Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Playstation 4 ~ Offisiell tråd ~


Og da har jeg ordnet meg et PS+ abonnement. Nice!

Nå "eier" jeg plutselig 5 vita spill, uten å ha en Vita...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Nå "eier" jeg plutselig 5 vita spill, uten å ha en Vita...


Hehehe. Ja PS+ er fine greier. Det eneste som irriterer meg litt, er det begrensede utvalget på det europeiske PS Store markedet.

Kjøpte Vita selv for noen dager siden, så jeg tror jeg skal ta meg en leterunde der inne etterpå.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Kjøpte Vita selv for noen dager siden, så jeg tror jeg skal ta meg en leterunde der inne etterpå.


Slim eller den vanlige? Fornøyd så langt?

Så de hadde Persona 4 Golden og Tearaway til en ok pris PSN, og det er de eneste spillene jeg ville kjøpt til PS Vita (bortsett fra Gravity rush men det er jo gratis med PS+)

Det som plager meg er at Crisis Core ikke er på PSN, hverken til PSP eller PSV. Det er jo det beste spillet til PSP, så hvorfor kan man ikke kjøpe det digitalt?!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Slim eller den vanlige? Fornøyd så langt?


Er den vanlige. Kjøpte den pakken til 1499 på Gamestop hvor du får med minnekort og 1 spill. Tok Tearaway siden de du kunne velge mellom ikke fristet noe særlig.

Siterer Crazy Kraken:
Det som plager meg er at Crisis Core ikke er på PSN, hverken til PSP eller PSV. Det er jo det beste spillet til PSP, så hvorfor kan man ikke kjøpe det digitalt?!


Ja, du sier noe. Heldigvis har jeg både spillet og en velfungerende PSP enda
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Er den vanlige. Kjøpte den pakken til 1499 på Gamestop hvor du får med minnekort og 1 spill. Tok Tearaway siden de du kunne velge mellom ikke fristet noe særlig.


Oi, det hørtes ut som en veldig bra deal. Ikke brukt vel? Hvor stort minnekort?

Siterer Glorfindel:
Ja, du sier noe. Heldigvis har jeg både spillet og en velfungerende PSP enda


Ja samme her, men jeg har den eldste PSPen så selv om den fungerer så er det noen døde piksler og stuff. Den første PSPen hadde jo noen problemer.

Jeg har egentlig uforskammet lyst på en PS Vita, men jeg vet at jeg ikke burde kjøpe den fordi jeg har en 3DS fra før av.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Oi, det hørtes ut som en veldig bra deal. Ikke brukt vel? Hvor stort minnekort?


Nei den er helt ny. Minnekortet er på 4GB, så det holder i hvertfall til noen spill

Siterer Crazy Kraken:
Ja samme her, men jeg har den eldste PSPen så selv om den fungerer så er det noen døde piksler og stuff. Den første PSPen hadde jo noen problemer.


Ja, stemmer. Tror min er en litt nyere versjon.

Siterer Crazy Kraken:
Jeg har egentlig uforskammet lyst på en PS Vita, men jeg vet at jeg ikke burde kjøpe den fordi jeg har en 3DS fra før av.


Jeg kjøpte Vita i bunn og grunn på grunn av eksklusiver. Mange JRPG's jeg må teste. F.eks. Tales of Hearts som kommer til høsten.

Bortsett fra det har jeg ikke sååå forferdelig stort behov for den. Nok å spille på for å si det sånn.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nei den er helt ny. Minnekortet er på 4GB, så det holder i hvertfall til noen spill


Håpet på noe mer men det er jo bedre enn de fleste andre deals, når du også får med det spillet mener jeg. Men om man har PS+ og skal legge over spill derfra så trenger man fort et 16gb kort.

Siterer Glorfindel:
Jeg kjøpte Vita i bunn og grunn på grunn av eksklusiver. Mange JRPG's jeg må teste. F.eks. Tales of Hearts som kommer til høsten.


Ja, det er noen gode spill til den. Og konsollen i seg selv virker veldig bra, men god skjerm og godt bygget osv.

Siterer Glorfindel:
Bortsett fra det har jeg ikke sååå forferdelig stort behov for den. Nok å spille på for å si det sånn.


Ja ikke sant. Luksusproblem, men man ender nesten opp med for mange spill å spille. Sommerferien blir et skikkelig backlog prosjekt med diverse RPG og JRPG.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Men om man har PS+ og skal legge over spill derfra så trenger man fort et 16gb kort.


True. Kan vel like så godt bestille et større et først som sist.

Siterer Crazy Kraken:
Og konsollen i seg selv virker veldig bra, men god skjerm og godt bygget osv.


Joda, konsollen i seg selv er også veldig god. Kanskje den mest behagelige håndholdte konsollen jeg har prøvd. Funksjonsknappene er kanskje litt små, men det er uansett ikke noe som plager meg.

Siterer Crazy Kraken:
Ja ikke sant. Luksusproblem, men man ender nesten opp med for mange spill å spille. Sommerferien blir et skikkelig backlog prosjekt med diverse RPG og JRPG.


Ja fytti granskauen... er glad om jeg kommer gjennom 1/5 av bunken.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
True. Kan vel like så godt bestille et større et først som sist.


Man kan jo hele tiden gå frem og tilbake der man legger til og sletter spill, men det er litt greiere å ha 16gb å boltre seg på. Litt mer frihet liksom.

