Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Playstation 4 ~ Offisiell tråd ~


Siterer dark samus nemesis:
Får håpe det stemmer, ja. Jeg måtte vente to uker ekstra, siden Sony tydeligvis hadde køddet til bestillingen Gamezone hadde, og hadde gitt dem for lite konsoller. Og jeg var tydeligvis ikke høyt nok på ventelisten til å få i første omgang. Men nå har jeg jo maskinen, så jeg skal vel egentlig ikke klage.


Spørs vel om den er i hus før måneden er omme.... Lightning Returns kommer forsåvidt kun på PS3/X360, så jeg slipper i hvertfall å bekymre meg over det. Verre med Thief i så fall.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Ja. Nå har ikke jeg akkurat mangel på plass heller da, siden jeg har en PS3 med 500GB


Tenkte faktisk mest på fysisk plass. Det begynner å bli mye spill i hyllene her hjemme. Har egentlig ikke plass til mer...

Siterer dark samus nemesis:
Ser den. Sånn sett så er det egentlig ikke så veldig nødvendig ha eie en PS4 akkurat nå, med tanke på at det nesten ikke er noen spill man føler man bare "må" ha.


Ja, kan like godt vente litt og så dropper den kanskje litt i pris også. Men det ser helt klart ut som en knallbra konsoll.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Tenkte faktisk mest på fysisk plass. Det begynner å bli mye spill i hyllene her hjemme. Har egentlig ikke plass til mer...


Ah, ja. Sånn sett. Har forsåvidt god plass der også, men så har jeg ikke så mange filmer og slikt at det gjør noe heller da. Har en ganske praktisk benk med mye plass, så har plass til omtrent 100-120 spill i den Jeg har vel rundt 50, bare til PS3 tror jeg.

Siterer Crazy Kraken:
Ja, kan like godt vente litt og så dropper den kanskje litt i pris også. Men det ser helt klart ut som en knallbra konsoll.


Ja, om du ikke føler noen enorm trang etter å kjøpe den, kan du sikkert like godt vente. Jeg bare måtte spille ACIV, så jeg hadde ikke klart å vente en uke ekstra nå tror jeg

Kan også nevne at jeg har utforsket "Share" funksjonen litt de siste dagene, og er veldig fornøyd med det. Utrolig lett å laste opp filmer og bilder til Facebook. Skulle bare ønske det var mulig å bare overføre dem til en minnepinne eller noe sånt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Ah, ja. Sånn sett. Har forsåvidt god plass der også, men så har jeg ikke så mange filmer og slikt at det gjør noe heller da. Har en ganske praktisk benk med mye plass, så har plass til omtrent 100-120 spill i den Jeg har vel rundt 50, bare til PS3 tror jeg.


Vet ikke hvor mange spill jeg har, men for mye er det ihvertfall.

Siterer dark samus nemesis:
Ja, om du ikke føler noen enorm trang etter å kjøpe den, kan du sikkert like godt vente.


Jepp. Når de flotte eksklusivene kommer, så kommer jeg til å snuse litt mer på konsollen.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Da var PlayStation 4 bestilt
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Vet ikke hvor mange spill jeg har, men for mye er det ihvertfall.


Skulle til å skrive noe som "man kan aldri ha for mye når det kommer til spill". Men så tenkte jeg på hvordan rommet mitt ser ut akkurat nå, med anime, manga og annet stuff

Siterer Victorfinne:
Da var PlayStation 4 bestilt


Nice! Er bare å glede seg, jeg bestillte selv i Desember, og fikk den for omtrent to uker siden. Har bare ACIV så langt, men jeg har storkost meg så langt. Elsker virkelig "Share" funksjonen
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Victorfinne:
Da var PlayStation 4 bestilt


Det blir bræ det tenker jeg.

Min maskin står fortsatt bekreftet til levering den 15., så kanskje jeg er heldig og får den til helgen. Blir vel ikke noe spill før slutten av måneden, men jeg kan jo nyte synet av den uansett >)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Etter å ha sett på dagens LeverUp episode gleder jeg meg enda mer til spillene som er på vei til PS4.

Flott at folk har begynt å få konsoller her.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Lastet ned Flower her om dagen, siden det var gratis. Jeg elsket det på PS3, men så nydelig som det ser ut på PS4, wow. Elsker elsker det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ja, da skjedde det som jeg halveis satt og forutså skulle skje. Gamezone sendte mail om at leveringen av PS4 er flyttet frem til 30. mars........

Så da spørs det vel om det er noen andre butikker som får den innen noe før også. Fak.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, da skjedde det som jeg halveis satt og forutså. Gamezone sendte mail om at leveringen av PS4 er flyttet frem til 30. mars........

Så da spørs det vel om det er noen andre butikker som får den innen noe før også. Fak.


Samme beskjeden jeg fikk det, bare at leveringen min ble flyttet fra November, elns til Februar...Tror Gamezone er veldig åpne for avbestillinger da. Så om du klør for mye etter å få fatt i den, og finner den noen andre steder, så er det vel strengt tatt bare å kjøpe der, og avbestille den du har på Gamezone. Vurderte selv å gjøre det slik, men hadde ikke noe hastverk om å få tak i konsollen, siden ACIV er det eneste spillet jeg skal ha frem til midten/slutten av Mars.

Og, vel. Nå har jeg jo konsollen. Så jeg slipper jo å bekymre meg for det nå.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Vurderte selv å gjøre det slik, men hadde ikke noe hastverk om å få tak i konsollen, siden ACIV er det eneste spillet jeg skal ha frem til midten/slutten av Mars.


