Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo 3: ODST info


Jeg tipper rundt 7-8. For meg har det ingenting å si, skal uansett ha spillet.
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
Skulle ikke forundre meg om det får en litt lavere karakter (Kanskje 8/10 eller 7/10 md tanke på at det bare er en ca 2-3 timer med spill og den samme multiplayeren...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Ja det er nokk best med en CD.
Er kanskje litt kjipt hvis du skulle klare å slette profilen din eller hvis du skal ta det med til en venn...
Hvis du sletter profilen, ligger fortsatt spillet på Harddisken ;-D
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Å få kjøpt spillet i cover, så slenger butikkene kan noen femti lapper lapper for det. Så ja, dette blir da dyrere enn å kjøpe bare koden.

Dette er bare min mening.
  • 0
Gleder meg til dette. Ikke noe flood (kommer ikke til å savne dem, tror jeg), og våpnene kommer til å virke mye kraftigere siden du er så utrolig mye mindre og svakere enn Master Chief/Arbiter/Elites. Det blir sannsynligvis enda mer taktikk, siden du ikke tåler like mye bly/plasma/nåler/raketter etc. Skal ha dette uansett, med mindre det blir 5/10 eller verre. Men har tro på nok et toppkarakterspill fra Bungie!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Det var noe sånt jeg tenkte og.
Bortsett fra at jeg skal ha det om det så får 1/10.
Halo er Halo.
Bungie er Bungie.
Det er dømt til å bli bra uansett.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ja, men siden Bungie er Bungie og Halo er Halo blir det garantert ikke mindre enn 9/10, så med andre ord: jeg kjøper det uansett.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
jepp, kan bungie svikte oss halo fans?
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Vi får se, vi for se. Jeg gleder meg faktisk, fordi jeg skal skaffe meg en X360 i sommerferien. Og da skal jeg selvfølgelig ha Halo 3!
Love is our resistance!
  • 0
Hø, dømt til og bli bra?
Langt ifra. Halo har kun gått nedover siden Halo CE og man vet aldri når bungie driter seg ut.

Heldigvis er dette bare SP og ikke enda en MP de kan rævkjøre.
  • 0
Fillern er det du snakker om a?
Halo har jo bare blitt bedre og bedre jo!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg gleder meg til ODST, jeg tror denne campaignen blir mer spennende enn H3 campaign. Multiplayer extension er alltid bra, gleder meg til det og. Jeg anntar at det er coop muligheter i ODST, det blir aller best!
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Fillern er det du snakker om a?

Halo har jo bare blitt bedre og bedre jo!


Langt ifra.

Single player var på sitt beste på halo 2 og multiplayer var på sitt beste på CE.
Hvis dere ikke har spillt CE så må dere bare prøve det, skal lete lenge etter en multiplayer som tar mer skill.

Passer ikke for folk som bare kjører mongoose i forge dag ut og dag inn.

Halo 2 SP synes jeg er bedre fordi spennings momentene var godt spredt gjennom hele spillet og jeg kjeda meg ikke et sekund, imotsetning til halo 3 hvor jeg nesten sovna en tredjedel inn i SP.

MP på CE er bedre rett og slett fordi alt krever så mye mer skill, og det blir ekstra når man spiller off host. At det er så bra kan skyldes at man ikke opplever bullshit over XBL.
Det som trekker ned halo 3 sin MP er at folk spiser kuler, på LAN(!)
Det er mindre fast paced enn sine forgjengere på alle aspekter og blir dermed døllere.
  • 0
Siterer soppen:
Citerer AcH Clawed:
Fillern er det du snakker om a?

Halo har jo bare blitt bedre og bedre jo!


Langt ifra.

Single player var på sitt beste på halo 2 og multiplayer var på sitt beste på CE.
Hvis dere ikke har spillt CE så må dere bare prøve det, skal lete lenge etter en multiplayer som tar mer skill.

