Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Playstation 4 ~ Offisiell tråd ~


Er heldigvis ferdig med eksamen når E3 er.
  • 0
Gleder meg veldig til E3.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer fantomena:
Er heldigvis ferdig med eksamen når E3 er.


Jeg også fordi jeg har årets eneste eksamen på fredag
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer fantomena:
Er heldigvis ferdig med eksamen når E3 er.


Samme her! Eksamen til mandag og tirsdag, så er alt ferdig
  • 0
Lucky you.

Selv er jeg bare ferdig med skriftlig, ikke muntlig.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Da er det bare å vente på å se hva MS vil gjøre på E3.
  • 0
Siterer fantomena:
Da er det bare å vente på å se hva MS vil gjøre på E3.


Forhåpentligvis viser det seg å være mye bedre enn hva annonseringa var
  • 0
Tror noe har skjedd med datering av innlegg i denne tråden..
They are coming...
  • 0
Siterer AleksanderN:
Personlig orker jeg ikke tenke på PS4 enda, alt, alt altfor tidlig etter min mening.


Uenig. Den pågående generasjonen har vært tidenes lengste generasjon.
  • 0
Har Sony bekrefta/avkrefta noe om de kommer til å ha sperre for bruktspill slik som Microsoft, eller har de vært stille på den fronten til nå?
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Jompapa:
Har Sony bekrefta/avkrefta noe om de kommer til å ha sperre for bruktspill slik som Microsoft, eller har de vært stille på den fronten til nå?


Yoshida har iallfall sagt at det ikke blir bruktspille og jack Tretton er helt imot bruktspillsperre fordi han mener at mange spillere kjøper en konsoll sent og mange spill da kan kun skaffes ved å kjøpe dem brukte.

http://www.escapistmagazine.com/news/view/117253-Pachter-Son
ys-Jack-Tretton-Totally-Opposed-to-Blocking-Used-Games


http://www.eurogamer.net/articles/2013-02-21-sony-tells-eurogam
er-playstation-4-will-not-block-used-games
  • 0
Noen som vet om norske nettsider hvor jeg fortsatt kan bestille PS4 for å få den levert på releasedagen?
I'm planning on living forever.. So far, so good!
  • 0
Noen som vet om gamestop på Karl Johan eller noen andre steder i Oslo-området holder midnattsrelease elns?
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Anyone?
I'm planning on living forever.. So far, so good!
  • 0
Siterer Herr_Oynisse:
Noen som vet om norske nettsider hvor jeg fortsatt kan bestille PS4 for å få den levert på releasedagen?


Du er nok for sent ute. Prøvde desperat å finne en side der jeg kunne forhåndsbestille og få den før oktober, men etter timers leting måtte jeg gi opp.

Noen andre som vet?
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Hva heter folket på PSN? (PS4)

Trenger noen jeg kan legge til.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Må si det er awesome å spille ACIV på PS4.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Fant ikke en tråd for playstation generelt så da tar jeg det her. Det har jo litt med PS4 å gjøre også.

Jeg tenker at det kanskje hadde vært fornuftig å prøve Playstation plus snart, det virker jo helt klart verdt det med tanke på alle spillene som man får spilt for bare 400kr i året. Men så kom jeg til å tenke på at jeg får mer for pengene hvis jeg hadde hatt en PS4 og Vita også. Vita er ikke så veldig dyr atm (1400kr) og snart kommer det en slim versjon som jeg ikke vet om jeg liker eller ikke .

Uansett. Hva slags erfaringer har folk med PS+ generelt, og hvordan fungerer det å ha det på alle tre konsollene? Er det noen her som har PS3, PS4 og Vita?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Uansett. Hva slags erfaringer har folk med PS+ generelt, og hvordan fungerer det å ha det på alle tre konsollene? Er det noen her som har PS3, PS4 og Vita?


Selv har jeg "bare" PS3 og PS4, Vita har jeg planer om å skaffe, men det er ingen prioritet for øyeblikket. Jeg fikk min PS4 på Fredag, sist uke. Så jeg kan egentlig ikke uttale meg så mye om hvordan det fungerer med PS+ på flere konsoller enda, men jeg kan bekrefte at det virker, både på PS3 og PS4.

