Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~


Skulle til å si det. Hadde det ikke vært greit med å drite i sånt småplukk, og slutte med off-topic praten...?
Punk sucks.. Hey who's got beer?
  • 0
Samma med den teksten nå uansett. Ny side, nye muligheter.

Noen som har lastet ned SPECACT-bundle? Det har jeg gjort og jeg syns den var ganske kul pga. nye awards, camoen fornadres etter hvilken bane man er på, og at man får de unlocka hvis man ikke har de fra før av. Man får bare versjoinen med camo og ikke de som er til sist.
Carpe Noctem
  • 0
fy svarte... er det folk som mister connection til EA serveren?

skjedd meg kanskje 5-10 ganger men faen meg ALTID når jeg er i en bra kamp... noe som ikke er så ofte i dette spillet her.. fuck helvete..

*puster*

Lagt til 2010-04-22 15:15:
grunnen til at det suger så jævlig på dette spillet er at man mister statsen.. i motsetning til modern warfare 2 for eksempel..
  • 0
Jeg mister også connection til EA serveren. Hater EA, skal gjøe alt så komplisert.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Jeg hater BFBC2 nå! Jeg blir drept når jeg spawner og får ikke gått i mer enn 10 sek før jeg blir skutt!! Skjedd milliardervis av ganger i dag!!!!! I tillegg har det kommet nye achievements som jeg ikke skjønner bæret av... FY FAEN!
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Jeg hater BFBC2 nå! Jeg blir drept når jeg spawner og får ikke gått i mer enn 10 sek før jeg blir skutt!! Skjedd milliardervis av ganger i dag!!!!! I tillegg har det kommet nye achievements som jeg ikke skjønner bæret av... FY FAEN!


L2P, se an situasjonen før du spawner og vær litt mer defensiv
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Klarer ikke når jeg ser rødt! Prøver hver gang, men blir drept og drept. Også er det denne M95 SA... FY FAEN Å DEN SUGER!! M24 er jo mye bedre!!!!
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Klarer ikke når jeg ser rødt! Prøver hver gang, men blir drept og drept. Også er det denne M95 SA... FY FAEN Å DEN SUGER!! M24 er jo mye bedre!!!!


GOL er jo best da, synes og M95 suger. Du blir nok bedre etterhvert skal du se, tok sin tid før jeg lærte spillet å kjenne.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
GOL er jo best da, synes og M95 suger. Du blir nok bedre etterhvert skal du se, tok sin tid før jeg lærte spillet å kjenne.


Spørs hva du skal gjøre... I QCB-midrange er M95 mye bedre...
Decyfered!
  • 0
Siterer bendik920:
Citerer Arawos:Klarer ikke når jeg ser rødt! Prøver hver gang, men blir drept og drept. Også er det denne M95 SA... FY FAEN Å DEN SUGER!! M24 er jo mye bedre!!!!

GOL er jo best da, synes og M95 suger. Du blir nok bedre etterhvert skal du se, tok sin tid før jeg lærte spillet å kjenne.


GOL er mye bedre enn M95, helt enig!

Lagt til 2010-04-22 18:02:
Noen som vet om noen gode stats sider? Unatatt bfbc2s.com eller noe...
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Periso:
Hadde det ikke vært greit med en link i stedet...?


Grunnen til at jeg postet hele den teksten er fordi at både jeg og flere venner av meg har mange ganger hatt problemer med å komme inn på EA sine nettsteder. For at en uheldig persone ikke skulle få det med seg, så postet jeg det der
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Periso:Hadde det ikke vært greit med en link i stedet...?

Grunnen til at jeg postet hele den teksten er fordi at både jeg og flere venner av meg har mange ganger hatt problemer med å komme inn på EA sine nettsteder. For at en uheldig persone ikke skulle få det med seg, så postet jeg det der


Jeg syns det var helt greit, jeg.
Carpe Noctem
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Periso:Hadde det ikke vært greit med en link i stedet...?

Grunnen til at jeg postet hele den teksten er fordi at både jeg og flere venner av meg har mange ganger hatt problemer med å komme inn på EA sine nettsteder. For at en uheldig persone ikke skulle få det med seg, så postet jeg det der


Okey, da så
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Noen som vet om noen gode stats sider? Uten om bfbc2s.com eller hva nå enn den heter...
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Noen som vet om noen gode stats sider? Uten om bfbc2s.com eller hva nå enn den heter...

http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Herakles920
mye bedre enn bfbc2s.com
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Har en K/D på 1.79 med recon!
Decyfered!
  • 0
Jeg vil òg poste statsa mine!

http://bfbc2.statsverse.com/stats/360/firstpricecola

Ohh, yeah! Litt synd at jeg begynner å bli lei av spillet...

*skryt* legg merke til veteranstatus *skryt slutt*
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Thumbsup for 5 gull på M95!
Decyfered!
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Slightly reduced the base damage of the M16 and G3 to balance the increased range.

Slightly increased the damage of the AN94 AEK971, F2000, , and AUG over long range to balance them with other Assault Rifles.



Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade .


hva faen er dette for noe kødd? an94 dreper på 2 børst(uansett avstand) med magnum ammo også skal de gjøre den sterkere.. mens m16 som er svakere skal de gjøre enda svakere igjen?? faen er det logisk a?

pluss gjøre 40mm svakere, man må jo alt nesten treffe dem i foten for at de skal daue av et skudd med den...

I diotisk..
  • 0
Jeg er bare lei av at på vanlig-modus så tåler folk noe insane mye, og på hard-core er det bare carl-gustav'ere, og snipere.
  • 0
Siterer quakecry:
Jeg er bare lei av at på vanlig-modus så tåler folk noe insane mye, og på hard-core er det bare carl-gustav'ere, og snipere.

Mye og mye fru blomm
Carpe Noctem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!