Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~


Siterer blyantkvesser:
Har hatt mange episke øyeblikk, men ett av de feteste må være da jeg ble chaset av to helikoptere, mens jeg kjørte ATV på Atacama Desert. Husene raste sammen rundt meg og det var eksplosjoner overalt. Toppen ble nådd når jeg brekksladdet, hoppet av og klarte å ta ned begge to med to Carl Gustav skudd iløpet av 10 sekunder


Sweet..
''eh'' - Link
  • 0
Dette spillet er nesten helt umulig for meg å spille. Jeg bruker ganske høy sensitivity, og når jeg scoper inn eller ADS, er det akkurat samme sensitivity. Det fører til at siktet hopper bortover skjermen i stedet for å gli over. Hører at en del har problemer med dette, så hvorfor fikser de det ikke? Det burde være lavere senstivity når du sikter inn, slik at det går smooth over skjermen. Har dere problemer med dette?
  • 0
Nei... synes det faktisk er ganske digg jeg!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Er det bare meg eller har dere andre også problemer med at det står "your team lost" nå du faktisk vant. Ikke det at det gjør noe, det er bare iriterende.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Er det bare meg eller har dere andre også problemer med at det står "your team lost" nå du faktisk vant. Ikke det at det gjør noe, det er bare iriterende.


Ja, har merket det. Som du sier, irriterende, ja

Første gangen ble jeg litt forbannet for jeg var jo SIKKER på at laget mitt hadde vunnet!!
''eh'' - Link
  • 0
Litt kjipt ja. Husker jeg spillte med Faunvik og vi hadde forskjellig resultat på skjermen. Det stod at vi hadde tapt på min, på på hannes stod det at vi hadde vunnet
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Den feilen kommer neste hele tiden med meg, ganske irriterende!

Men no som også er irriterende er at UAV'en sprenger av å såvidt være borti en gren
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Det skjer egentlig litt for ofte. Nesten hver gang mitt lag vinenr faktsisk
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Noe annet som er irriterende er folk som bruker UAV'en som et angrepshelikopter, det er en rekognoseringsdrone! (evt en roadkillmaskin)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Noe annet som er irriterende er folk som bruker UAV'en som et angrepshelikopter, det er en rekognoseringsdrone! (evt en roadkillmaskin)


Eventuelt en kassesprengedevice(med C4)! :3
Decyfered!
  • 0
Ja, noen som har prøvd å bruke vehismoke på UAV? da skyter den 3 røykgranater mot bakken (og jeg hører på smoke on the water nå!)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Jepp har prøvd alt det der kamiikazeknut
Per aspera ad astra
  • 0
Jeg finner aller mest irriterende de som bruker M2 Carl Gustav som primary. Går vel ikke en runde der jeg skal til å meie ned en engineer på avstand uten å vite at han allerede er klar for å fyre av med den jævla rocket-launcheren..

''Haha, you're mine now!''

''What the..''swoosh, bang, dead.
''eh'' - Link
  • 0
Noe jeg ikke forstår er at mange som bruker hagle er recon. Hvis jeg bruker hagle er det med assult ettersom han kan fylle på mer ammo. Noen som har en grunn? (altså en annen en at de har kamuflasje)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
De vil vel ha Motion Mines da...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det merkelige er at jeg nesten aldri hører den pipingen som kommer fra sensorene. men det var den grunnen jeg trodde mest på.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Kan jo hende de ikke bruker den der og da, eller har allerede brukt den? Eller kanskje de ikke klarer å snipe men vil spille opp Recon-klassen slik at de får alt på den?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Endelig har jeg låst opp alle våpnene. tok sinn tid.
Per aspera ad astra
  • 0
Bare meg som har lagt merke til at BC 2, som har 16 års grense, har mer blodig innhold enn Modern Warfare 2, som har 18?

Så det bekrefter bare min lille teori at MW2 fikk 18 bare fordi det hersens No Russian oppdraget. Men check it. MW2 har bare litt blodsprut her og der og litt ekstra ved headshots, mens BC2 har gjennomgående mye blod, som både spruter og ser mer realistisk ut. Hvis et av de skulle fått 18, hadde jeg hvertfall valgt BC2. (ikke at det fortjener 18, men det fortjener det mer enn MW2)
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Bare meg som har lagt merke til at BC 2, som har 16 års grense, har mer blodig innhold enn Modern Warfare 2, som har 18?

