et par dager siden jeg sjekket det nå da)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
BF:BC var sykt bra.... unnskyld ER sykt bra og undervurdert så hardt at jeg ikke kan skjønne hva folk ikke liker med det.
tipper BF:BC 2 kommer til å få 8-9/10 og bli supert online.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Håper det! Hmm, får vel ta meg noen matcher online etterpå i BF:BC.
  • 0
AcH: jeg tror du kan gå på Battlefields nettsider og velge reserve limited edition. tror den fører deg til gamestop .
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer Eirik Math:
Håper det! Hmm, får vel ta meg noen matcher online etterpå i BF:BC.


Samme her, jeg har lyst på is.
Har du hørt om Rigmor Aaserud fra Gran?
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
AcH: jeg tror du kan gå på Battlefields nettsider og velge reserve limited edition. tror den fører deg til gamestop .


Det vet jeg. Men jeg tenkte på Norske nettsider. Den linken på hjemmesiden fører deg bare til Gamestop sine Amerikanske sider, og fra Gamestop.no kan du ikke bestille noe.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!