Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~


Synes konsoll fungerer mye bedre til spilling enn det PC gjør, bortsett fra RTS spill da.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Spreeky:
Citerer bendik920:
PC her, hallo! battlefield skal ikke spilles på konsoll! dere phailer hardt


Du failer enda mer. Det skrives: ''Fail'' ikke ''Phail'' Lær deg engelsk


du failer enda mer når du ikke forstår internet, der fail gjerne skrives phail, akkurat som internet gjerne skrives interwebz. du failer enda hardere når du ikke kommer med et skikkelig comeback?

Lagt til 2009-10-07 22:10:
Siterer AcH Clawed:
Synes konsoll fungerer mye bedre til spilling enn det PC gjør, bortsett fra RTS spill da.

fps fungerer bedre på pc, man får mer kontroll og en mus er langt mer presis enn en analog stick.. meeen, det er jo bare min mening. konsoll fungerer selvsagt bra til spilling, men det gjør pc og, du kan ikke si at en konsoll fungerer bedre til spilling generelt, jeg foretrekker fps på pc og tps på konsoll
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Konsoll er jo made for gaming!
Decyfered!
  • 0
Siterer djani:
Åh? Har de fortsatt servere online?


De har fortsatt noen servere, og de pleier som regel å være ganske proppfulle. 23 spillere maks.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Prøvde å koble til PS2 til nett, didn't work...
Decyfered!
  • 0
Funker for meg.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Hehe, skal sjekke det

Har ikke spilt siden... Ifjor, fakisk.
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Siterer bendik920:
Citerer Spreeky:Citerer bendik920:

Lagt til 2009-10-07 22:10:
Citerer AcH Clawed ynes konsoll fungerer mye bedre til spilling enn det PC gjør, bortsett fra RTS spill da.
fps fungerer bedre på pc, man får mer kontroll og en mus er langt mer presis enn en analog stick.. meeen, det er jo bare min mening. konsoll fungerer selvsagt bra til spilling, men det gjør pc og, du kan ikke si at en konsoll fungerer bedre til spilling generelt, jeg foretrekker fps på pc og tps på konsoll


Synes selv de analoge stickene og knappene enn Mus og tastatur jeg da!

I tillegg så går det mye på hva slags utstyr du har kjøpt til PC'en din når du spiller. Har du en mus til 2000 kr med ørten funsksjoner og knapper mot en som spiller med en litt mer normal greie til 500 kr uten noe stort med en to knapper og et hjul, så er det joe en selvfølge at den med det beste utstyret vinner.
I tillegg er det mye enklere å selv velge hvordan du vil at kontrollene skal være på PC. I tillegg til at alle PC'er ikke drar spillene så du blir kanskje nødt til å kjøpe en ny en, eller oppgradere etter 2-3 år.

På konsoll så har alle det samme utsyret og det er noen ferdig innlagte kontroll-oppsett. Ikke blir man nødt til å skaffe en ny konsoll før neste generasjon med konsoller kommer eller, kanskje 4-6 år etter den nåverende konsollene kom.

Det er min mening da. Grafikken (Hvis du har en bra nok PC) er bedre på PC da, og det er foreløpig mulig å ha flere spillere samtidig på PC.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg er nå i lvl 24 å mangler kun 2000 poeng for å nå høyeste rank. Bare synd at jeg drar til faren min idag, den xboxen som hører til her er sendt inn til rep. og det tar utrolig lang tid
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Er det bare jeg som synes grafikken på den forrige videoen var helt sjuk?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
Er det bare jeg som synes grafikken på den forrige videoen var helt sjuk?


Du er ikke alene
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Det er min mening da. Grafikken (Hvis du har en bra nok PC) er bedre på PC da, og det er foreløpig mulig å ha flere spillere samtidig på PC.


jeg har en sjuk pc

Siterer Petrol:
Er det bare jeg som synes grafikken på den forrige videoen var helt sjuk?

å ja herregud og lydeffektene var helt sinnsyke!!
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Vi kan spille sammen Faunvik når jeg får gold
Hvilket class er du?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Når kommer det ut igjen? Har lenge sittet på gjerdet når det gjelder dette spillet, men den forrige videoen solgte meg nesten.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Er rank 25 med et skill level 9 tror jeg
Trying to be reasonable
  • 0
Siterer Petrol:
Når kommer det ut igjen? Har lenge sittet på gjerdet når det gjelder dette spillet, men den forrige videoen solgte meg nesten.


Mars engang... Rundt 20...

Siterer Furon:
Er rank 25 med et skill level 9 tror jeg


Rank 25 er jo peaceofcake! Hadde skill level 2 i en dag...

Siterer Spreeky:
Vi kan spille sammen Faunvik når jeg får gold
Hvilket class er du?


Du mener 1ern? Spiller mest sniper!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Du mener 1ern? Spiller mest sniper!


Me 2
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Jeg tror kanskje jeg skal kjøpe meg 1ern i nær fremtid. Hva ligger prisen på nå? Og hvor anbefaler dere å kjøpe det i så fall? (jeg snakker fysiske butikker)
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
199 eller 299 kr i Platekompaniet
Kjøpte det der selv for en stund siden, er fortsatt flere eksemplarer igjen. Nu vell, Drammen jeg snakker om xD
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Sikkert samme prisen i Oslo. Takk for svar
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Kjøp og vi kan alle spille sammen
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
God idé. Skal se om jeg stikker innom en slik butikk en dag
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Hm, hvilken konsoll er det folk her har?

Just to get that sorted out ^^
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Kryssboks 360 punktum
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Haha, Kryssboks, ja. Takker, Petrol, jeg ler litt når jeg ser dine norske og ordrette oversettelser!

Anywho, Ps3, anyone?
Did you know? John Dies at the End.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!