Og noe som er helt klart, er at jeg er veldig fornøyd. Kommer mest sansynlig til å benytte meg av tilbudet så lenge det eksisterer. 400 velbrukte kroner, det er helt sikkert.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Jeg fikk min PS4 på Fredag, sist uke.


Gratulerer! Hvor kjøpte du den? Trodde det var utsolgt overalt? Fornøyd med konsollen så langt?

Siterer dark samus nemesis:
men jeg kan bekrefte at det virker, både på PS3 og PS4.


Det er bra! PS4 har kanskje ikke det beste utvalget enda, men det kommer seg vel.

Siterer dark samus nemesis:
Og noe som er helt klart, er at jeg er veldig fornøyd. Kommer mest sansynlig til å benytte meg av tilbudet så lenge det eksisterer. 400 velbrukte kroner, det er helt sikkert.


Så du syns ikke det er dumt at du ikke "eier" spillene? Jeg merker at det er det som gjør meg litt skeptisk...

Fra det ene til det andre. Hvilke spill har du på PS4 så langt, og må man installere spillene på harddisken?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Gratulerer! Hvor kjøpte du den? Trodde det var utsolgt overalt? Fornøyd med konsollen så langt?


Forhåndsbestillte på Gamezone i Desember. Hadde jeg bestilt noe senere, måtte jeg ha ventet til Mars. Veldig fornøyd så langt, har ikke støtt på noen feil enda eller noe slikt. Eneste klagen er vel at kontrolleren blir veldig fort utladdet. Men heldigvis går det fort å ladde den opp også

Siterer Crazy Kraken:
Det er bra! PS4 har kanskje ikke det beste utvalget enda, men det kommer seg vel.


Nei, det er ikke så mye å velge i nå i starten, men det hadde jeg ikke forventet heller. Regner også med at det kommer seg om en stund.

Siterer Crazy Kraken:
Så du syns ikke det er dumt at du ikke "eier" spillene? Jeg merker at det er det som gjør meg litt skeptisk...


Nei, det bryr jeg meg faktisk ikke om. Jeg får jo fullført spillene, mange jeg ellers ikke kunne tenkt meg å kjøpe selv, men som jeg fortsatt har hatt lyst å prøve. Så sånn sett så bryr det meg ikke så mye at jeg ikke eier spillene. Liker jeg det godt nok, kan jeg jo bare kjøpe det selv. For savefilene og slikt har man jo.


Siterer Crazy Kraken:
Fra det ene til det andre. Hvilke spill har du på PS4 så langt, og må man installere spillene på harddisken?


Har bare Assassin's Creed IV: Black Flag for nå. Skal selvsagt ha InFamous Second Son og Ground Zeroes når de kommer ut da. Men ellers er det ikke mange andre spill som frister akkurat nå. Eh, skal jeg være helt ærlig, så vet jeg ikke. Var så ekstatisk over å endelig få kunne spille ACIV, siden jeg har måttet vente siden Oktober i fjor, at jeg ikke unnet det en tanke. Men jeg tror ikke man må det. Har fortsatt mye plass på harddisken.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Forhåndsbestillte på Gamezone i Desember. Hadde jeg bestilt noe senere, måtte jeg ha ventet til Mars. Veldig fornøyd så langt, har ikke støtt på noen feil enda eller noe slikt.


Ah, så du har allerede ventet en stund. Så bra at du er fornøyd!

Siterer dark samus nemesis:
Eneste klagen er vel at kontrolleren blir veldig fort utladdet. Men heldigvis går det fort å ladde den opp også


Kan man ikke skru av det lyset forran på kontrolleren for å spare strøm? Syns også det er kjipt når kontrollerne må lades hele tiden. Men den kan kanskje lades selv når PS4 er av (i motsettning til PS3)?

