Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Playstation 4 ~ Offisiell tråd ~

Hva hvis PCen er ødelaggt og du ikke får kommet inn på internett? Eller det bare er en PC i huset og det er flere som vil bruke den? Da er det fint å ha en nettlser på PS3en, så jeg ser ingen grunn til at det er hull i hodet.

Ble selv bannet fra min egen pc av mine foreldre, og de sa da at jeg ikke kunne være på Internett på en uke. Hva gjorde jeg? Jo, jeg skrudde på ps3'en Kjekt med nettleser!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Citerer -sebastian- et at det ikke engang er nettleser på Xbox 360 er jo ganske hull i hodet...

Det at folk sitter og surfer på nettet med spillkonsollen sin er jo ganske hull i hodet... Ser overhodet ingen nytte i det, da tastatur + mus er 1000 ganger mer lettvint.

En ting som er bra med PS3 er at du kan bruke musa til å navigere i menyene i tillegg til nettleseren. Det funker ekstremt bra! Og tastatur er et alternativ selfølgelig. Og begge deler i nettleseren.

Lagt til 2009-03-19 15:28:
Siterer Andzel:
Sony har sagt at PS 4 ryktene er feil da.

http://www.itavisen.no/sak/803734/Sony_ler_av_PS4-ryktene/

Ja, jeg tror ryktene er feil jeg også. Men uansett så kan man ikke stole på SONY selv. De røper aldri sine hemmeligheter!
  • 0
Jeg skjønner ingenting av sån tekno språk.
Men hvis jeg skal kjøpe enten den nye xbox eller ps så velger jeg ps selvsagt
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Hvilken side er at man kan skjekke hvor mye er ps4 bedere en ps3.

Playstation4 er utrolig bra tror jeg.
tho
  • 0
Den være billig hvis jeg skal kjøpe den, gidder faen ikke punge ut med 4000-6000kr
  • 0
Gravkorset: jeg betalte 3000 kr for min...og det var vel verdt pengene. Nå regner det godspill.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
jeg punget ut med 6000 på realise. og jeg angrer ikke et sekund.. før det første så fikk jeg den beste versonen..

for det andre, så hadde jeg brukt den i over et år før folk begynnte og følge etter når prisen sank.

men det er prisen man må betale for og få ting tidlig.. hardt opptjente spenn! ^^
  • 0
Siterer saminnlogg:
Citerer Skreifiskaren:Citerer -sebastian- et at det ikke engang er nettleser på Xbox 360 er jo ganske hull i hodet...

Det at folk sitter og surfer på nettet med spillkonsollen sin er jo ganske hull i hodet... Ser overhodet ingen nytte i det, da tastatur + mus er 1000 ganger mer lettvint.

En ting som er bra med PS3 er at du kan bruke musa til å navigere i menyene i tillegg til nettleseren. Det funker ekstremt bra! Og tastatur er et alternativ selfølgelig. Og begge deler i nettleseren.

Lagt til 2009-03-19 15:28:
Citerer Andzel ony har sagt at PS 4 ryktene er feil da.

http://www.itavisen.no/sak/803734/Sony_ler_av_PS4-ryktene/

Ja, jeg tror ryktene er feil jeg også. Men uansett så kan man ikke stole på SONY selv. De røper aldri sine hemmeligheter!

Det er såpass tidlig at det er vanskelig for noen og si noe som stemmer 100%, men de fleste rykter har ett snev av sannhet. Og med nintendo sin suksess denne runden vil jeg tro at både Sony og MS har lekt med en slik bruk lite tjen mye ide. Jeg håper begge gir faen i denne ideen da jeg hater wii og alle wii lignende konsoller, jeg vil ha brutal hardware kraft
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Det er nok en god stund til PS4 kommer. Men hvor har denne informasjonen kommet fra?
Shitting dick nipples
  • 0
Damn! Ny disc
Jeg trudde SONY skulle fortsette med Blu-ray
oppløsning mye høyere
Håper dette ikke bare er rykte
  • 0
Dette er bare tull og tøys ville spekulasjoner er så vanlig at det er ikke noe å tenke på en gang,jeg ser tusseladder som sier"buuhuuhuu sony jobber med ps4 da skal jeg ikke ha ps3!!!!" ja det er jo ikke noe i veien med å vente 10 år på ps4 men da går dere glipp av noen gode spill de neste 10 årene!.
fjortiser har IKKE adgang til sonys lab eller iderom,sånne ting som det nevnes her stammer som regel fra "jeg skulle ønske at ps4 har vr hjelm og sensorer som merker når du snur deg" og vips så blir det rapportert på alle sider 3 dager senere at ps4 skal ha vr hjelm og sensorer som merker dine bevegelser mye mye mye mer
nøyaktig enn wii moten kan og at du kan smake på iskrem i vr spill!.
Den "nye" disken til sony ER en Blu-ray disk med større kapasitet.
  • 0
eg bare spør, det er jo lenge til denne konsollen kommer ut så hvorfor snakke om den nå?
Skate fast, wreck shit
  • 0
MS og Nintendo slipper nok nye maskiner i 2011 - 2012, om Sony ikke skal bli akterutseilt må de være klare til da. Det er ikke de som bestemmer når alt tar plass, det er de 3 som konkurrerer som samlet bestemmer det
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
jeg kommer ikke til og kjøpe en ny konsoll så tidlig som 2011....
  • 0
Siterer Kengro:
Det er såpass tidlig at det er vanskelig for noen og si noe som stemmer 100%, men de fleste rykter har ett snev av sannhet. Og med nintendo sin suksess denne runden vil jeg tro at både Sony og MS har lekt med en slik bruk lite tjen mye ide. Jeg håper begge gir faen i denne ideen da jeg hater wii og alle wii lignende konsoller, jeg vil ha brutal hardware kraft

