Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

eldste konsollene du har?


PSX var den første konsollen som var min alene, men spilte en god del på game boy før det. Likevel lekte jeg egentlig mest med lego når jeg var liten lol. Begynte ikke å spille noe særlig før jeg var 11-12 år.
This is great banter, it really is.
  • 0
Blir vel nintendo 64 som er min eldste konsoll .
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Har en Ps1, fikk den da jeg ikke var høyere en en meter
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jeg har en SNES, og bror min har vel en gammel amiga et elelr annet sted i kjellern elns. Men den røk, så teller kanskje ikke.
Never rub another mans rhubarb
  • 0
sega mega drive

Fungerte som gull når jeg var liten
  • 0
Jeg har en NES, en SNES, en gameboy, en Sega, og et sånt tastatur, men jeg husker rett og slett ikke hva det heter
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
har en commodore 64 i kjellern, en orginal Game Boy(den som kom før Game Boy Pocket) og en PS1..
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
PS2
Ikke se!
  • 0
Super nintendo
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Den eldste konsollen(Håndholdte) jeg fikk, var Game Boy, og deretter Game Boy Advance Har de fortsatt, og de er ikke ødelagt på noen som helst måte!
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Game Boy collour ligger slengt ett eller annet sted iskapet
  • 0
Mener Game Boy Collor!
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Jeg har en game boy color!!! Lite fett da
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
NES som jeg vet hvor er, men vet vi skal ha en eller annen atari liggende en plass, men vet ikke hvor.
  • 0
den eldste eg har er nintendo 64
  • 0
Den eldste konsollen min er PSP (lol)

Den første konsollen jeg hadde var enten Gameboy Advance eller Xbox (originalen)... Kan ikke huske hvem jeg kjøpte først.
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Min elste maskin er nokk nintendo 64, hvis ikke game boy color er gamlere da
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
NES!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
mange som har gamle konsoller her ja. Til og med commodoren 64
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Den eldste konsollen jeg har er Game Boy Advance SP De som er eldre har jeg ikke lengre..
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
jeg har hatt mange konsoller, både bærbare og konsoller som er stående.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
  • Los
  • Los
NES er den eldste i hus
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Hadde NES og alt opp til ps3. Har solgt egentlig alt Utenom 360 og ps3.
Hasta la-vista baby!
  • 0
Playstation 1 Så Playstation 2 Så tilslutt Playstation 3
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
den elste jeg har er sega mega drive
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!