Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

iPhone-spill ~ Offisiell tråd ~


Siterer fantomena:
Kan sterkt anbefale Tiny Wings. Kjøpte det for 6 kr for rundt 15 min siden. ER på førsteplass på betalte apps. Videoanmeldelse: http://www.youtube.com/watch?v=DpmcX-rWGfs


Må innrømme at det ser litt retarda ut. Må tenke på det
Siterer Zyrocz:
Kan også anbefale League of Evil for 6kr, inneholder rundt 100 baner som tar mellom 10-20 sekunder å gå gjennom, men de blir litt vansklige utover så du vil muligens bruke noen forsøk.


Litt vanskelig??!! Du kunne skrevet umulig! Har samlet alle stjerner suitcases på kapittel en, og jobber på det på kapittel 2. På kapittel 3 derimot så har jeg ikke klart første banen en gang .

Hva heter dere på Game Center? Må ha noen å konkurere med! Foressten, blir achivements du får når du ikke er connecta nett lagt til når du kommer på nett neste gang? Eller hvordan fungerer det? Legg meg til: "SalumoN"
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Hei jeg leter også etter noen Ihpone Spill jeg kan spille når jeg er ute å reiser (Mest med Tog/Buss)

Foreløpig så har jeg konstant si gamet Game Dev Story og Infinity Blade på Toget (Fra-Til Jobben) men, ble litt lei av Infinity Blade etter et par Bloodlines (Ah spillet trenger vell en ny updates snart?)

Jeg har også lastet ned noen Square enix spill som: Crystal Defender (Vell jeg morer jo meg med Tower Defender også på lange turer... selv om det kan bli veldig.... Booring etter noen par Waves...)

Har også Chaos Ring som jeg prøvde (Ganske Bra spill engelig!)


Har dere noe å ambefalle av Rpg spill til meg? (Helst noe med Anime/Turn Basic Men, alt annet funker også!)

Liker spesielt RPG med Choice (Som Dragon Age/Mass Effect) der du tar dine valg!
Jeg vet ikke om det finnes så mange... på Iphone spill av denne typen ennå....

Takk for alle tilbake meldinger!
  • 0
Vil anbefale deg Leauge of Evil som er et veldig simpelt 2D platform spill hvor du styrer en agent. Du skal enkelt og greit klare banen, og du får stjerner basert på hvilken tid du klarte det på. Du kan også prøve å samle inn noen kofferter. Spillet blir så og si umulig utover levlene, så du må kanskje prøve noen ganger .

Vil også anbefale Cut the Rope som selges i AppStore for 6,- kr. Spillet er utviklet av utviklerne bak Angry Birds. Hvis du er usikker kan du laste ned lite versjonen, for dette er virkelig ett morsomt puzzle spill!

Ellers kan du prøve Plants vs Zombies for 19,- kr som også er ganske bra. Du kan plante planter som du bruker som våpen for å beskytte deg mot zombiene som kommer. Veldig morsomt og med en grei lengde .

Siterer draxi:
Foreløpig så har jeg konstant si gamet Game Dev Story og Infinity Blade på Toget (Fra-Til Jobben) men, ble litt lei av Infinity Blade etter et par Bloodlines (Ah spillet trenger vell en ny updates snart?)

Hadde vært kult med updates, men det tviler jeg på. Et ganske dyrt spill, etter min mening burde det ha vært litt lengre, men fremdeles et godt spill! Nice graphics at least
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Blir bare ikke noe for meg dette =/ jeg er mann og straight
Praise the Emperor and strike down His foes
  • 0
Lasta ned Assassins Creed her om dagen, og det er ganske så bra. Samme som DS-spillet hvis jeg har forstått rett. Finnes i en liteversjon også. Koster bare 6,-