ser jeg meg sjøl i et speil ? totally agreed, brutal hardware kraft er det som er best til slutt, wii i lengden blir litt boring for min del.

Siterer Lymfe:
eg bare spør, det er jo lenge til denne konsollen kommer ut så hvorfor snakke om den nå?

hvorfor ikke? det holde seg orientert oppdatert før selve ps4 kommer er ikke så dumt
  • 0
Har sett denne siden for ca. 3/4 år siden. Kan være bare tull, men jeg vet ikke...
Hvis det er sant virker det kjempekult
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Siterer Kengro:
MS og Nintendo slipper nok nye maskiner i 2011 - 2012, om Sony ikke skal bli akterutseilt må de være klare til da. Det er ikke de som bestemmer når alt tar plass, det er de 3 som konkurrerer som samlet bestemmer det

2-3år?! Litt tidlig ville jeg ha sagt. Ikke tidligere enn 2013 tror jeg.
  • 0
Siterer roddi9885:
Damn! Ny disc
oppløsning mye høyere

Tviler sterkt. Hadde vært en god ide å fortsette med Blu-Ray. Den har ikke levd så lenge at den bare kan byttes ut om et par år.
  • 0
Siterer saminnlogg:
Citerer roddi9885:
Damn! Ny disc
oppløsning mye høyere

Tviler sterkt. Hadde vært en god ide å fortsette med Blu-Ray. Den har ikke levd så lenge at den bare kan byttes ut om et par år.

Sony har jo tradisjon med å bytte disk format for hver konsoll da.
  • 0
Siterer Ryuzaki:
Sony har jo tradisjon med å bytte disk format for hver konsoll da.

Sant nok, men Sony bruker også å ha et betydelig tidsrom mellom hver konsoll, og utviklingen mellom CD og DVD gikk strengt tatt kjappere enn fra DVD til Blu-Ray.
Jeg tror det er dumt av Sony å satse på et nytt format. Speseilt når Blu-Ray ikke har fått så stor markedsandel enda. Dessuten så tror jeg Sony venter en stund med å komme med en ny konsoll i det hele tatt. Men, man skal ikke se bort ifra at vi får høre noe om nye konsoller allerede i år.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Det er jo mye enklere å oppdatere nåværende konsoller ved hjelp av nedlastbare patcher i dag. Derfor håper og tror jeg denne generasjonen vil vare lenge. Er så glad i PS3'en, alle mulighetene, trophy-systemet.. Vil ikke bytte det ut med noe nytt og uferdig.
Knurr...
  • 0
Sony har jo sagt at PS3 skal vare i 15 år. Det kan jo faktisk godt stemme når utviklingen i prosessorkraft nermer seg slutten (sansynlighvis). Det er også somregel 5 år mellom hver konsoll. Det er ikke alltid tillfellet, men før sony eller microsoft eller wii gir ut en ny konsoll forventer de sikkert å ha tjent litt. I så fall tror jeg at Xbox 720 vil komme i 2012, PS4 vil komme i 2014/2013 og Wii 2 kommer i 2011. PSP2 kommer nok i år og DS2 kommer i neste år.
Den nye generasjonen vil sannsynlighvis ikke komme før vi slutter å snakke om en for tidlig neste genersjon, så jeg velger å tro at det er behagelig lenge enda.

Jeg vet ikke, men har den neste generasjon kommet for tidlig en gang?
Naughty dog
  • 0
Jeg håper at neste generasjon ikke kommer før om rundt 3-4 år.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer Onkel Gerda:

Har aldri skjønt grunnen til at folk ikke vil ha neste generasjon...
  • 0
Siterer Ryuzaki:
Citerer Onkel Gerda:

Har aldri skjønt grunnen til at folk ikke vil ha neste generasjon...

For å nyte denne generasjonen til det ytterste, og å slippe å kjøpe ny konsoll til 6-7-8000 hvert femte år. Jeg hadde iallefall blitt grinete hvis PS4 hadde kommet neste år og PS3 hadde blitt utdatert og utelukket fra spillproduksjon.
Ikke se!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!