Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Playstation 4 ~ Offisiell tråd ~


Siterer sirupkaramell:
Citerer Jacsterd:
Det vil ta flere år før PS4 kommer på markete og det syns jeg er liker greit siden da kan jeg kose meg med PS3



XB720 vil bli en realitet innen 2010 eller 2011 etter som at Microsoft er altid ute først med ny konsoll


Har hørt at Sony har lyst til å komme først ut neste generasjon...


Kan være sant det, men Sony liker å bruke tid på sine kosoller så jeg har en liten tvil på at de vil komme først, men man kan aldri vite helt.
My Brain...
  • 0
Bare de ikke hiver ut konsollene alt for tidlig mener nå jeg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
vis sony er smarte burde de ta son at man kan velge og spille med kont
eller med armer og bein
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
rykter - all informasjon utenfor leverandørens nettsted er kun rykter, med mindre bevis er lagt med!
  • 0
Eller det er spekulasjoner.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Personlig orker jeg ikke tenke på PS4 enda, alt, alt altfor tidlig etter min mening.
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Siterer AleksanderN:
Personlig orker jeg ikke tenke på PS4 enda, alt, alt altfor tidlig etter min mening.


enig,

akkuratt nå, tenker jeg stort sett ikke lenger enn at blant annet dette skal skje med ps3:

- at ps3 blir til en mindre utgave med stor harddisk
- at alle ps3 konsoller støtter ps2 spill

lengre enn det har jeg ikke tenkt på, og vil heller ikke tenke på!
  • 0
hvis xbox skal komme først igjen kommer konsollen til å bli som 360, den blir av dårlig kvalitet og kommer til å bli ødelagt fort. playstation har aldri hatt det problemet, alle deres produkter er av god kvalitet og den blir ikke ødelagt, jeg tviler på at playstation skal komme først og kansje komme med et produkt av dårlig kvalitet. jeg tror sony vil stå for høy kvalitet i fremtiden slik som de gjør nå.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
hvis xbox skal komme først igjen kommer konsollen til å bli som 360, den blir av dårlig kvalitet og kommer til å bli ødelagt fort. playstation har aldri hatt det problemet, alle deres produkter er av god kvalitet og den blir ikke ødelagt, jeg tviler på at playstation skal komme først og kansje komme med et produkt av dårlig kvalitet. jeg tror sony vil stå for høy kvalitet i fremtiden slik som de gjør nå.


Hvorfor er det å være tidligst ute synonymt med kvaliteten på konsollen? Playstation 2 og Playstation kom først i sin generasjon, og ingen av dem er i overkant dårlige når det angår kvalitet. Det handler heller om når konsollprodusentene begynner å planlegge konsollene i forhold til deres release og litt flaks med komponenter som fungerer godt nok sammen.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
haha, den var dårlig gjennomtenkt fra min side
men resten av posten var oki right?(a)
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Dæven, jeg vil ikke ha PlayStation Wii!
I was frozen, today!
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Jeg håper bare på at PS3-generasjonen fortsetter over lenger tid. Grafikken kan stort sett ikke bli bedre. Det eneste som kan forbedres, IMO, er nettverksspillingen. Utenom det vil jeg ikke han noen PS4.
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Siterer BrUS:
Jeg håper bare på at PS3-generasjonen fortsetter over lenger tid. Grafikken kan stort sett ikke bli bedre. Det eneste som kan forbedres, IMO, er nettverksspillingen. Utenom det vil jeg ikke han noen PS4.

Utifra hva jeg hører av de som har testet den diskbaserte versjonen(ikke den nedlastbare betaen) av Killzone 2 så er det visst en god del mer å gå på
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Er konsollene "bare" konsoller? Nei, og det er her jeg tror fremtiden ligger. Slik tendensene har vært nå blir spillene mer og mer tilgjengelig på de fleste plattformer, i stedet for en. Og hva skal da produsentene gjøre for at folk skal kjøpe den? Jo, den skal bli en sentral del av stuen og erstatte de behov vi har for en pc. Bill Gates har sagt at de aldri ha villet gå inn i konsollkrigen dersom maskinen "bare" var en konsoll. De vil ha konsollene som en multimediemaskin, ikke bare en spillemaskin og det er her forskjellene ligger. Spillmessig tror jeg de vil være tilnærmet like, med like spill til hver konsoll bortsett fra noen enkelte ekslusive spill (Halo 4? MGS 5?)

