Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

iPhone-spill ~ Offisiell tråd ~


De fleste som eier en Iphone eller en Ipod Touch har sett de enorme mengder spill som befinnner seg i App-store. Mesteparten er unødvendige møkkaspill som kun er laget for å tjene raske penger, men innimellom all gråsteina finnes det også små gullkorn. Fieldrunners er ett godt eksempel på et slikt spill.
Til den nette sum av 29 kr får du et spill som sørger for flere timers underholdning, noe som kommer godt med på kjedelige togturer osv.

Etterhvert har også de store spillutviklerne fått øynene opp for Apples maskin, Gameloft har blandt annet lansert en liten mini versjon av Brothers in Arms. Snart kommer Metal Gear Solid også, og da er det bare et tdspørsmål før flere miniversjoner av storspill kommer på banen.

Så, for de som ikke skjønte poenget med tråden. Her kan dere diskutere alle mulige spill til Iphone, anbefale spill, fraråde spill, osv...
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
Er helt avhengig av Papi River, som er et veldig avhengighetsskapende spill.
Det minner meg litt om River Raid: http://www.videogamecritic.net/images/coleco/river_raid.gif


Du velter iPhone fra side til side, for å styre en rød smiley ned en elv.
du skal ikke røre veggene, for da detter du oppover på skjermen.
Går du ut av skjermen har du tapt.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Lastet det ned nettopp, og det var morsomt! Gratis var det også

Hvis du er glad i Tower Defense spill, burde du prøve Tap defense. Det er gratis og veldig avhengihetsskapende. Er ikke like bra som Fieldrunners, men er et bra alternativ hvis du ikke vil betale for spillene.
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
Tap Tap Dance er det beste spillet syntes jeg. Tap Tap revenge er også ganske bra, men det er jo gratis.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Er det noen som har en dato å når Metal Gear Solid Touch kommer. Skal ha det me en gang.
"Live life, get paid, get laid" -Finchmeister
  • 0
Amateur Surgeon er et must! Utrolig varierte oppgaver når du spiller som Alan Probe og lapper sammen folk. Avhengighetsskapende INDEED!
  • 0
frict er gøy! og er ikke avhengihetskapende!

Lagt til 2010-12-05 22:34:
mega jump å! men det ER avhengihetskapende!
We are one!
  • 0
INGEN SOM HAR NEVNT ANGRY BIRDS???

Angry Birds er et av de mest nedlastede spillene fra App-store. Det finnes to versjoner, den orginale, også har det kommet en ny versjon som heter Angry Birds Seasons. Seasons kom ut til halloween med baner med halloweentema. For litt siden kom det en oppdatering til denne versjon med egne julebaner. Anbefaler Angry Birds på det STERKESTE!

Jeg vil også anbefale Peggle, Worms, Tony Hawks Pro Skater 2 og Driver.
Alle disse er spill som opprinnelig var til en annen plattform, men som har gjort sitt inntog på iPhone og iPod. de tre sistnevnte er spill fra min barndom, og som satte et lite nostalgistøkk i meg da jeg så de på app-store. Peggle lastet jeg ned fordi det reddet livet mitt i kjedelige norsktimer på videregående!

EDIT: Angry Birdsspillene koster 6,- pr spill, og de fire siste koster 29,- per
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
er peggle på app-storen!!!! det er jo sååååå kult! jeg nevnte ikke angry birds fordi, det vet alle om tror jeg
We are one!
  • 0
Angry Birds
Cut the Rope
Tap Tap Revenge 3
Tilt to LIVE

De er gode spill.
  • 0
Infinity Blade, Pix'n love Rush og Plants vs. Zombies må jo også nevnes
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ett bra spill. Jeg vet ikke om det er til Iphone men er ihvertfall det til Android.
Det heter Ninjump.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Ett bra spill. Jeg vet ikke om det er til Iphone men er ihvertfall det til Android.
Det heter Ninjump.


Det er til iPhone også. Har det. Veldig morsomt.
  • 0
Er det noen som vet forskjellen på en "blitz" versjon og en som ikke er det? Oppgraderte "Blitz" versjonen av Bit. Trip Beat til fullversjonen, men det merkelige er at jeg kan ikke laste ned den "vanlige" versjonen via appstore selv om jeg har fullversjonen på "blitz" versjonen.
  • 0
Om dere laster ned «12 day's of christmas» Appen så får dere Mirror's Edge gratis den 6. Januar. I tillegg så er det gratis sanger eller spill hver dag frem til da.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har ikke iphone selv, men kan anbefale dungeon defenders first wave som jeg har prøvd på faren min sin iphone, det er en blanding av tower defence og hack and slash RPG. En større versjon skal lanseres til PSN store, XBLA og PC i slutten av månenden.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Kronoz:
Om dere laster ned «12 day's of christmas» Appen så får dere Mirror's Edge gratis den 6. Januar. I tillegg så er det gratis sanger eller spill hver dag frem til da.


Holy shit Jeg har bikket fram og tilbake om jeg skal kjøpe det eller ikke lenge nå, gleder meg til 6. januar . Har lastet ned et par spill gratis fra den app'en (noe av det første jeg lastet ned når jeg fikk min iPod Touch til jul ).
  • 0
Infinity Blade er den mest orgasmefylte iPod Grafikken evar! Cant wait for update.

Ellers så er det Tap Tap Revenge 4 (noe som vennene mine kaller fap fap revenge 4)

og Cut the rope, syns det er mye mer morsomt enn Angry birds
  • 0
Mirror's Edge er gratis akkurat nå.
Hvorfor vet jeg ikke, men en fin sjanse til å få tak i et potensielt meget godt spill gratis

Lagt til 2011-01-04 18:02:
Av en eller annen grunn så er spillet på engelsk som deafault, men for å få det på engelsk så følg denne instruksen:


Trykk på den andre knappen fra høyre, så trykker du på det øverste valget på menyen, trykker et par ganger på den venstre pilen, og plutselig så har du endret språk til engelsk
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Av en eller annen grunn så er spillet på engelsk som deafault, men for å få det på engelsk så følg denne instruksen:


Er det på fransk? Kanskje samme idioti tenkingen som det var den gang Sony ga ut en inFamous demo i 2009, alle som hadde norsk systemspråk på PS3'en fikk automatisk fransk tale på demoen.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Er det på fransk?


Tror det er japansk. Men det kan godt være det er kinesisk

BTW, Anbefaler å laste ned spillet I must run. Det er dritgøy og gratis
Veni, vidi, avicii
  • 0
Så at det ikke var på fransk nå som jeg fikk lasta det ned selv

I must run er bra det også, men er ikke det bare gratis i en kort periode?
  • 0
Vet ikke. Kanskje det hører til Free App a Day
Veni, vidi, avicii
  • 0
Mirror's Edge er definitivt noe jeg kan anbefale, eneste som var litt dumt med det var at spillet var ganske kort.
  • 0
Alle BØR prøve Pix n' love Rush! Tror det koster 6 kr
Veni, vidi, avicii
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!