Passer ikke for folk som bare kjører mongoose i forge dag ut og dag inn.

Halo 2 SP synes jeg er bedre fordi spennings momentene var godt spredt gjennom hele spillet og jeg kjeda meg ikke et sekund, imotsetning til halo 3 hvor jeg nesten sovna en tredjedel inn i SP.

MP på CE er bedre rett og slett fordi alt krever så mye mer skill, og det blir ekstra når man spiller off host. At det er så bra kan skyldes at man ikke opplever bullshit over XBL.
Det som trekker ned halo 3 sin MP er at folk spiser kuler, på LAN(!)
Det er mindre fast paced enn sine forgjengere på alle aspekter og blir dermed døllere.


Så hvorfor er halo 3 (merk 3) en av de mest populære spillene online da?
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Fordi Halo 3 er det nyeste spillet og Bungie har slutta å oppdatere Halo 2.
  • 0
Dette har blitt mer som en fan fight
  • 0
Siterer Spartan_117:
Fordi Halo 3 er det nyeste spillet og Bungie har slutta å oppdatere Halo 2.


Nettop, da er det fler som vil spille halo 3 istedet for halo 2 og halo CE, fordi den er nyere og flere oppdateringer.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Siterer xbox360-player:
Så hvorfor er halo 3 (merk 3) en av de mest populære spillene online da?


Dårlig argument. Er det popularitet som avgjør kvaliteten til et spill? Isåfall er The Sims-serien langt bedre enn Halo-serien om vi skal ta det fra din synsvinkel. De som spiller Halo på høyt nivå er en minoritet i forhold til hovedstrømmen med gamere - som selvfølgelig spiller det som er nyest, med best grafikk mest. De som spiller Halo-serien profesjonelt har da et langt bedre grunnlag og mye større erfaring til å dømme hvilke av Halo-spillene som er best kvalitetsmessig enn hovedstrømmen med gamere.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer xbox360-player:
Så hvorfor er halo 3 (merk 3) en av de mest populære spillene online da?


Dårlig argument. Er det popularitet som avgjør kvaliteten til et spill? Isåfall er The Sims-serien langt bedre enn Halo-serien om vi skal ta det fra din synsvinkel. De som spiller Halo på høyt nivå er en minoritet i forhold til hovedstrømmen med gamere - som selvfølgelig spiller det som er nyest, med best grafikk mest. De som spiller Halo-serien profesjonelt har da et langt bedre grunnlag og mye større erfaring til å dømme hvilke av Halo-spillene som er best kvalitetsmessig enn hovedstrømmen med gamere.


okey.

å argumentere med deg er ikke vits siden du er så "god" til å finne sånne bra argumenter, så.. ja.

Men la oss ikke bruke mer tid på å krangle på dette (snakker ikke om deg the heretic) fordi denne bloggen skal gå ut om Halo ODST info og ikke om hvilken av halo CE, halo 2 og halo 3 som er best.

jeg beklager.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Jeg har noe usagt men skal la være, dessuten kommer vell bare The Heretic til å åpne kjeften igjen og få meg til virke som en dum liten treåring
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Jeg har noe usagt men skal la være, dessuten kommer vell bare The Heretic til å åpne kjeften igjen og få meg til virke som en dum liten treåring


Derfor hold jeg kjeft også
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Uansett hvordan de forrige spillene var (tydeligvis diskutabel kvalitet på dem, se over) så tror jeg dette blir noe helt annet rett og slett fordi du ikke føler deg som en uovervinnelig supersoldat. Du kan ikke "spise kuler" på samme måte som før, og jeg tror det skal litt mer til for at folk kaster seg inn i kamper.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Det er jo det som kommer til å bli noe av det kule.
Bare de beholder det samme kontrollsystemet og alt annet så blir nokk dette skikkelig bra!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Det er jo det som kommer til å bli noe av det kule.


Enig, gleder meg til en annerledes Halo-opplevelse
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!