Så det bekrefter bare min lille teori at MW2 fikk 18 bare fordi det hersens No Russian oppdraget. Men check it. MW2 har bare litt blodsprut her og der og litt ekstra ved headshots, mens BC2 har gjennomgående mye blod, som både spruter og ser mer realistisk ut. Hvis et av de skulle fått 18, hadde jeg hvertfall valgt BC2. (ikke at det fortjener 18, men det fortjener det mer enn MW2)

Må si meg fullstendig uenig. Bad Company 2 viser blodsprut og inneholder også kraftig ordbruk. Énspillerdelen inneholder den samme volden og ordbruken som flerspillerdelen gjør.
I Modern Warfare 2 har vi også blodsprut, på lik linje med den i BC2. Med sniper rifle i MW2 oppnår like dramatiske effekter som i BC2. Forskjellen på de to er innholdet du refererer til, blodbadet på flyhavnen i énspillerdelen hos MW2. Det viser menneskeslakt av folk uten noen måte å forsvare seg på, og det gir også spilleren muligheten til å ta del i ugjerningene. Denne scenen kan påvirke noen på så mange måter, da selvfølgelig i det psykiske departamentet. Innholdet er groteskt og er mer enn verdig en 18-årsgrense. Selv om et spill bare inneholder én del som rettferdiggjør en høy aldersgrense, akkurat denne delen være avgjørende for aldersgrensen. Satt på spissen, ville du fortsatt gitt "My Little Pony" en aldergrense på E for Everybody, dersom den innholdt bare 30 sekunder av mennesker som ble spist levende av zombier? Tror ikke det.

Har for ikke så altfor lenge siden skaffet BC2 på PC, så jeg har det til både Xbox360 og PC. Utrolig hvor mye mer kontroll man har på PC-versjonen. Alt er så mye enklere. Selvfølgelig gjelder det for alle, så vanskelighetsgraden for flerspillerdelen holder seg mer eller mindre på det samme. For det meste er det vvanskeligere å holde en viss standard på PC, bare pga. hvor utrolig mange som er veldig, veldig dårlige på xbox360.
Square Enix.
  • 0
Det jeg sier er at hvis No Russian hadde blitt tatt vekk, hadde det mest sannsynlig blitt 16. Det synes jeg, hvertfall. Jeg er helt enig i at No Russian er noe av det mest sjokkerende jeg noensinne har spilt, og gir spillet 18 grensen. Bare det at spillet hadde etter min mening fortjent 16 hvis ikke No Russian hadde vært inkludert i spillet. Og det med BC2 står jeg fremdeles fast på. Sier ikke at er voldeligere (Igjen, bare pga. No Russian), men at det blodige innholdet ellers i spillet faktisk overgår MW2. Fordi det kommer mer, det er on-screen lengre og det ser...bedre(!) ut. Jada, No Russian er helt klart verdig en 18 grense, men my point var liksom at MW2 måtte ikke ha 18 grensen, fordi det er like voldelig som CoD 4, som har 16. Bare sammenlign med World at War, hvor du skyter og sprenger av bein og armer og inneholder også en grotesk åpningscene med strupekutting og whatnot. Det er 18 from the start.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Må si meg enig med predator her, og om ikke en av dem skulle hatt 18-års aldersgrense skulle vel begge hatt det.

Siterer Predator:
Bare det at spillet hadde etter min mening fortjent 16 hvis ikke No Russian hadde vært inkludert i spillet.


Agreed.
''eh'' - Link
  • 0
La oss heller snakke litt BC2. Agreed?

Noen andre som liker å spamme røykgranater?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
La oss heller snakke litt BC2. Agreed?

Noen andre som liker å spamme røykgranater?


Nei, men jeg liker å spamme håndgranater. Jeg og en venn satte ut ammosupply-kasser, og spamma med håndgranater over en bakke der fienden kom og fikk en god del kills
  • 0
Siterer svænni:
Citerer KamikazeKnut:
La oss heller snakke litt BC2. Agreed?

Noen andre som liker å spamme røykgranater?


Nei, men jeg liker å spamme håndgranater. Jeg og en venn satte ut ammosupply-kasser, og spamma med håndgranater over en bakke der fienden kom og fikk en god del kills


Var det deg?! *RAGE!*
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!