Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Det beste og verste med Xbox 360


Siterer kokiri:
PS: ekk'e dette en 360 tråd.


Det er vel egentlig det, men det fungerer jo som en fin tråd for å diskutere konsoller og da.
Må bare kanskje passe på så den ikke går alt for langt bort fra 360.
Da blir den vell flyttet eller i verste fall låst
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
HVOR LANG TID TAR DET FØR JEG FÅR TILBAKE XBOX'n BRA REPERAJON ?????????
NOEN SOM VET DET ? HAR NETTOPP SENDT DEN INN
  • 0
Alt ifra et par uker til flere månder...og hadde det ikke vært kult om GR hadde gitt oss muligheten til å skifte skriftstørrelse slik at vi kunne skrevet alle innleggene i 72pt. skriftstørrelse. Caps blir liksom litt tamt.
This is great banter, it really is.
  • 0
ville bare få folk til å se det, har spurt flere ganger før mn aldri fått svar !
  • 0
Jeg har xboxen på reperasjon 3 ganger, og det har aldri tatt mer enn 2 uker. Siste gangen tok det faktisk 4 dager!!! (ekstra service siden det hadde vært så ofte )
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Synes det værste er lyden og online betaling!
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0
Siterer McStudios:
Synes det værste er lyden og online betaling!


Hva er galt med lyden?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer -sebastian-:
Citerer McStudios ynes det værste er lyden og online betaling!



Hva er galt med lyden?


360 har dårligere lydfiler pga at den ikke har bluray. Har heller ikke støtte for 7.1 surround-lyd.
  • 0
Tror nok heller det er snakk om DVD-drevet på Xbox'en, istedenfor små detaljer som ikke vil merkes.
Lust for power is the master disease of our time. This force alone devours the weak and rules the strongest.
  • 0
Etter at kreditkortet til fattern "gikk ut på dato" og jeg ikke har oppdatert det, har M$$$$$$$$ laget en gjeld på kortet hans og jeg kan ikke spille xbox før jeg har betalt gjelden på 200kr til M$ Det er ikke mye, men det er prinsippe at de suger penger ut av folk
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer sirupkaramell:
360 har dårligere lydfiler pga at den ikke har bluray. Har heller ikke støtte for 7.1 surround-lyd.


Lyden er uansett på ingen måte "dårlig"
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer -sebastian-:
Citerer sirupkaramell:360 har dårligere lydfiler pga at den ikke har bluray. Har heller ikke støtte for 7.1 surround-lyd.



Lyden er uansett på ingen måte "dårlig"


nei..
  • 0
Siterer sirupkaramell:
nei..


Men når McStudios skriver at lyden er det værste med Xbox 360...
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Hehe, det var ikke det beste argumentet jeg har sett
  • 0
Det er mye bra med 360, men noe av det som plager meg mest ved maskinen er den sugne bakoverkompabiliteten. Et par spill fra den orginale xboxen funker fint på 360, men mange andre spill funker ikke i det hele tatt eller har voldsomme teksturfeil. Jeg skulle virkelig ønske Microsoft hadde gjort bakoverkompabiliteten ordentlig slik nintendo gjorde på wii. Der kan en jo spille alle gamle game cube spill.
  • 0
Det hadde nokk vært greit ja.
Men nå har jo ikke akkurat Wii noe annet bra en selve prinsippet ved den ellers da...

Ja! Jeg har noe i mot Wii. Grunnener nokk det at GH suger på den konsollen, og det er det ensete en venn av meg og jeg spiller når vi er hos han (som har en Wii) eller når han er hos meg (Jeg har jo 360 xD) og forskjellen er så stor.
På Wii`en må du slå/strumme ca 1/2 sekund før notene når deg og du skulle ha slått/strummet.
DEt er skikkelig irriterende og du må liskom stå og venne deg til spillet på nyyt bare for å spille det på Wii.
Og grafikken er det nesten så jeg spyr av da...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Beste:

Deilige kontrollere
Bra online
Gode spill
Du kan kjøpe masse tillegsutstyr
du kan skifte hardisk, design osv

Dårligste:

Online koster penger
Den bråker litt
ikke innebygd trådløs nettverkskort
" Red ring of death "
Xbox360 : )
  • 0
Er fanboy diskusjonen over? Kan jeg komme frem nå!?
  • 0
Det jeg mente med lyden, er at den bråker som en støvsuger!
Ikke ingame lyden, men selve Xboxen!
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0
Xbox har mange utrolige gode spill, men det samme har ps3. De ligger likt nå, og i løpet av 09 året så har sony lovet ps3 en del gode spill som vi alle kan være enige om.