Siterer Glorfindel:
Joda, konsollen i seg selv er også veldig god. Kanskje den mest behagelige håndholdte konsollen jeg har prøvd. Funksjonsknappene er kanskje litt små, men det er uansett ikke noe som plager meg.


Sikker bare en vanesak. Jeg har prøvd en PS Vita og jeg hadde ikke noe problemer med knappene. Jeg har ganske store hender. Grepet er jo langt bedre enn noen annen håndholdt. Måtte jo kjøpe en 3DS XL fordi den vanlige var så vond å holde. Men Vita er ganske god å holde i.

Siterer Glorfindel:
Ja fytti granskauen... er glad om jeg kommer gjennom 1/5 av bunken.


The Witcher 1 og 2, Ni No Kuni, Okami, Bravely Default og mange fler er på listen min. Det kommer til å ta laaang tid.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Skal en tur til England i August, og tenkte at jeg muligens vil kjøpe ett par PS4-spill der borte. Jeg har ikke PS4 ennå, og lurte på om spillene jeg kjøper i England vil funke på en PS4 jeg kjøper i Norge?
GOT EEM
  • 0
Siterer Zilco:
Skal en tur til England i August, og tenkte at jeg muligens vil kjøpe ett par PS4-spill der borte. Jeg har ikke PS4 ennå, og lurte på om spillene jeg kjøper i England vil funke på en PS4 jeg kjøper i Norge?


Ja. Den er ikke regionlukket. Så du kan kjøpe spill i USA for så å spille dem på en Japansk Playstation 4.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Så jeg har laget en helt ny bruker på PSN(PS4 brukeren min)
Heter Game_Hunter046

Vil gjerne legge til flere venner så, hva heter folket på PSN(PS4)?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har det samme nicket som jeg alltid har hatt: Exceptional-_-

Legg meg til.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Har det samme nicket som jeg alltid har hatt: Exceptional-_-

Legg meg til.


Flott.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Bruker IRL navnet på PS4. Ellers er PSN ID'en UnitedMessi.

Har lagt til dere begge.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
UnitedMessi.


Tidenes ekleste nick. Hands down.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Tidenes ekleste nick. Hands down.


Er en grunn til at jeg har tatt i bruk IRL-navnet på PS4....
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Hva syntes dere om pressekonferansen?

Jeg syntes den var helt grei. Det var ikke så mye interessant gameplay, men noen av spillene som Hellblade, Rime og Wild så bra ut. Det var skuffende at Sony komplett ignorerte Vita igjen, men det er jeg blitt vant med
  • 0
Siterer Jurginator:
Jeg syntes den var helt grei. Det var ikke så mye interessant gameplay, men noen av spillene som Hellblade, Rime og Wild så bra ut. Det var skuffende at Sony komplett ignorerte Vita igjen, men det er jeg blitt vant med


Driver og ser meg opp nå, siden jeg gikk glipp av den, men virker ikke som det er veldig mye som frister for min del. Wild ser litt interessant ut men.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Kjøpte meg nylig en PS4, så det hadde vært greit å hatt noen flere å spille med! Spiller for det meste TLoU og Fifa 14, mens jeg venter på Destiny.

Heter HopeHellfish på PSN, hvis noen vil legge meg til.
  • 0
Kan noen gi meg argumenter til hvorfor jeg ikke skal selge min Ps4?

Har bare spilt noen av de PS+ spillene man får i måneden, og jeg gidder ikke Fifa lenger.

Eneste jeg gleder meg sykt til er The Order og det nye Uncharted, så har noen noe argumenter for å lyse opp spillingen min på ps4?
  • 0
Siterer Brysjj:
Kan noen gi meg argumenter til hvorfor jeg ikke skal selge min Ps4?


Selv har jeg ikke en PS4 enda men jeg syns ikke du burde selge den.

1. Fordi du taper mye penger på å selge den og så kjøpe den igjen om du angrer senere og konsollen er fremdeles ung, så det kommer garantert en haug med gode spill til den etterhvert.

2. Snakker om spill, her er noen spill som kommer til konsollen som ser veldig spennende ut:

The Order 1886
Little Big Planet 3
Uncharted 4
Abzu
No Mans Sky
Bloodborne
Evolve
Dragon Age 3
The Witcher 3
Assassins Creed Unity
Mirrors Edge 2
The Division
Far Cry 4
Metal Gear Solid 5
Batman Arkham Knight
...og mange mange fler...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Brysjj:
Kan noen gi meg argumenter til hvorfor jeg ikke skal selge min Ps4?


Crazy Kraken sier mye fornuftig og selv om du kanskje ville fått en del for en lite brukt PS4, så ville jeg ikke solgt den, med mindre du hadde følt deg helt ferdig med spill. Som nevnt over her, kommer det mange gode spill fremover, så det er bare å smøre seg med tålmodighet og eventuelt sette konsollen litt på hylla i mens
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Brysjj:
Har bare spilt noen av de PS+ spillene man får i måneden, og jeg gidder ikke Fifa lenger.


Gratisspilla på PS4? Haha, stakkars deg. Du har mye å spille.. Åpne øynene dine nå, gutt.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Hva heter folket på PS4?

Jeg heter Game_Hunter046 add meg.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!