Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill har det beste designet?


Ja ønsker meg wii og da kan jeg kjøpe det
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Ingen kommentarer på en stund
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
Ingen kommentarer på en stund


Tråden råtner ikke akkurat etter bare to dager da..
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Super mari galaxy har et utrolig lekkert design!
Fantastiske farger, søte figurer, episke bosser og lekre baner!
Haters gon' hate
  • 0
Ja fikk wii med galaxy i helga. Utrolig lekkert
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
Ja fikk wii med galaxy i helga. Utrolig lekkert

=3
Haters gon' hate
  • 0
Siterer legion_kart:
gta vice city har god design.


Alle GTA spillene har jo egentlig god design. Mange kule cartoon effekter.

Lagt til 2009-03-10 15:01:
Jeg synest Loco Roco's creative design er veldig bra, Mirror's Edge har et stilfullt og "rent" og kult design. I grunn de fleste Valve spillene har ganske fint design.
  • 0
Mirror's Edge! Uten tvil! ;-D
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
The Elder Scrolls IV: Oblivion har et absolutt utrolig design. Når du går bortover veien om natten med hundrevis av stjerner på himmelen og trær som føles veldig realistiske, da blir du rett og slett bergtatt. Spillet sliter dessverre litt med det tekniske, og teksturene popper opp overalt. Men dette er en liten ting når du i hele tatt har en massiv og utforskbar verden som skaperne har lagd.

Har spilt mange spill i min tid, men må si dette spillet er på topplisten. Fikk det faktisk for tre dager siden, så jeg har mye å gjøre igjen. Musikken i spillet er også verdt å nevne. Den minner veldig om Guild Wars, og er en ting du kommer til å merke mens du spiller. Dette har ikke så mye med design å gjøre, så jeg avslutter:

Et veldig bra spill for de som liker utforskning, holdbarhet, god grafikk og deilig historie
  • 0
Flott innlegg med begrunnelse. Ett eksempel for andre
Men takk til alle
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
GTA spillene uten tvil syns jeg har de beste designene. De har braaa, fargerike tegninger, å alle tegningene viser en mørkhet i seg, noe som er bra, for da får man mer tro at spillet er et spill med volds spill (noe som det er i stor grad )

Hver tegning som er på coverne fremhever enkelte personer i spillet, som får oss til å forvente masse fra de andre karakterene, noe som Rockstar også klarer med glans. Som alltid (etter min mening )

Og man kan jo si uten tvil at ingen av GTA spillene har vært dårlige, syns nå ikke jeg. Alle spillene har forskjellige og bra story, og Rockstar har gitt god grafikk som mulig i alle spillene på hver konsoll tror nå jeg.

Til og med GTA som kommer til DS, China Town Wars, har en god grafikk til å være i de små skjermene.

jaja, jeg er ikke no særlig flink til å forklare ting eller si meningene mine rett. men jeg syns iallefall at GTA har de feteste desigene ^^
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Nok et supert innlegg Er helt enig
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Takk

Det gir god følelse at noen liker innleggene ^^,
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Ja, jeg prøver å oppmuntre folk til å skrive her . Men jeg mener det jeg sier det er ikke for å få flest mulig kommentarer Rota litt tidligere i forumet da
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Mirror's Edge scorer høyt på min liste!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer BlueDaf:
Ja, jeg prøver å oppmuntre folk til å skrive her . Men jeg mener det jeg sier det er ikke for å få flest mulig kommentarer Rota litt tidligere i forumet da


En ting jeg lurer på, er du egentlig ansatt i GM eller no?^^ Du skriver utrolig mye bra!
Missunner folk som er flinke til å skrive!
Vil være flink til å skrive anmeldelser ålt sann jeg å! >.<
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Oii, takk. Jeg jobber ikke her nei, men jeg bruker mye tid på nettsida. Takk, takk, takk, nå redda du en ellers dårlig dag.

Siterer XXassassinXX:
Mirror's Edge scorer høyt på min liste!


Ja, det har det nest beste designet jeg har sett, etter super mario galaxy
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Mirrors edge
  • 0
Siterer kulke:
Mirrors edge


Så sant, så sant
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Street Fighter IV har et fantastisk design.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Killzone 2 har utrolig bra design.
  • 0
Ja, i hvertfall helghastene(eller noe sånt)

Siterer Sithlord:
Street Fighter IV har et fantastisk design.


Jepp
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Metal Gear Solid spilla har utrolig bra design også, hvert cover ser ut til å blitt tegna med pensel, for på hvert cover er personene bare tegnet utfra omkrettsene, det er utrolig kult, det hadde sett for random ut om de hadde klippa inn et stort bilde av Sanke midt på coveret eller no
Så elsker de mørke tegne designene
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Metal Gear Solid 4 har absolutt det beste designet!

Med denne grafikken og utseende, blir egentlig litt forbløffet når jeg spiller det!
Grafikken er et av de beste jeg har sett!
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
madworld ahr utrolig stillig design synes eg!
I love the powerglove, its so BAD
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!