Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Norges Spill Priser


Norges spill priser begynner å bli ALT for mange kroner!
Er det meningen at barn som vil ha et bra spill skal få seg en jobb?
Prisene var mye bedre før.
Hva synes du?
Håper selv at prisene synker til bånnen av havet!
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0
spill vr dyrere før. conker på n64 kosta 999
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Siterer McStudios:
Prisene var mye bedre før.
Hva synes du?


Kanskje det er din økonomi som blir verre? Spillprisene har ligget ganske stabilt i mange år nå. De har ikke blitt dyrere.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Har alltid vært 600 kroner for nye spill.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Jeg snakker om når spill kostet 400-500kr
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0
Siterer McStudios:
Jeg snakker om når spill kostet 400-500kr


når var det? jeg kjøper nesten aldri spill til over 500 kr. synes spill er ganske billigt jeg var verre før. då var prisen gjerne 699!
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Siterer legion_kart:
Citerer McStudios:
Jeg snakker om når spill kostet 400-500kr


når var det? jeg kjøper nesten aldri spill til over 500 kr. synes spill er ganske billigt jeg var verre før. då var prisen gjerne 699!


Billigt?
Tenk på all maten, alle DVDene, alle tingene du kunne kjøpt for verdien av Spillsamlingene til brukere!

Får ikke å glemme strømmen, skjerm og konsoll som trengs!
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0
jeg synes det er billig ja hehe.men det er sikert fordi eg tjener gode penger så 500 kr er ikkje så altfor mye,
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Vel. Med unntak av at spillbransjen for øyeblikket muligens er nødt til å øke prisnivået på spill som har vært på markedet en stund grunnet usikre tider, så skyldes ikke den tilsynelatende prisøkningen i særlig grad at spillene verdsettes høyere, men heller inflasjonen som gjør at pengene har lavere verdi og derfor gir deg mindre igjen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Vel. Med unntak av at spillbransjen for øyeblikket muligens er nødt til å øke prisnivået på spill som har vært på markedet en stund grunnet usikre tider, så skyldes ikke den tilsynelatende prisøkningen i særlig grad at spillene verdsettes høyere, men heller inflasjonen som gjør at pengene har lavere verdi og derfor gir deg mindre igjen.


Du er aktiv, Strategist!
Får du en påminnelse om
at det er kommet en ny tråd?
Men takk for at du er flink til å svare på tråder! Det hjelper virkeligt!

Lagt til 2009-01-28 21:36:
Stemte "Bra" På deg for aktiv, og bra bruk av brukeren din!
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0
For det første som dere må tenke dere:

Det tar mye lenger tid å lage disse spillene enn de var før. Pluss jeg husker god at N64 spill kostet 600 nye så
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer Andzel:
For det første som dere må tenke dere:

Det tar mye lenger tid å lage disse spillene enn de var før. Pluss jeg husker god at N64 spill kostet 600 nye så


dyrt var det, men mamma payet så det gikk bra
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
hehe, men nå ser du hvor mye penger dem har brukt for deg?
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
å jada. hehe.men begynte å jobbe når jeg var 13 så fra då måtte jeg kjøpe selv. hehe
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
For å være ærlig, om det er et spill jeg har virkelig lyst på så driter jeg faktisk i hva det koster. Jeg bare kjøper det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
om det hadde kosta 1000 då?
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Siterer legion_kart:
om det hadde kosta 1000 då?


Jeg hadde kjøpt Red Alert 4 vis det hadde kostet så mye uansett. ^^. Det er en serie jeg liker så uansett skal jeg ha det ^^ Er vel egentlig det DSN mente.

Vis du liker sjangeren mye så betaler du for det. Tenkt deg hvor mye folk bruker på WOW et år.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer Andzel:
Citerer legion_kart:
om det hadde kosta 1000 då?


Jeg hadde kjøpt Red Alert 4 vis det hadde kostet så mye uansett. ^^. Det er en serie jeg liker så uansett skal jeg ha det ^^ Er vel egentlig det DSN mente.

Vis du liker sjangeren mye så betaler du for det. Tenkt deg hvor mye folk bruker på WOW et år.


ja eg tenker på det. så ler jeg sammen med blizzard
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Blizzard bruker de pengene de tjener på det til serverne, nye servere. Penger til blizzard siden også videre. Til ansatte også videre. De tjener ikke så mye men de har tjent nok og de kommer til å tjene enda mer.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
ja selvsagt. blizzard er jo ikkje ett pengeetende monster heller då
men overskudd har de nok masse av.å deter bra.
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Ja det er bra fordi de holder jo på med Starcraft II også DIABLO 3 det trenger de penger til og det har de sikkert fått noe ifra World of Warcraft spillet.

De holder jo enda på med enda et MMORPG spill så lurer på hva det blir.


Vis du stikker til Sverige så ser du at det er mye dyrere å kjøpe spill der enn her.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Jeg er helt enig. Spillene begynner å bli dyre Når det koster 599,- for et nytt spill er det for drøyt. De kunne vertfall satt spillene ned 100,-.
Shitting dick nipples
  • 0
Spill koster også mer å lage nå for tiden. Spill er ikke for dyre, det er det som er fakta. De som ikke har nok til nye spill må bare kjøpe tilbudsspill og eldre spill som koster mindre.
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Donkey Kong 64 kostet 799,- når det først kom ut. Det er veldig forskjellig når det gjelder priser, men ja, spill er sånn sett dyrere enn før. Det gjelder å ha øynene åpne i butikker eller på nettet. Jeg kjøper ikke et spill som koster 600 kroner selv.

Play.com burde sjekkes ut litt. Populære spill går ofte for under 200 kroner, noe som blant annet betyr at man ikke trenger betale toll
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Du sparer masse penger om faren din er pilot, som min!
Har jeg lyst på et DS/Pc spill, kan han kjøpe det billigere i USA!
(CD spill fra USA virker ikke i norge, untatt PC!)
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!