Siterer dark samus nemesis:
Nei, det bryr jeg meg faktisk ikke om. Jeg får jo fullført spillene, mange jeg ellers ikke kunne tenkt meg å kjøpe selv, men som jeg fortsatt har hatt lyst å prøve. Så sånn sett så bryr det meg ikke så mye at jeg ikke eier spillene. Liker jeg det godt nok, kan jeg jo bare kjøpe det selv. For savefilene og slikt har man jo.


Jeg burde tenkte i de banene jeg også. Man sparer både plass og penger. Og som du sier så kan man jo kjøpe de spillene man virkelig vil ha. Toppers at man har savefilene uansett.

Siterer dark samus nemesis:
Har bare Assassin's Creed IV: Black Flag for nå. Skal selvsagt ha InFamous Second Son og Ground Zeroes når de kommer ut da. Men ellers er det ikke mange andre spill som frister akkurat nå.


Skjønner hva du mener. Selv så venter jeg på at "must have" spillene skal komme slik at jeg kan skaffe meg en PS4. Final fantasy XV kan jo bli kult og jeg venter enda på The Last Guardian... Det kommer vel gode spill til PS4 etterhvert.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer dark samus nemesis :
Forhåndsbestillte på Gamezone i Desember. Hadde jeg bestilt noe senere, måtte jeg ha ventet til Mars. Veldig fornøyd så langt, har ikke støtt på noen feil enda eller noe slikt


Jeg bestilte fra Gamezone for noen uker siden, da sto det bekreftet at de fikk inn nye den 15. februar. Får håpe dette er reelt da og at de ikke kommer snart og sier at de ikke får inn før nyttår igjen...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ah, så du har allerede ventet en stund. Så bra at du er fornøyd!


Jepp, ventetiden var mer enn verdt det

Siterer Crazy Kraken:
Kan man ikke skru av det lyset forran på kontrolleren for å spare strøm? Syns også det er kjipt når kontrollerne må lades hele tiden. Men den kan kanskje lades selv når PS4 er av (i motsettning til PS3)?


Ikke såvidt jeg vet. Har ikke sett så mye på det, men så ingen slike funksjoner når jeg tittet gjennom innstillingene. Vurderer å kjøpe en kontroller til, bare slik at jeg alltid har en som er ferdig oppladdet.

Siterer Crazy Kraken:
Jeg burde tenkte i de banene jeg også. Man sparer både plass og penger. Og som du sier så kan man jo kjøpe de spillene man virkelig vil ha. Toppers at man har savefilene uansett.


Ja. Nå har ikke jeg akkurat mangel på plass heller da, siden jeg har en PS3 med 500GB, men har fortsatt slettet noen av spillene etter at jeg følte meg ferdig med dem. Jeg taper jo ingenting på det, og om jeg virkelig vil spille det igjen, så kan jeg som sagt bare kjøpe spillet selv. Tar alltid vare på savefilene av akkurat den grunnen.

Siterer Crazy Kraken:
Skjønner hva du mener. Selv så venter jeg på at "must have" spillene skal komme slik at jeg kan skaffe meg en PS4. Final fantasy XV kan jo bli kult og jeg venter enda på The Last Guardian... Det kommer vel gode spill til PS4 etterhvert.


Ser den. Sånn sett så er det egentlig ikke så veldig nødvendig ha eie en PS4 akkurat nå, med tanke på at det nesten ikke er noen spill man føler man bare "må" ha. Disse kommer jo selvsagt, men akkurat nå er det veldig lite som frister for min del. Tenker det blir å koble opp PS3en igjen når jeg er ferdig med ACIV, det er jo der jeg har alle spillene mine, tross alt

Siterer Glorfindel988:
Jeg bestilte fra Gamezone for noen uker siden, da sto det bekreftet at de fikk inn nye den 15. februar. Får håpe dette er reelt da og at de ikke kommer snart og sier at de ikke får inn før nyttår igjen...


Får håpe det stemmer, ja. Jeg måtte vente to uker ekstra, siden Sony tydeligvis hadde køddet til bestillingen Gamezone hadde, og hadde gitt dem for lite konsoller. Og jeg var tydeligvis ikke høyt nok på ventelisten til å få i første omgang. Men nå har jeg jo maskinen, så jeg skal vel egentlig ikke klage.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!