Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Home skuffelse?


Tror jeg driter i betaen og venter til Home er helt ferdig før jeg bryr meg noe særlig mer med det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
For dere som ikke kommer inn, Hitmanbullet her på GR ga meg et tips.
ed en gang du logger på, trykk X-knappen mange ganger bare hamr på den. Funka hos meg
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer -Wraith-:
Citerer Losten79:
Skal være slike problemer!


Ehh, nei det skal det ikke. Fordi om det er en beta så skal man jo få logget seg inn.


Joda man skal det, men PGA. at det er en beta, så ER det problemer med innloggingen! Og under en beta test så blir det sendt inn masse info om hva som bør fikses, og om hva som er dårlig! Hadde det vært fullversjonen hadde jeg skjønt problemet, men dette er bare en beta Betaer inneholder problemer på det grafiske, "gameplayet", innlogging, server ustabilitet. Er derfor de har testene for å få dette fikset Så gi Home litt mer tid, og vent til de har klart å få stabilisert serverne sine, så skal du nok se at det blir mye enklere å logge inn
  • 0
Unnødvendig at de bruker tid på betaen når vi vil ha den fulle versjonen.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Unnødvendig at de bruker tid på betaen når vi vil ha den fulle versjonen.


Vet du egentlig hva en beta test er? Sony er IKKE de eneste som bruker lang tid på betaer. De fleste bruker mange måneder på betaen sin, og grunner er for å få luket ut bugs og lignende
  • 0
Siterer Losten79:
Citerer Zyrocz:
Unnødvendig at de bruker tid på betaen når vi vil ha den fulle versjonen.


Vet du egentlig hva en beta test er? Sony er IKKE de eneste som bruker lang tid på betaer. De fleste bruker mange måneder på betaen sin, og grunner er for å få luket ut bugs og lignende


Med andre ord, desto lengre en beta varer jo bedre blir det for det ferdige produktet
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer Losten79:
Citerer Zyrocz:
Unnødvendig at de bruker tid på betaen når vi vil ha den fulle versjonen.


Vet du egentlig hva en beta test er? Sony er IKKE de eneste som bruker lang tid på betaer. De fleste bruker mange måneder på betaen sin, og grunner er for å få luket ut bugs og lignende


Med andre ord, desto lengre en beta varer jo bedre blir det for det ferdige produktet


Ja nettopp ;) Men så er det store spørsmålet. NÅR er home ferdig? 2009? 2010? 2011? Ingen som vet Men blir ihvertfall spennende å følge utviklingen
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Herregus sony! Dere har å fikse en patch!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Jeg gleder meg med det full versjonen kommer!
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Godt å høre at noen faktisk har kommet inn da.
Jeg får fortsatt bare:
"(Network Error)
The connection to the server was lost
C-931 "
Eilif
  • 0
Jeg kommer in vere gang jeg er på EU accounten min jeg og det samme med US accounten min
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Jeg kommer inn på US brukeren min, men har ikke sjangs med EU brukeren min
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kommer ikke inn. Uproft.
  • 0
Siterer sirupkaramell:
Kommer ikke inn. Uproft.


Indeed, men husk der ER en beta, kan ikke forvente at alt skal være perfekt. Men håper dette er noe av det første de fikser.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
De må jo tjene noe på Home, så derfor må du kjøpe møbler å ting, ellers hadde vel selve home kostet penger.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Dette er en BETA så forstår ikke all hypen, home har egentelig sunket mye for meg, synes den bare er positiv for klan møte o.l, kansje spille bowling o.l. med en klanmate eller en in real life friend/Gr venn.
  • 0
Siterer kokiri:
De må jo tjene noe på Home, så derfor må du kjøpe møbler å ting, ellers hadde vel selve home kostet penger.

Jeg var med i den lukkede betaen og da var al gratis, alt som koster epnger nå i home var gratis.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Indeed, men husk der ER en beta, kan ikke forvente at alt skal være perfekt. Men håper dette er noe av det første de fikser.


Nei. Alt skal ikke være perfekt, men det minste man kan forvente er å komme seg inn!
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer Zarlach:
nice men er ikke det jeg er MEST opptat av... mestpga at det koster penger


Det er relativt naivt å forvente at noe slik fra Sony (eller fra noen andre) skal være gratis. Men jeg ønsker selvsagt at de vil legge ut gratis ting etter hvert.
7H3 G33K5 5H4LL 0NC3 4G41N RUL3 7H3 W0RLD - When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling.
  • 0
Geez folkens. Det er en Beta. En beta finnes ene og alene for å få huket bort flest mulig problemer. Vært glad dere i det hele tatt får muligheten til å prøve home. De fleste Betaer er lukket og ofte vanskelige å komme inn i, så vær fornøyd med at denne betaen er åpen for alle.
This is great banter, it really is.
  • 0
Home er ustabilt, er oppe rundt 15min så er det nede i en stund så oppe 15min igjen... osv... har selv kommet meg in noen ganger men når jeg først får error melding, så kommer jeg ikke in på en lang stund.


Spørsmål:
1.Hvem har tenkt til å bruke penger på Home?

i så fall om dere skal ha noe, hvor mye?

2. Hvem synes det er dumt at det koster penger hvis man skal ha nye ting på Home?

3. PlayStation har nå vært kjent for å være gratis med online spilling, internet surfing. Hvem synes dette er blitt litt ødelagt med rykte om playstation network, om at det skal være gratis?

De som mener at det burde koste penger for at Sony skal oppgradere home, tror Sony har tjent mer en nokk med playstationene + andre ting de lager. når de har råd til å lage playstation3 med 60, 40, 80, 120 GB
+ forskjellige ps1 og 2 (mindre versoner) + en ny psp som kommer snart, som vist nokk skal være kjent for at skjermen ikke speiler seg, sån at det blir bedere å se på for eksempel film.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer fanzypanzy:
Geez folkens. Det er en Beta. En beta finnes ene og alene for å få huket bort flest mulig problemer. Vært glad dere i det hele tatt får muligheten til å prøve home. De fleste Betaer er lukket og ofte vanskelige å komme inn i, så vær fornøyd med at denne betaen er åpen for alle.


Men med en såå grov feil at man ikke kan logge seg inn, det er ikke akseptabelt, selv for en beta!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Vi får vente å se da Betaen er over. sikkert mer stabil da.

tror ikke Sony gjør at møblene til Home blir gratis. Hvis ikke de går høyt overskudd og ikke trenger mer penger fra oss.
  • 0
Siterer Zarlach:
3. PlayStation har nå vært kjent for å være gratis med online spilling, internet surfing. Hvem synes dette er blitt litt ødelagt med rykte om playstation network, om at det skal være gratis?


Hva forventet du? At Sony laget Home for ikke å tjene en eneste krone, bare for å være snill? Tror bare ikke det.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer oski:
Citerer fanzypanzy:
Geez folkens. Det er en Beta. En beta finnes ene og alene for å få huket bort flest mulig problemer. Vært glad dere i det hele tatt får muligheten til å prøve home. De fleste Betaer er lukket og ofte vanskelige å komme inn i, så vær fornøyd med at denne betaen er åpen for alle.


Men med en såå grov feil at man ikke kan logge seg inn, det er ikke akseptabelt, selv for en beta!


Kommer ikke dere inn? Kommer inn hver gang jeg
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!