Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill du ikke kan fordra!


Siterer Joshua:
Wow uten tvil.

Hva er det som er så spennende!? HELE 11 mil spiller dette spillet, herregud. Wow er også greit oppbrukt i samtaler. Til og med de fineste jentene som har aldri rørt et eneste spill i sitt liv vet om dette spillet, åh! Jeg har så sinnsykte mye jeg kunne sagt om dette spillet, jeg rett og slett ikke fordra det!!! Det koster jo også penger i måneden og, ikke at det er nytt , men tenkt på hva du kunna har gjort istedet for kjøpt deg et nytt "gamecard" ? Wow har blitt det nye "msn" også, ja wow har bokstavlig talt tatt over verden... Og jeg som gledet meg til Warcraft 4..

Lagt til 2008-12-12 16:36:

Citerer Crazy Kraken:
Til alle dere som mener WoW er dårlig;

1. Det er en grunn til at 12 millioner spillere spiller det i måneden.
2. Det er det MMOet som har fått best karakterer hos anmelderne.
3. Mer innhold i et MMO skal man se lenge etter.
4. WoW er det mest polerte MMOet som eksisterer, men kanskje ikke det mest orginale da det i mange tilfeller er irrelevant.


Vet du hva? De grunnene sir meg ingenting, jeg driter rett og slett i det, sorry for at jeg grinat i dag, men jeg orsker ikke mere..


Så det du prøver å si, er at WOW suger fordi de penseste jentene i klassen din vet om spillet, samt at det koster penger? (noe som gjelder for nesten alle MMORPG)

Og det at 11 mill mennsesker spiller dette spillet, burde virkelig si deg noe.

Det det sier meg, (som selv har spillt WOW) er at det er et enormt, innholdsrikt spill med HAUGER av muligheter. Du finner ikke et annet MMORPG, eller noe annet form for RPG, som har så mye innhold som WOW. Det er rett og slett enormt, og fullt av mennesker som ellsker det. Det at Blizzard kontinuerlig kommer oppdaterer spillet, i tilleg til å lansere enorme utvidelsespakker, som alle holder like høy kvalitet, burde også si deg noe.

Dette spillet er 4 år gammelt, og for hvert år som går får det flere og flere spillere. Det sier litt.

(sorry for litt off-topic, men klarte ikke la være)
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
WoW, rett og slett. Kjedleg med kameratar som blir sittande inne for å spele WoW istadenfor å vere med å spele fotball eller noko sånt
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer Elaxer:
Så det du prøver å si, er at WOW suger fordi de penseste jentene i klassen din vet om spillet, samt at det koster penger? (noe som gjelder for nesten alle MMORPG)


haha, nei tvert imot, men så populært er det... helt vanvittig ^^

Lagt til 2008-12-12 18:59:
Siterer Elaxer:
Det det sier meg, (som selv har spillt WOW) er at det er et enormt, innholdsrikt spill med HAUGER av muligheter. Du finner ikke et annet MMORPG, eller noe annet form for RPG, som har så mye innhold som WOW. Det er rett og slett enormt, og fullt av mennesker som ellsker det. Det at Blizzard kontinuerlig kommer oppdaterer spillet, i tilleg til å lansere enorme utvidelsespakker, som alle holder like høy kvalitet, burde også si deg noe.


Kommer ann på hvordan du ser på det. Helt klart finnes det RPG og MMORPG som holder minst like gode kvaliter! KOTOR, Oblivion og Mass effect holder uten tvil på samme høyde som wow, og jeg synes det er mye bedre og mere "nytt" enn wow! Wow er ikke dårlig langt ifra, det er et kjempespill, som Blizzard har lyktes totalt med og gitt stjernestatus.
Play hard, go pro^^
  • 0
Siterer rikardgi:
hater WOW og gitar hero spillene over alt på jorden. De suger og er direkte kjedelige. GH er utrolig ensformig og du må være ganske stor nerd for å like det. WOW er tragisk, kjedelig og ikke minst avhengig skapene


Ja, ja... og ja! enig med alt
  • 0
Siterer Joshua:
Citerer Elaxer:
Så det du prøver å si, er at WOW suger fordi de penseste jentene i klassen din vet om spillet, samt at det koster penger? (noe som gjelder for nesten alle MMORPG)


haha, nei tvert imot, men så populært er det... helt vanvittig ^^

Lagt til 2008-12-12 18:59:

Citerer Elaxer:
Det det sier meg, (som selv har spillt WOW) er at det er et enormt, innholdsrikt spill med HAUGER av muligheter. Du finner ikke et annet MMORPG, eller noe annet form for RPG, som har så mye innhold som WOW. Det er rett og slett enormt, og fullt av mennesker som ellsker det. Det at Blizzard kontinuerlig kommer oppdaterer spillet, i tilleg til å lansere enorme utvidelsespakker, som alle holder like høy kvalitet, burde også si deg noe.


Kommer ann på hvordan du ser på det. Helt klart finnes det RPG og MMORPG som holder minst like gode kvaliter! KOTOR, Oblivion og Mass effect holder uten tvil på samme høyde som wow, og jeg synes det er mye bedre og mere "nytt" enn wow! Wow er ikke dårlig langt ifra, det er et kjempespill, som Blizzard har lyktes totalt med og gitt stjernestatus.


Det finnes uten tvil spill som holder minst like høy standard som WOW. Men det med at spillene du nevner føles mye mere "nytt" en WOW er kanskje ikke så rart i og med at alle, med unntak av KOTOR, ble lagd flere år etter WOW kom ut. I tillegg er det ingen av disse der utviklerne fremdeles produserer nytt innhold. Nå er jo forsovet ingen av de spillene ordentlige MMORPG, men poenget er at det er svært få spill som har holdt på i 4 år og fremdelses er så aktive som det WOW er.

Nå høres dette kanskje dette rart ut, men er faktisk ikke særlig stor WOW fan, og har sluttet for lengst fordi jeg innså at MMORPG sjangeren ikke var noe for meg.

Uansett det er, som du sier, ingen tvil om at WOW har oppnådd stjernestatus i spillbransjen, og selv om Blizzard uten tvil kan kritiseres på noen områder, er det ingen tvil om at de kan kunsten å "fange" folk med spillene deres
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
Siterer KIKKOKI:
Citerer rikardgi:
hater WOW og gitar hero spillene over alt på jorden. De suger og er direkte kjedelige. GH er utrolig ensformig og du må være ganske stor nerd for å like det. WOW er tragisk, kjedelig og ikke minst avhengig skapene


Ja, ja... og ja! enig med alt


jeg liker GH jeg
  • 0
Fuzion Frenzy 2. Blir flau på vegne av utvikler og utgiver.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!