Effekten blir dermed at vi bruker "sterile" enheter som vår sentrale multimedie og spillemaskin, slik at de har mest mulig kontroll over hva vi holder på med, laster ned og kopierer. Problemene med at spill til pc blir kopiert og massedistribuert ulovlig blir borte. Med "steril" mener jeg at 3. parts softwarefirma og hardwarefirma må søke om lisens for å produsere koder og hardware, ergo mer kontroll til Sony, MS og Nintendo.
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Jeg hoper når PS4 kommer at de får ha sine ekslusive titler ifred og at microsoft kan beholde sine eksklusive ifred. Eller at alle spill som lages blir multi. (det hadde vert det beste)
When you meet the wall, find a stair and climb over
  • 0
Hvorfor det? Det beste for meg og sikkert for ganske mange andre spillerer er å kunne velge utifra tilbehør som blu-ray, online tjeneste eller bakoverkompabilitet. Eller ikke noe av det i det hele tatt, bare ha spill som primærmål. Hater å angre på en konsoll bare fordi jeg ikke får spille det spillet jeg ønsker.
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Siterer Steve Vice:
Utifra hva jeg hører av de som har testet den diskbaserte versjonen(ikke den nedlastbare betaen) av Killzone 2 så er det visst en god del mer å gå på

Men det har vel bare å gjøre med spillet selv. Det har vel ikke noe med konsollen å gjøre, eller hva? :p
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Spørsmålet er om nestegenerasjons konsoller vil være veldig mye kraftigere en de som er i dag. Det er enda ingen spill som maksimalt utnytter kapasiteten til playstation 3 så i den forstand er det ingen grund til å oppgradere hardwaren. Ett annet aspekt er at det ikke lønner seg for spillskaperne å lage spill med mye bedre grafikk en det vi ser i dag. Økt grafikk gir økte kostnadder og siden de fleste spillene i dag ikke bruker makskapasitet av 360en engang spørs det om fremtidens konsoller vil ha andre funksjoner enn økt hardware kapasitet som de vil satse på.
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Jeg vil ha en PS 9, det hadde vært fett skal jeg love dere!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Jeg tror heller ikke på dette =P Dessuten har talsmenn av Sony sagt at Playstation serien stopper med PS3, og de vil starte med et nytt spillkonsoll konsept.
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Siterer ch234:
Jeg hoper når PS4 kommer at de får ha sine ekslusive titler ifred og at microsoft kan beholde sine eksklusive ifred. Eller at alle spill som lages blir multi. (det hadde vert det beste)


Hvis alle spillene hadde vært multiplattform, kunne like greit Sony å M$ slått seg sammen om EN saftig monsterkonsoll!! Men det blir IKKE å skje...Ikke med den krigen det er mellom Sony og M$ idag! Så fremst ikke noe veldig spesielt skjer!
  • 0
Siterer NinkeKuN:
Jeg tror heller ikke på dette =P Dessuten har talsmenn av Sony sagt at Playstation serien stopper med PS3, og de vil starte med et nytt spillkonsoll konsept.


de virker som ps4 går vekk i fra ps1. 2.og 3 hvis det var det du mente med nytt konsept.
  • 0
Siterer Losten79:
Hvis alle spillene hadde vært multiplattform, kunne like greit Sony å M$ slått seg sammen om EN saftig monsterkonsoll!! Men det blir IKKE å skje...Ikke med den krigen det er mellom Sony og M$ idag! Så fremst ikke noe veldig spesielt skjer!


Konsoller er ikke bare spill. Begge giganter har uttalt at de ikke hadde satset på konsollene dersom konsollene bare handlet om spill. Visjonen er at spillkonsollene slik vi kjenner dem i dag skal bli multimediemaskiner der det er hele multimediepakken som skal gjøre forskjell på konsollene, ikke spillene. Tror du Sony ville satset hardt på Blu-ray hvis det bare handlet om spill? Hvorfor var det akkurat Microsoft og Sony som var sentral i hele HD-DVD vs. Blu-Ray krigen hvis de ikke var interessert i å skape en multimediemaskin?

Spill kommer til å bli mer og mer på flere plattformer, bortsett fra noen få eksklusive titler som trekkplaster for gamere. Forskjellen ligger i hele tilbudet på multimediepakken.

Hvorfor er folk så sykt opptatt av at plattformene skal ha sine titler i fred? Tror ikke jeg hadde begynt å grine dersom Fable gikk til PS3, nesten vært litt glad for at flere kan få lov til å spille det.
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Ja, jeg er enig med AleksanderN, Jeg er jo bare 13 år, så det er jo fortsatt 5 år til jeg kan kjøpe 18års-grense spill
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Siterer Sk8erboy:
Ja, jeg er enig med AleksanderN, Jeg er jo bare 13 år, så det er jo fortsatt 5 år til jeg kan kjøpe 18års-grense spill

*Host*I mellomtiden må du bare prøve deg på de bak disken *Host*
*Nys* Bestikkelser skal visstnok være bra *Nys*
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!