Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva er best? Singleplayer eller online?


Det spørs hvilket spill det er, og ikke hvilken sjanger det er. Et rpg kan mot all forventning være bedre online enn offline.

På f.eks CoD4 vil jeg si at det står delt, synes singleplayeren er helt fantastisk bra, men multiplayeren er også det. Det spørs mest på hvor god delene er. Suger mulitplayeren, så er singleplayer best, og vice versa.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Jeg synes singleplayer-delen er bedre på mange spill, men den er så kort . Så det blir til at jeg spiller mest online... etter å ha runda singleplayer selfølgelig.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Det blir vel først å klare singel delen, så multi delen.. Må si at multiplayer er mest glede i. Maybe fordi jeg ikke spiller multi så mye da
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Det spørs..

Er veldig glad å knuse andre ned i støvlene, får det ikke alltid til da men. Men jeg går for single player, spessielt der det er forståelige historier.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Det kommer litt ann på, ja.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Det blir vel først å klare singel delen, så multi delen.. Må si at multiplayer er mest glede i. Maybe fordi jeg ikke spiller multi så mye da



Jeg fullfører alltid singleplayer delen før onlinedelen, da får jeg mer ut av spillet føler jeg!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Jeg mener det er helt utifra spilltypen. noen spill burde være online, mens noen burde være SP. Men hvis jeg måtte velge noe, så måtte det være SP
  • 0
Online her.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Jeg synes online er gøyest.
Timmy!
  • 0
Ja takk, begge deler.
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Siterer PulverPadde:
Ja takk, begge deler.


Godt sagt.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Siterer Joeymacflow:
Citerer PulverPadde:Ja takk, begge deler.

Godt sagt.


so true!
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Mann kan svare på hele denne trådens spørsmål med tre ord:

Det er varierende.
  • 0
Siterer iharal3:
Mann kan svare på hele denne trådens spørsmål med tre ord:

Det er varierende.


eller to:

Det Varierer
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hva som er best kommer helt ann på spillet som de fleste sier. Men hva jeg syns bør prioriteres for min egen del er singleplayer. Jeg grøsser ved tanken på spillserier jeg elsker for singleplayer opplevelsen prøver å dra seg over i onlinebiten med coop og den slags. Resident Evil 5 var desverre en stor fiasko i singleplayer nettopp fordi coop-biten har blitt prioritert, og det har hele spillet for svi for, spillengden blitt halvert fra tidligere i spill i serien, singleplayeren er ubrukelig på høyere vanskelighetsgrader hvor det faktisk kreves litt, da svikter AI´en. Og for ikke å kort nevne Metal Gear Solids lille ettertanke av en onlinebit, der fikk heldigvis ikke selve spillet svi av det da.

Rene onlinespill styrer jeg ofte unna, foruten World of Warcraft som jeg spilte heftigt pre-tbc.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Storien er gøy første gang. Så er det kanskje litt gøy å spille mot bots, Men det ultimate er selfølgelig online
Kua sier mooo!
  • 0
online er best i ettertid etter histore(vis det er).
PS min mening
  • 0
Siterer iharal3:
Mann kan svare på hele denne trådens spørsmål med tre ord:

Det er varierende.


Hmm.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Sant
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!