LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Hva er best? Singleplayer eller online?


      Hva syntes du er best? Er singleplayer delen best i spillet, eller er mulitplayer/online delen best?

      Jeg syntes onlinedelen er best, jeg fullfører selvsagt alltid, og da mener jeg alltid singleplayer delen før jeg går over til multiplayer delen. Da føler jeg at jeg har en god del erfaring. Hva med deg?
      No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
      • 0
      Det kommer jo litt ann på hvilket spill da.

      I et spill som f.eks Halo 3 er jo multiplayeren nesten Hele spillet.
      Single playeren er jo morsom, men ikke etter at du har prøvd multiplayeren.

      I f.eks CoD 5 er single playeren veldig tradisjonell. Løp dit, løp dit. Spreng den. Drep den. Det er jo en bra opplevelse men multiplyeren er desidert best her også.

      I spill som Gears of War 2 har du en drit bra single player igjen og med co-op blir den jo enda bedre. Med en bra story og gameplay og kanskje noen litt unaturlige oppdrag *Host*skjer ut hjertene til en gigantisk orm *Host* og den varer lenge.
      Multiplayeren der er bra men single playeren er bedre.

      I det totale er vell egentlig multiplayeren best når det kommer til mange spill.
      Den har jo mye mer levetid siden der er det aldri det samme om igjen!
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      singleplayer lett.
      I love the powerglove, its so BAD
      • 0
      • Missing Avatar
      • oski
      Om det er som cod4, online, lett!
      Hasta la-vista baby!
      • 0
      Jeg liker single player best, men det bør være spill som er ment som singleplayer. Skjønner ikke hvorfor multiplayerdelen er så viktig, den er jo lik i de fleste FPS hvertfall..
      A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
      • 0
      Jeg liker begge lige godt, men det er utrolig morsomt å spille online
      Shitting dick nipples
      • 0
      Singelplayer, med online co-op! Eller bare ren singleplayer.
      I was frozen, today!
      • 0
      Begge. Spill som Oblivion og historiedrevne spill er best offline, da det blir langt mindre stressende. Littt enklere spill (F.eks. GTA) er fett online.
      Knurr...
      • 0
      Singleplayerspill er desidert morsomst...Uten tvil...Synes jeg...
      "Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
      • 0
      Siterer jon_melon:
      Singleplayerspill er desidert morsomst...Uten tvil...Synes jeg...


      Jeg og, synes ofte historien i singleplayer spill er bedre, og jeg elsker gode historier. Dessuten liker jeg å spille alene..
      Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
      • 0
      Med rpg spill liker jeg best singelplayer, som for eksempel: oblivion. Men med fps liker jeg best multiplayer.
      http://markusgamesdesign.weebly.com/
      • 0
      Helt enig med Kakashi sensei rpg er best singelplayer mens fps multiplayer det er det som er best
      what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
      • 0
      Jeg liker både single-player og multi-player. Single-player kan jeg ikke leve uten. Ikke multi-player heller for såvidt.
      • 0
      Liker best singleplayer, da jeg foretrekker et spill med historie fremfor hjernedød skyting, dreping, Osv..
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      • Yoh
      • Yoh
      Jepp, FPS tar seg oftest best ut i multiplayeren
      Mens resten som oftest er best i singelplayer
      Konsoller? Xbox 360 - PS3 - Wii - DS - PSP - I got em' all // Crazy GameReactor Batallion (PS3)
      • 0
      Poster som består bare av smilies, tas som spam. Spam er mot reglene.
      -LuXe
      No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
      • 0
      Varierer. Mange spel er faktisk kjekkast på einspillar-delen(eks. Medieval II: Total War), mens andre spel er kjekkast på fleirspelardelen (eks. BF2) . My opinon. Syns forresten det er lurt sånn som du seier, å spele ein del på einspillerdelen før ein begir seg ut på fleirspelardelen
      There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
      • 0
      Jeg er veldig mot det mange mener her. At det er et FPS/TPS gjør ikke at det automatisk blir bedre online. Greit, CoD4 var endel bedre online, men det er et unntak da singelplayer delen er skikkelig døll og multiplayer delen er skikkelig kul.

      I MANGE andre FPS/TPS så er det en god historie, som for eks Halo 3 og half-life 2 og disse spillene har kanskje en god online del, men det er også en utrolig fengene singelplayer del. Noe av problemet tror jeg er at etter at man har spilt historiedelen et 2-3 ganger, så kjenner man historien og etter dette endel man kanskje opp med å spille online.

      Dette gjør IKKE singelplayeren dårligere enn multiplayeren, bare mer forutsigbar. Det trenger ikke være negativt at man stopper å spille FPSet etter den tredje gjennomspillingen. Se på Bioshock feks; der er det jo ikke en online del engang og allikevell er det et helt genialt FPS. Se på MGS4, man køper jo ikke det for online delen selv om det er et TPS. Man kjøper ikke FEAR eller FEAR 2 for online delen.

      Ikke undervurder singelplayerdelen til FPS/TPS! Den er sannsynligvis veldig god selv om du ender opp på online delen til slutt!
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Ein får jo ofte inntrykk av kva utviklaren har satsa på. Så når alt kjem til alt så har vel ofte prioriteringane til utviklaren ein del å seie for om einspelardelen er best eller fleirspelardelen
      There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
      • 0
      Ja, men i et spill som feks Halo 3, så har de satset like mye på begge deler...
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      • Missing Avatar
      • ISAF
      Liker singelplayer best når det kommet til RTS og RPG. Men hvis jeg skal spille for eksempel Gears Of War 2 så spiller jeg enten med en kompis eller online. Men dette varierer veldig fra spill til spill, Som foreksempel Red Alert 3 som er etter min menig et rent multiplayer spill, singelplayer historien er gørr kjedelig. Men derimot co-op på campaign eller online er genial.
      Tungur Knivur
      • 0
      Ser ut som om singleplayer delen er best likt.
      No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
      • 0
      Tradisjonelt har jeg alltid likt singleplayer best. Det er mer avslappende enn å bekymre seg over et tap eller to i en onlinekamp
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      jeg stemmer for online!! datastyrte medhjelpere er elendige!!!
      • 0
      Stemmer for singleplayer på konsoll..men på pc liker jeg online best .
      In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!