Ja, det er jo det samme jeg har tenkt siden lansering. Men nå begynner det dog å "haste" litt, siden jeg egentlig har lyst på både Thief og MGS på konsollen. Tror ikke er noe problem å avbestille, men jeg kan ikke se noen andre nettbutikker som har fått den inn heller. Coolshop står at de har på lager, men det er jo egentlig en dansk butikk, så vet ikke helt hvor lurt det er med tanke på garanti osv. Skjer det noe blir den sikkert sendt til Sony uansett men...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
men jeg kan ikke se noen andre nettbutikker som har fått den inn heller.


CDON har flere inne!

http://cdon.no/spill/playstation_4/
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
CDON har flere inne!


Ja, "kjøp" knappen er jo forsåvidt tilgjengelig, men så står det også lenger nede:

"OBS! Playstation 4 konsollen er tom på lager. Vi får inn flere leveranser i begynnelsen av 2014 - bestill i dag for å sikre din plass i køen!"

Tror jeg ringer kundeservice i morgen og hører.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, "kjøp" knappen er jo forsåvidt tilgjengelig, men så står det også lenger nede:

"OBS! Playstation 4 konsollen er tom på lager. Vi får inn flere leveranser i begynnelsen av 2014 - bestill i dag for å sikre din plass i køen!"

Tror jeg ringer kundeservice i morgen og hører.


Så rart, det har jeg aldri opplevd på CDON før. Prøvde du den killzone pakka også?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Så rart, det har jeg aldri opplevd på CDON før. Prøvde du den killzone pakka også?


Nei, men den leste jeg at de har på lager her om dagen faktisk.

Men i følge kommentarfeltet der, så virker det som om det er noen som har fått den nå i det siste
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nei, men den leste jeg at de har på lager her om dagen faktisk.

Men i følge kommentarfeltet der, så virker det som om det er noen som har fått den nå i det siste


Du får sende en mail til dem om du er usikker. CDON pleier å være raske på å svare.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
http://www.youtube.com/watch?v=D8t6iNu6H8g

Er det andre her som også syns det er overraskende lite forskjell på PS4 og PS3 utgaven av dette spillet? Altså, jeg er ingen grafikkhore egentlig, men PS3 utgaven ser jo utrolig bra ut og PS4 er bare hakket over. Hadde vel egentlig forventet mer...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, "kjøp" knappen er jo forsåvidt tilgjengelig, men så står det også lenger nede:

"OBS! Playstation 4 konsollen er tom på lager. Vi får inn flere leveranser i begynnelsen av 2014 - bestill i dag for å sikre din plass i køen!"

Tror jeg ringer kundeservice i morgen og hører.


Konsollen er inne på lager og kan kjøpes. Kommentar/informasjonsskriften er ikke tatt vekk (syns det er merkelig, bør oppdateres). Og pris for PS4 er 4299 kr, ikke mindre.

Viss du går innpå CDON og deretter på PS4 så ser du at lanseringsdatoen var 17.feb. Når ett produkt har fått "kjøp" status og er rød, så er produktet tilgjengelig for bestilling, og kan forventes innen 2-5 virkedager. Kommer an på hva produkt det er og hvilke fraktklasse den har.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Konsollen er inne på lager og kan kjøpes. Kommentar/informasjonsskriften er ikke tatt vekk (syns det er merkelig, bør oppdateres). Og pris for PS4 er 4299 kr, ikke mindre.


Ja, sendte dem mail i dag tidlig og fikk svar litt senere at den var på lager. Så nå har jeg avbestilt fra Gamezone og bestilt fra CDON. Så da regner jeg med den kommer i løpet av neste uke i hvertfall.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, sendte dem mail i dag tidlig og fikk svar litt senere at den var på lager. Så nå har jeg avbestilt fra Gamezone og bestilt fra CDON. Så da regner jeg med den kommer i løpet av neste uke i hvertfall.


Gratz med kjøp av ny konsoll

Noen spill i tillegg?
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Noen spill i tillegg?


Nei, Thief blir nok det første >)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
http://www.youtube.com/watch?v=D8t6iNu6H8g

Er det andre her som også syns det er overraskende lite forskjell på PS4 og PS3 utgaven av dette spillet? Altså, jeg er ingen grafikkhore egentlig, men PS3 utgaven ser jo utrolig bra ut og PS4 er bare hakket over. Hadde vel egentlig forventet mer...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det andre her som også syns det er overraskende lite forskjell på PS4 og PS3 utgaven av dette spillet? Altså, jeg er ingen grafikkhore egentlig, men PS3 utgaven ser jo utrolig bra ut og PS4 er bare hakket over. Hadde vel egentlig forventet mer...


Ser ikke nevneverdig forskjell jeg heller nei, men jeg er ikke veldig opptatt av oppløsning og grafikk generelt sett.

Men angående det du skrev i Ground Zeroes artikkelen, så er jeg i grunn litt enig. Det virker ikke som om PS4 er en sånn gedigen oppgradering fra PS3. Hovedgrunnen til at jeg kjøper den nå er egentlig kun fordi jeg har lyst på en ny konsoll. Samlemanien slår til igjen xP
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ser ikke nevneverdig forskjell jeg heller nei, men jeg er ikke veldig opptatt av oppløsning og grafikk generelt sett.

Men angående det du skrev i Ground Zeroes artikkelen, så er jeg i grunn litt enig. Det virker ikke som om PS4 er en sånn gedigen oppgradering fra PS3. Hovedgrunnen til at jeg kjøper den nå er egentlig kun fordi jeg har lyst på en ny konsoll. Samlemanien slår til igjen xP


Så du er ikke opptatt av grafikk, men du kjøpte en ny konsoll for å spille de samme spillene som er på PS3, men med litt bedre grafikk? Hæ? xD
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!