Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Banjo Kazooie N&B eller Fable II?


Hei! siden det er mindre enn 2 måneder igjen til jul, så lurer jeg på hvilket av disse spillene jeg skal ønske meg, av Banjo eller Fable?
Kan noen gi meg et par råd om hvem jeg skal gå for?

(Kan ikke kjøpe begge, siden jeg trenger å spare penger og)
  • 0
1. Det finnes andre tråder som omhandler akkurat det du spør om her...

2. Klarer du ikke å lese en aller annen anmeldelse, for så å finne det ut selv?
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Det kommer helt an på hva du vil ha. Er jo litt forskjell på et fargegladt "barnespill" og et dypt RPG-spill med en mørkere stemning. Det spørs helt hva du er ute etter

Jeg synes Banjo er gøy, og et skikkelig kosespill, men hvis du er ute etter en ekte spillopplevelse, så bør du vel gå for fable.

Hvis du er glad i retrospill, eller spill som du kan chille til, og som gjør deg glaaad
Gå for Banjo Kazoooooooiie!
Hilsen Skully
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Selv investerte jeg i Fable 2 nettopp...Du blir i hvert fall ikke skuffet!
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
Vurderer også Halo 3, men får se hva det blir
  • 0
Isåfall burde du gå for halo 3! I det spillet får du utrolig mye for pengene!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ja, men folk sier at adventure mode er alt for kort
  • 0
Mener du kampain? Nja, det er en helt normal lengde ca 9 timer, men det som er så fint med halo er variasjonen av våpen, kjøretøy og det ganske åpne landskapet. Det gjør at det er ganske morsomt å spille spillet om igjen flere ganger. I tillegg er det coop med 4 stykker. Nå er ikke fable 2 eller banjo så veldig langt heller. (Det er normal utvikling i dag at spill blir kortere)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer KIKKOKI:
Ja, men folk sier at adventure mode er alt for kort


Spørs hvilken vanskelighetsgrad du har det på. Har du Xbox live gold så kan du også spille Live. Det er rett og slett konge. Jeg anbefaler Halo 3 på det sterkeste, men anbefaler Fable 2 sterkt.
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Mener du kampain? Nja, det er en helt normal lengde ca 9 timer, men det som er så fint med halo er variasjonen av våpen, kjøretøy og det ganske åpne landskapet. Det gjør at det er ganske morsomt å spille spillet om igjen flere ganger. I tillegg er det coop med 4 stykker. Nå er ikke fable 2 eller banjo så veldig langt heller. (Det er normal utvikling i dag at spill blir kortere)


Fable 2 er ihvertfall mye lengre enn 9 timer. Har ihvertfall så mye nå og ser ikke ut til at jeg er ferdig med det aller første.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Hvis man bare gjør campain så er det ganske kort til et RPG å være...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvis man bare gjør campain så er det ganske kort til et RPG å være...


Yup, sant, med hvis man ser helheten i Fable II så kan det vare i flere måneder hos noen
  • 0
Selfølgelig, jeg mener mare at der fable 2 har mange sidequests, så har Halo 3 stor gjennspillerverdi og en enormt god multiplayer!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Fable 2, så klart
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Siterer Master_bandit:
Citerer Crazy Kraken:
Hvis man bare gjør campain så er det ganske kort til et RPG å være...


Yup, sant, med hvis man ser helheten i Fable II så kan det vare i flere måneder hos noen


Jeg rundet det på 1 dag, main questen, men spiller det enda.
Jobber, sidequest, family-time og et håp om å kjøpe FairFax castle en dag.

Men selvom du spiller gjennom Halo3 på 9 timer, så har jeg over 20 timer spilletid på Multiplayer, den er helt konge.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
begge, det går ikkje an å velge berre eit av dei to
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Det der er ikke noe valg i det heletatt. Selfølgelig FABLE 2

En av årets desidert beste spill
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Fable 2! Det er verdt pengene!

Et knallbra spill!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!