Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Kan ikke få trophies


Hei!

Noe skjedde her om dagen, jeg er ikke helt sikker på hva som skjedde.
Ved brukernavnet mitt er det nå en *, og hver gang jeg starter ett spill står det at jeg ikke kan få trophies pga av at denne accounten er kopiert. Problemet er at jeg ikke har kopiert accounten, og jeg vil gjerne kunne få trophies, noen som hvet hva som må gjøres?

Takker for alle svar
  • 0
Oi, huff, det er kjedelig . Jeg ville anbefalt deg å ta kontakt med nordisk film (importøren av PS produkter i norden). Kanskje de kan hjelpe deg

21 54 47 00. Tror dette er telefonnummeret
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Hm takker for den!

Men er det ingens om vet om en måte, jeg kan da umulig være den eneste som har opplevd dette?
  • 0
Kan hende at en anden person bruker samme account, men det tror jeg ikke
Håper alt fikser seg
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Man kan ikke få trophies om du bruker en anens save file, det er det jeg vet da
  • 0
Hvis jeg var deg ville jeg sletta accounten min hvis jeg ikke fikk fiksa det. Hvis en persom er i lvl 1 i 2009 blir han sett på som en person som ikke har spilt noen spill. Det er nok det beste. For det er jo ikke så mye viktig på accounten hvis du ikke spiller noen gamle spill fortsatt

Lagt til 2008-12-23 02:21:
Jeg vet at du må slette all lagra data på uncharted for å kunne skaffe trophies til det.
  • 0
Siterer killzone2:
Hvis jeg var deg ville jeg sletta accounten min hvis jeg ikke fikk fiksa det. Hvis en persom er i lvl 1 i 2009 blir han sett på som en person som ikke har spilt noen spill. Det er nok det beste. For det er jo ikke så mye viktig på accounten hvis du ikke spiller noen gamle spill fortsatt

Lagt til 2008-12-23 02:21:
Jeg vet at du må slette all lagra data på uncharted for å kunne skaffe trophies til det.


Feil, feil og atter feil.
  • 0
Siterer -Dan-:
Hm takker for den!



Men er det ingens om vet om en måte, jeg kan da umulig være den eneste som har opplevd dette?


Han kom jo med en måte; ring Nordisk Film.
www.steinskog.me
  • 0
Prøv å formatere ps3'en som man kan gjøre på følgende måte:

#1 Hold inne på knappen på din PS3 i omlag 7 sekunder (PS3'en skal ha laget en pipe lyd 3 ganger)

#2 det kan ta flere forsøk, men etter steg #1 skal det komme opp en meny der du får en rekke valg

På menyen vil du få mange av valgene som vanligvis ligger i innstilinger seksjoenen av din Playstation 3

Det eneste Valget som vil Slette allt du har er #5.
men såklart kan det oppkomme tilfeller der du vil miste lagret data ved bruk av en av de andre valgene også.
i mitt tilfelle der jeg tok valget "restore deffault settings" var det bare meldigene mine som ble sletter, mens demoer, Gamesaves, trailere, musikk og trophys var inntakte

Prøv restore deffault settings, dette funket på meg når jeg hadde problemer med min psn id bruker/konto!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Oisann, visste ikke at denne tråden var fortsatt aktiv.
Vel for å si det sann, har jeg ikke kommet lengre i å løse problemet, men skal prøve med tipset Paisley kom med (Takk).

Killzone2 jeg kan få trophies, men bare på spill som jeg har kjøpt etter dette problemet startet. Men jeg kan ikke få trophies på spill jeg hadde før dette startet

Takker for alle svart da!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!