Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Ditt drømmespill


Siterer Andzel:
Hadde jo aldri funket da


hvorfor ikke? folk får betalt for å utarbeide ideer! det er jobben til enkelte folk, så tror de ville funnet på et eller annet som løste det på den god måte!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Caveman:
Citerer Andzel:Hadde jo aldri funket da

hvorfor ikke? folk får betalt for å utarbeide ideer! det er jobben til enkelte folk, så tror de ville funnet på et eller annet som løste det på den god måte!


Ja men igjen tror jeg ingen ville betalt for det. Pokemon i MMO hadde aldri funket tror jeg da. Blitt for mye rot også videre
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
om dere har sett en spill som kommer til xbox 360 og ps3 som heter Aionguard. Der man skal bruke drager osv..

Mitt drømmespill
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Siterer Medli:
Er interessant hvordan folk har så utrolig lyst til å "leve" en annens liv, uten at valgene de gjør i spillet skal ha noen konsekvens for virkeligheten, da. Kanskje derfor Sims blir så populært, men det er fortsatt svært begrenset hva man kan gjøre..

Jeg har alltid sett for meg et MMORPG i Zelda-stil som tøft! Velg rasene Zora, Deku, Kokiri, Goron, Hylian, Gerudo.. Utforske et gigantisk Zelda-område, der finnes det jo naturlig snø-område, fjell/lave-område, skogs-område osv. Også kanskje du møter kjente fjes fra Zelda-serien etterhvert i spillet.


er helt enig, et zelda MMO er mitt drømmespill
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer Caveman:pokemon MMO!!1

Signed!



Pokemon MMO hadde vært dritt fett!!!!!!!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer sonic og link:
Citerer Medli:Er interessant hvordan folk har så utrolig lyst til å "leve" en annens liv, uten at valgene de gjør i spillet skal ha noen konsekvens for virkeligheten, da. Kanskje derfor Sims blir så populært, men det er fortsatt svært begrenset hva man kan gjøre..

Jeg har alltid sett for meg et MMORPG i Zelda-stil som tøft! Velg rasene Zora, Deku, Kokiri, Goron, Hylian, Gerudo.. Utforske et gigantisk Zelda-område, der finnes det jo naturlig snø-område, fjell/lave-område, skogs-område osv. Også kanskje du møter kjente fjes fra Zelda-serien etterhvert i spillet.

er helt enig, et zelda MMO er mitt drømmespill


Huff nei, håper det aldri skjer. Zelda er singleplayer spill, og forhåpentligvis forblir det det. Og jeg tror ikke dungeonene hadde blitt like utfordrene og hjernetrimmende. Men det værste Jeg ser for meg er en haug av Linker og Navier som løper rundt og sier "omglol pwnt!!11!" Fytterakkern.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Nye moten:

Runke til Zelda
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer Sithlord:
Citerer sonic og link:Citerer Medli:Er interessant hvordan folk har så utrolig lyst til å "leve" en annens liv, uten at valgene de gjør i spillet skal ha noen konsekvens for virkeligheten, da. Kanskje derfor Sims blir så populært, men det er fortsatt svært begrenset hva man kan gjøre..

Jeg har alltid sett for meg et MMORPG i Zelda-stil som tøft! Velg rasene Zora, Deku, Kokiri, Goron, Hylian, Gerudo.. Utforske et gigantisk Zelda-område, der finnes det jo naturlig snø-område, fjell/lave-område, skogs-område osv. Også kanskje du møter kjente fjes fra Zelda-serien etterhvert i spillet.

er helt enig, et zelda MMO er mitt drømmespill

Huff nei, håper det aldri skjer. Zelda er singleplayer spill, og forhåpentligvis forblir det det. Og jeg tror ikke dungeonene hadde blitt like utfordrene og hjernetrimmende. Men det værste Jeg ser for meg er en haug av Linker og Navier som løper rundt og sier "omglol pwnt!!11!" Fytterakkern.
'


når jeg tenkte på MMO tenkte jeg også at det skulle være et RPG og kansje litt action
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Andzel:
Nye moten:



Runke til Zelda


Wtf?!!?! Det var roflmao omg exp2008 .

Zelda Mmo kummer ALDRiI til å funke
Les en bok, pok en snok!
  • 0
XD folk runket(er) jo til Night elf også blodd elf på Wow
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Et gigantisk slåssespill (Tenk brawl) med karakterer fra alle tre konsoller. Not gonna happen but it would be totally awesome!
Haters gon' hate
  • 0
Siterer Pepperoniman:
Et gigantisk slåssespill (Tenk brawl) med karakterer fra alle tre konsoller. Not gonna happen but it would be totally awesome!


vel nintendo har jo brawl

Så PS3 VS 360 hadde jo vært en bra tittel

Kratos mot masterchief
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Andzel:
XD folk runket(er) jo til Night elf også blodd elf på Wow


Haha xD

Et drømmespill hadde vært et nytt og større Oblivion
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Ja :]
Med forbedret spillmotor, enda mer polert og alt av det samme som funket i Oblivion.
  • 0
Et spill jeg kanskje så for meg var noe àla Oblivion, kun at man kunne gjøre akkurat hva man ville. Bokstavelig. Ville man ta seg helt fri fra questinga, kunne man gifte seg, kjøpe seg bolig, bli en del av befolkningen og opptre deretter.

Ville man komme inn på slottet, gifte seg med prinsen/prinsessa og bli konge for å styre slottet og opptre deretter, kunne man det.

Ville man ut å oppdage nye land, dra ut med båt eller andre fremkomstmidler for å oppdage skatter, nye befolkninger eller andre ting kunne man det.

Man kunne få barn, oppdra dem og gjøre det meste. Bare jeg ser for meg dette i et Oblivion-univers. Det hadde vært morsomt det.
  • 0
et der man kan ødelegge alt..
  • 0
En Halo MMORPG!!!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
100% freeroaming i vår verden (selvom jeg hadde ville dratt rundt og sett selv...)
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Noe GTA IV-lignende. Hvis man hadde hele USA, og muligheten til å ødelegge alt. Sprenge skyskrapere, velte heisekramer, senke svære skip og skyte hull det som var. Bare for å nevne noe
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
nå vet jeg hva drømmespillet mitt hadde vært.......en perfekt etterfølger til drømmefall T_T
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Fallout 4 og Elder scrolls of oblivion 5 ville vert mine drømme spill
I post, like a boss !
  • 0
et spill du kunne gjøre ALT på
  • 0
Mitt drømmespill har jeg så og si tenkt på siden jeg gikk i 3. klasse, altså 6 år. :p Det hadde vært som IRL, som Caveman sa. Hvis man f.eks vil spille fotball, går man å spiller det (FIFA), Eller kanskje man heller vil spiller Gitar? (GuitarHero)Skate?(Skate). Ja, dere skjønner håper jeg. Alle mulige spill satt sammen! (Bare det hadde vært samme grafikk, litt kjipt hvis du går fra f.eks Fifa som har dårlig grafikk(NOT) til Skate som har syk fin grafikk(NOT), hadde vært rimelig kjipt! ;p
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Mitt drømmespill er kanskje et mass effect-aktig, scifi, fps-spill som du kan ødelegge alt i og der figurene er laget for hver sin respektive planet (tyngde kraft, luft vannmengde, osv)og ikke bare er folk innpakket i gummi og ikke nødvendigvis har to ben/armer. Spillet skal dessuten innholde mer action og realisme enn mass effect, og skal la deg utforske store planeter (som i mass effect). Selfølgelig skulle det også ha god grafikk.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!