Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~


Siterer jonskja:
Har noen andre det samme problemet eller en løsningen på hvordan jeg skal få til å spille?

Nå har jeg skaffet meg Vietnam pakken og greier ikke å spille det. Det kommer opp den vanlige "Connection to the game server is lost. Check your network configruation and try again" eller noe lignende. Har Win 7 home premium 64-bit og har greid å spille på dette spillet før. Det er så sykt iriterende!


Uff, jeg håper ikke dette skjer med meg! Har samme Win 7 som deg, og de første ukene funket ikke online. Den gjør det nå.
Er det "trygt" å kjøpe Vietnam til Windows 7 Home 64? Flere med dette problemet? Har så lyst på det. Hvor mye koster det til PC?
  • 0
Koster vel rundt 100 kroner ;)
Har vel bare litt uflaks. Har hatt det en godt stund nå og det er sjeldent det faktisk fungerer

http://cdon.no/spill/battlefield_-_bad_company_2_-_vietnam-12634
428

79 kr, litt rart i og med at det er billigere på Cdon enn på EA store :p
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Har endelig fått meg vietnam, og har spilt det i mange timer sammen med broren min!

GENIALT!


Klart det har sine irritasjonsmomenter, men det er bare bagateller

BTW: Noen som vil spille? GT: Benny50000 (Xbox)
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
jonskja, hvorfor retter du spørsmålet kun til meg? Du vet jeg spiller det på Xbox uansett.
  • 0
  • Play
  • Play
Haw dao ai pley musik en Vietnamm?

På Ps3 står det at vi skal trykke venstre-knappen for å velge, men ingenting skjer. Har vært på options, og musikk står på fult. Halp pLÿS?
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer Play:
Haw dao ai pley musik en Vietnamm?

På Ps3 står det at vi skal trykke venstre-knappen for å velge, men ingenting skjer. Har vært på options, og musikk står på fult. Halp pLÿS?


Du henter en PC, eller noe annet som kan brukes til å spille av musikk, så kobler du til et beist av et anlegg, sett derette på høyest mulig lyd. Nå kan du kose deg med musikk mens du spille Bad Company 2.
  • 0
Sliter med det samme, Play. Virker som det ikke går, og jeg vil alltid ha Ride of the Valkyries når jeg flyr helikopter! DET er awesome, men det går ikke når knappen ikke virker
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Fungerer helt fint på Xboxen
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Fungerer helt fint på Xboxen


Ikke på min xbox
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Merkelig. Vet i hvertfall at det fungerte for LarsaDudn også...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Xbox 360
  • 0
Må man ha BC2 for å spille Vietnam?
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Siterer Nilzo:
Må man ha BC2 for å spille Vietnam?


... man må ha spillet for og kjøpe dlc til det ja... er ikke et live/psn spill, men dlc.. akkurat som en (stor) map pack..
  • 0
Vietnam skuffet igrunn.
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Vietnam skuffet igrunn.


Hva forventet du? En revolusjon? Et helt nytt spill? DIE STFU AND GTFO
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Hva forventet du? En revolusjon? Et helt nytt spill? DIE STFU AND GTFO


Selvsagt! Overpriset til de graader!
Siterer blyantkvesser:
DIE STFU AND GTFO


Umad?
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Selvsagt! Overpriset til de graader!


Gnier ;V
Sammenlign prisen med MW2 DLC'ene, du!

Siterer Faunvik:
Umad?


YAAAAAAH!!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • Play
  • Play
Skulle det ikke være 49 sanger å velge mellom i Vietnam? Eg har talt 10 da eg har vært i tanks og slikt, hvor e de restende 39? Savner blant annet I Fought the Law, Psychotic Reaction og War
  • 0
bad er ikke med på årets spill! HVA FAEN!!! støøøge GR!!!!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Lagger Vietnam mer på PC en BC2? Grafikken er jo annereldes
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Det er da samme grafikkmotor?
  • 0
Jada, de bruker jo fortsatt Frostbite, men det er jo bedre grafikk. Ifølge DICE.

Lagger det mer på PC da?
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Hvis man har en dårlig PC?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Lagger det mer på PC da?


Et spill er jo ikke ment for å lagge. Om man lagger i et spill har man failet og kjøpt et spill som PC'en ikke handler, da må man skru ned grafikken, og da har man jo wastet masse av detaljene som utviklerne har lagt inn, og det synes jeg personlig ødelegger en stor del av spillopplevelsen.

Men ja, hvis det er bedre grafikk vil man selvsagt få lavere FPS, men om man hadde 150 fra før, og det dropper tl 135, så vil det jo ikke lagge. Man må ha rundt 30 FPS for at et spill skal gå smooth, men vil ikke kalle det laggy når man spiller på 20 FPS. Øyet kan vel bare oppfatte 60 FPS (skyt meg om jeg tar feil), så det er igrunn samma om du har 100 eller 200 FPS.

</walloftext>
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer fattigmann:
Øyet kan vel bare oppfatte 60 FPS (skyt meg om jeg tar feil), så det er igrunn samma om du har 100 eller 200 FPS.


Jeg vil skyte på deg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!