Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate call of duty 6 tråden


Hei. fant ingen cod 6 tråd, så da tenkte jeg at det var på tide å lage en.
Gleder meg utrolig mye til dette spillet kommer og jeg kan nesten ikke vente.

Så på denne tråden kan vi snakke litt om hva våre forventninger til spillet er, og så kan vi fortelle om hva vi vet om spillet, nyheter osv
Spillet kommer mest sannsynelig Høsten 2009
  • 0
Håper ikke det blir noe om andre verdenskrig iallefall! Er ganske lei av sånne spill.. Håper det blir ganske likt som modern warfare. Litt mere moderne maps, ikke bare ødelagte bygg og sånn der. Og en modus for flere spillere online samtidig. Da hadde det blitt et sikkert kjøp fra meg! Håper de enda holder perks systemet.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Spillet skal lages av Infinity Award. Det er vell ganske sikkert at det skal hete Call Of Duty 6 Modern Warfare 2. Det skal nok sikkert være i moderne tid og ikke i 2. Verdenskrig eller noe lignende. Gleder meg veldig siden jeg likte(liker det fortsatt da ) Call Of Duty 4 veldig godt.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
spillet du tenker på skal vist hete "call of duty modern warfare 2 " har jeg hørt, ikke call of duty 6.

det kommer ikke før om lenge til.
  • 0
Jeg kunne egentlig tenke meg å se hva de kunne fått ut av et fremtidsscenario. med tanke på våpen og balanse gir fremtiden helt frie tøyler.
Never rub another mans rhubarb
  • 0


Kan dere si meg hvorfor CoD 6 skulle komme før CoD 5? Det CoD spillet som kom ut i år heter Call of Duty: World at War! Ikke Call of Duty 5: World at War. Så det neste CoD spillet som kommer skal hete CoD 5, ikke CoD 6. Hvis de neste spillene i det hele tatt skal ha tall i seg. Er så lei av at folk kaller CoD: WaW for CoD 5.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer -Wraith-:
Kan dere si meg hvorfor CoD 6 skulle komme før CoD 5? Det CoD spillet som kom ut i år heter Call of Duty: World at War! Ikke Call of Duty 5: World at War. Så det neste CoD spillet som kommer skal hete CoD 5, ikke CoD 6. Hvis de neste spillene i det hele tatt skal ha tall i seg. Er så lei av at folk kaller CoD: WaW for CoD 5.
Står CoD5 mange steder på nettet da, bl.a. her på GR..
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer -Wraith-:
Kan dere si meg hvorfor CoD 6 skulle komme før CoD 5? Det CoD spillet som kom ut i år heter Call of Duty: World at War! Ikke Call of Duty 5: World at War. Så det neste CoD spillet som kommer skal hete CoD 5, ikke CoD 6. Hvis de neste spillene i det hele tatt skal ha tall i seg. Er så lei av at folk kaller CoD: WaW for CoD 5.
Står CoD5 mange steder på nettet da, bl.a. her på GR..


Ja det gjør det, men det er så feil som det går ann å få det!
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer -Wraith-:
Kan dere si meg hvorfor CoD 6 skulle komme før CoD 5? Det CoD spillet som kom ut i år heter Call of Duty: World at War! Ikke Call of Duty 5: World at War. Så det neste CoD spillet som kommer skal hete CoD 5, ikke CoD 6. Hvis de neste spillene i det hele tatt skal ha tall i seg. Er så lei av at folk kaller CoD: WaW for CoD 5.


WaW er jo det femte spillet, utviklerne har bare ikke tatt med tallet i navnet. Og jeg skriver som regel CoD5 selv, fordi det både er like riktig og det er kjappere å skrive.

Selv så ser jeg også frem til CoD6. Hvis det blir i nærheten av så bra som CoD4, så er det et sikkert kjøp. Femmeren var ikke i nærheten av forgjengeren gameplaymessig. IW er langt bedre enn TY.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!