Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Internett på PSP


Jeg trenger hjelp med Internetet på PSP'en... Når jeg har vært litt på nettet, surfet litt rundt så kommer det først sånn: "Not enough memory. Image will be displayed in decreased image quality"og litt etter det så kkommer det opp ett eller annet med: "Not enough memory" og ett eller annet sånt "conserve memory can help in some cases" Og bla bla bla....


Finnes det en løsning? Sånn at jeg iallefall kan se det i nedsatt bildekvalitet hele tiden? Eller bedre?


Takk til dem som hjelper meg!

Lagt til 2008-12-30 19:59:
Eller om dere kan....
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Det har noe med det interne minnet til PSP-en som har blitt fylt opp, og dette medfører til at du får det problemet.
En løsning er å skru av PSP-en og la den være i en time eller no.

Funker hoss meg.
My Brain...
  • 0
Du må bare gå inn på instillingene og sette på Conserve Memory. Funker ihvertfall for meg (men jeg bruker den bare til surfing når jeg er på ferie da).
  • 0
Jeg har på Conserve Memory. Og jeg har prøvd å ta ut batteriet og ta det inn igjen, Da funker det, men.. det kommer tilbake så fort! Så det er ingen annen løsning?
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Ikke som jeg vet om.

Prøv å søk på us.playstation.com forumet eller på no.playstation.com forum.

Finner kanskje noe der.
My Brain...
  • 0
kjøp en minnebrikke på 1gb+
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Eller en på 16

Jeg kjøpte en på 16GB på ebay, og betalte 330kr.
  • 0
Jeg irriterer meg på det samme. Jeg har minnekort på 2Gb og har på Conserve Memory, og problemet er der fortsatt. PSP'en egner seg egentlig dårlig til nett surfing. Mobil sider derimot er (selvsagt) veldig fint å bruke på PSP.
  • 0
Støtter PSP 16GB? Da må jo jeg og kjøpe! Trenger mye plass til musikk. Har 2GB og det er alt for lite. Trenger mye mer.
  • 0
Begynt å fulle opp 8GB nå! xD
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!