Hva er det xbox har som ps3 ikke har? God internett? PSN min funker strålende for meg, så skjønner ikke hvorfor xbox folka sier Liven dems er bedre? Har noen av dere xbox prøvd PSN før?
Kan godt hende at Live til xbox er litt bedre sånn generelt med online osv, men så er det ikke sånn at jeg bruker maskina mi til å søke meg inn på alle de randome sidene for å chille. Spiller på den mest, og PSN funker bra for bare spill og generell nedlasting, så jeg synes de ligger likt. Kult med gamescore på Xboxen, men er 98% likt med PS3 trophies.

PS3 er en bedre maskin enn xbox 360. Sånn er det bare. Kveruler så mye dere vil. 360 er en genial maskin, men PS3 er hakket bedre. Always been that way.

"Xbox er bedre fordi den har bedre spill" Lol? Man har ikke peiling på spillverdenen om det kommer fra noen. Begge maskinene har like gode spill pga Microsoft kjøper opp alt.

"Xbox har bedre kontroll" Igjen, lol? Det er bare en vanesak fra konsoll til konsoll.

Minuset med PS3 fremfor xbox er at man ikke kan spille av musikk mens man spiller! Thats it! Klapp igjen alt det andre om ps3 og xbox okey? La tråden være der den hører til. peace gr.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Siterer Anti2k:
Xbox har mange utrolige gode spill, men det samme har ps3. De ligger likt nå, og i løpet av 09 året så har sony lovet ps3 en del gode spill som vi alle kan være enige om.

Hva er det xbox har som ps3 ikke har? God internett? PSN min funker strålende for meg, så skjønner ikke hvorfor xbox folka sier Liven dems er bedre? Har noen av dere xbox prøvd PSN før?
Kan godt hende at Live til xbox er litt bedre sånn generelt med online osv, men så er det ikke sånn at jeg bruker maskina mi til å søke meg inn på alle de randome sidene for å chille. Spiller på den mest, og PSN funker bra for bare spill og generell nedlasting, så jeg synes de ligger likt. Kult med gamescore på Xboxen, men er 98% likt med PS3 trophies.


PS3 er en bedre maskin enn xbox 360. Sånn er det bare. Kveruler så mye dere vil. 360 er en genial maskin, men PS3 er hakket bedre. Always been that way.

"Xbox er bedre fordi den har bedre spill" Lol? Man har ikke peiling på spillverdenen om det kommer fra noen. Begge maskinene har like gode spill pga Microsoft kjøper opp alt.

"Xbox har bedre kontroll" Igjen, lol? Det er bare en vanesak fra konsoll til konsoll.

Minuset med PS3 fremfor xbox er at man ikke kan spille av musikk mens man spiller! Thats it! Klapp igjen alt det andre om ps3 og xbox okey? La tråden være der den hører til. peace gr.


Lol
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer Anti2k:
Hva er det xbox har som ps3 ikke har? God internett? PSN min funker strålende for meg, så skjønner ikke hvorfor xbox folka sier Liven dems er bedre? Har noen av dere xbox prøvd PSN før?
Kan godt hende at Live til xbox er litt bedre sånn generelt med online osv, men så er det ikke sånn at jeg bruker maskina mi til å søke meg inn på alle de randome sidene for å chille. Spiller på den mest, og PSN funker bra for bare spill og generell nedlasting, så jeg synes de ligger likt. Kult med gamescore på Xboxen, men er 98% likt med PS3 trophies.


ja, PSN funker helt fint. Men LIVE er bedre! Dessverre for 360-spillere koster det 5-600 kr i året

