Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Split screen


Nintendo har helt klart mye større utvalg når det kommer til split screen. Her er jo de fleste av spillene kompitable med flere spillere på samme maskin. Men hva med Xbox? Hva med dem som et under 18 og får ikke kjøpt Gears of War, eller rett og slett har blitt lei av Halo? Det er jo søren meg nesten ingen spill igjen. Alt har blitt multiplayer, PSN, og Xbox Live. Jeg føler nesten at spillutviklerene prioriterer kun multiplayer og driter en lang masj i split screen. Gode spill som Burnout Paradise, BF:Bad Company og Pure er eksempler på det. Jeg har ofte venner på besøk, men får jo aldri brukt kontroller nr.2 pga mangel på split screen spill. Så jeg spør dere, er det noen gode spilt screen muligheter der ute?
Takker for feedback
Nobody ever went broke underestimating the intelligence of the American public.
  • 0
Du har spill som CoD4 og 5. De er jo veldig kule å spille med venner. Fable 2 er det coop i og det er også gøy, men det er bare lagspilling da...

Så har du jo diverse bilspill da.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Halo-serien er også utrolig gøy å spille mot hverandre i split-screen da, jeg er ikke lei av det og kommer aldri til å bli det
Også må jeg anbefale Guitar Hero eller Rock Band for de musikk inspirerte
  • 0
fabel 2 høres kult ...
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Ja vi kunne ha trengt flere FPS med split-screen.

Fable II gidder jeg ikke å skaffe meg...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det finnes så mange gode spill ute nå som kunne hatt spilt screen. Det er så sykt irriterende når det blir nedprioritert, og spillet slippes uten denne modusen. Hold gjerne igjen spillet noen måneder for min del.
Nobody ever went broke underestimating the intelligence of the American public.
  • 0
COD 4 burde hatt online split screen, slik som Halo 3.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Nei det hadde ikke passet i CoD4. Et spill må være åpent for at man skal ha plass til å spille coop. Det er det ikke i CoD4 for det spillet er en korridor skyter. Det fikset de jo i CoD5, spillet er mer åpent og har coop!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Når det gjelder splitscreen til Xbox 360 er Rainbow Six: Vegas 2 klart det beste. Det er bare vanvittig digg å eie hele terrorist gjengen med en kammerat. Vil fraråde split-screen på GRAW 2, dårlig kamera vinkel...

Ellers så likte jeg veldig godt Splinter Cell: Chaos Theory split-screen, det var nice!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
jeg har rainbow six vegas 2, men måten sjærmen er delt på er idiotisk! I tilleg går det ikke ann å spille spilt spreen online....
Nobody ever went broke underestimating the intelligence of the American public.
  • 0
Siterer Filimonki:
Når det gjelder splitscreen til Xbox 360 er Rainbow Six: Vegas 2 klart det beste. Det er bare vanvittig digg å eie hele terrorist gjengen med en kammerat. Vil fraråde split-screen på GRAW 2, dårlig kamera vinkel...

Ellers så likte jeg veldig godt Splinter Cell: Chaos Theory split-screen, det var nice!


Vegas 1 er mye bedre! 2er er jo kjempekort og mange bugs osv...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har ikke prøvd 1eren....er det et godt billig kjøp? god split screen?
Nobody ever went broke underestimating the intelligence of the American public.
  • 0
Noen som veit om noen gode Split Screen spill til Xbox 360?

Jeg veit/har allerede:

- Halo
- Gears of War
- Left 4 Dead
- Army of Two

Men det er strengt tatt ikke veldig mye. Finnes det mer?
Og ikke sånn dritt som The Club, Perfect Dark Zero osv.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!