Også vil jeg anbefale Lil'Pirates. Hvor man er en kaptein på ei sjørøverskute, og må sende mannskapet sitt ut på forskjellige oppdrag av ulik lengde, for å tjene penger og exp. Ettersom man går opp i level kan man bygge ut båten, øke besetningen osv.
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Superbrothers er høyt oppe på lista mi over anbefalte spill.
  • 0
Anbefaler disse:
- Puzzle Agent
- Angry Birds Rio
- Where's Wally? (Hvor er willy?)
- Tiny Wings
- Plants vs Zombiez
- Dead Space
- Fragger
- FastBall 2
- Tiki Totems 1 og 2

Dette er noen av mine favoritter
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Er det bare meg eller er Angry Birds kjedelig?
  • 0
Angry Birds og Cut the Rope er begge overvurdert er min mening. Ingen av spilla krever at du tenker. Angry Birds krever bare at du skyter fuglene random og Cut the Rope krever bare tålmodighet og trial and error.
  • 0
tinywings
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Tiny Wings er et artig lite spill, men bare i 5 minutter en gang i blant.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Ingen av spilla krever at du tenker.

Det er derfor de har blitt så populære. Få tallet er på jakt etter en dypere spillopplevelse på iPhone. Det finnes, selvsagt, men det er ikke noe som appelerer til massene.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
For de som liker tekstbaserte spill anbefaler jeg Cause of Death. Et spill til 11 kr som er vel verdt pengene om du liker krim!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Phoenix Wright Ace Attorney
  • 0
fikk meg iPad 2 i dag, og den er relativt tom foreløpig. noen som har noen apps å anbefale? trenger noen spill hvertfall
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Caveman:
fikk meg iPad 2 i dag, og den er relativt tom foreløpig. noen som har noen apps å anbefale? trenger noen spill hvertfall


Noen av disse koster andre ikke: Tinkerbox HD, Uno Free, Canabalt, NinJump HD, Pac-Man, Ridge Racer HD, Birdbot, SnowLite, HOP, Drift Mania, FlickrFootball, Rango: The Game, Trial X, WackaMosta, X-Sk8er, Angry Birds, PapiJump, Siege Towers for 2, Yatzy, CrimsonWorld, Cut the Rope, N.O.V.A., Burn the Rope, Globetrotters, Gunner, Hunters HD, Labyrint Lite, Tap Tap: Radiation, Ludo, World Tour Paper Toss HD, Death Rally, Infinity Blade, SimCity Deluxe HD, Osmos HD, Plants vs. Zombies, Slice It, World of Goo, iStunt 2 HD.
  • 0
Siterer fantomena:
World of Goo


Det MÅ du ha
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Boost er best! Ihvertfall so far..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
hælle måne, fantomena! Ille bra ;)
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Anbefaler League of Evil ( eller noe i den dur ) og Swords & Sworcery.
  • 0
Unpleasant Horse et morsom lite gratis spill fra 4th & Battery. Et understudio basert på Popcap.
  • 0
Siterer Caveman:
hælle måne, fantomena! Ille bra ;)

For å ikke snakke om Gamereactor App-en
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Zenomia er et sykt bra 16 bits rpg spill til iphone. anbefaler det på det sterkteste. spillet har moral valg som forandrer histiorien
What is dead may never die
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer Caveman:
For å ikke snakke om Gamereactor App-en


Den har jeg skaffet meg så klart ;)
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Noen her som har Road Trip? Det må jeg si er et veldig avhengighetsskapende og godt gratisspill på AppStore.

Det går ut på at du balanserer en bil som kjører (2D) og skal prøve å komme deg så langt som over hodet mulig. Problemet er det at bensintanken raskt går tom, og du trenger derfor å trikse for å få en boost. Slik kan du holde deg gående i evigheter.

Selv er jeg ikke noe spesielt god, men en ting er sikkert, at jeg er fornøyd med rekorden min på standardbilen på 8500. Last ned spillet og knus meg!

Siterer Zyrocz:
Angry Birds og Cut the Rope er begge overvurdert er min mening. Ingen av spilla krever at du tenker. Angry Birds krever bare at du skyter fuglene random og Cut the Rope krever bare tålmodighet og trial and error.


Overvurderte, uten tvil. Men en ting er sikkert, at begge spillene blir mye lettere dersom du faktisk tenker litt .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!