Achievements/gamerscore eier trophies hardt
  • 0
Siterer sirupkaramell:
Citerer Anti2k:Hva er det xbox har som ps3 ikke har? God internett? PSN min funker strålende for meg, så skjønner ikke hvorfor xbox folka sier Liven dems er bedre? Har noen av dere xbox prøvd PSN før?
Kan godt hende at Live til xbox er litt bedre sånn generelt med online osv, men så er det ikke sånn at jeg bruker maskina mi til å søke meg inn på alle de randome sidene for å chille. Spiller på den mest, og PSN funker bra for bare spill og generell nedlasting, så jeg synes de ligger likt. Kult med gamescore på Xboxen, men er 98% likt med PS3 trophies.

ja, PSN funker helt fint. Men LIVE er bedre! Dessverre for 360-spillere koster det 5-600 kr i året

Achievements/gamerscore eier trophies hardt


Amen
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Anti2k:
Xbox har mange utrolige gode spill, men det samme har ps3. De ligger likt nå, og i løpet av 09 året så har sony lovet ps3 en del gode spill som vi alle kan være enige om.


Vil ikke si at Xbox 360 ligger likt med PS3. Xbox 360 har mange flere eksklusiver enn PS3, men PS3 har mange eksklusive i 2009. Xbox 360 har noen eksklusive i år også thou.

Siterer Anti2k:
Hva er det xbox har som ps3 ikke har? God internett? PSN min funker strålende for meg, så skjønner ikke hvorfor xbox folka sier Liven dems er bedre? Har noen av dere xbox prøvd PSN før?
Kan godt hende at Live til xbox er litt bedre sånn generelt med online osv, men så er det ikke sånn at jeg bruker maskina mi til å søke meg inn på alle de randome sidene for å chille. Spiller på den mest, og PSN funker bra for bare spill og generell nedlasting, så jeg synes de ligger likt. Kult med gamescore på Xboxen, men er 98% likt med PS3 trophies.


Det er en grunn til at live koster penger. Live er ganske mye bedre enn PSN, men som du sier funker PSN greit. Vil du ha en virkelig god onlinetjeneste er LIVE mye bedre. LIVE koster kun 500 kroner i året. Det er 42 kroner i måneden det. Det er absolutt verdt det.

Siterer Anti2k:
PS3 er en bedre maskin enn xbox 360. Sånn er det bare. Kveruler så mye dere vil. 360 er en genial maskin, men PS3 er hakket bedre. Always been that way.


Det der er bare en idiotisk påstand som du ikke begrunner i det hele tatt.

Siterer Anti2k:
"Xbox er bedre fordi den har bedre spill" Lol? Man har ikke peiling på spillverdenen om det kommer fra noen. Begge maskinene har like gode spill pga Microsoft kjøper opp alt.


Akkurat nå har Xbox 360 bedre spill enn PS3. Ja PS3 har Uncharted, Metal Gear Solid 4, Littlebigplanet og resistance 2, men kan ikke overgå Xbox 360 sine.

Halo 3, Gears 1 og 2, Crackdown, Ninja Gaiden, Mass Effect, Left 4 dead, Fable 2, Lost Oddysey, Blue dragon, PGR 4 og Forza Motorsport 1 og 2 for å nevne noen. Pluss at de får mye eksklusiv nedlastbart innhold.



Siterer Anti2k:
"Xbox har bedre kontroll" Igjen, lol? Det er bare en vanesak fra konsoll til konsoll.


Skulderknappene på Xbox er mye bedre enn PS3 sine. Skulderknappene på PS3 er plasert på en veldig merkelig måte, men som du sier så er det en vanesak. Jeg tror at Xbox 360 kontrollen er bedre enn PS3 sin for folk flest, i alle fall viss du skal spille skytespill der du bruker skulderknappene mye.

Siterer Anti2k:
Minuset med PS3 fremfor xbox er at man ikke kan spille av musikk mens man spiller! Thats it! Klapp igjen alt det andre om ps3 og xbox okey? La tråden være der den hører til. peace gr.


Nå er ikke det noe veldig til minus da.
We could have arranged to have you carried
  • 0
Diskusjonen er i gang igjen...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!