Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill du ikke kan fordra!


Kan vel si at jeg strengt sagt misliker 'Lego Creator' sterkt.
Hele opplevelsen var for min del upositivt ladet, dårlige menyer, dårlige løsninger, dårlig grafikk. Det er ikke verdt å ha Lego-navnet i tittelen.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
jeg hater tetris og lignende spill de er er så innmari kjedelige og gamle.
  • 0
  • Missing Avatar
  • GOW2
Siterer Onyck:
Citerer GOW2:
(har nesten ikke spilt wow. bare hos en av vennene mine. det sugde)


Du ANER ikke hvor mange som sier det!!!
WoW, RS ja alle MMORPG/RPG må man bare gi litt tid, jeg er lei av folk som sier det suger og nå du spør hvor mye de har spilt så har de enten bare prøvd hos en kamerat i 5 minutter eller ikke spilt det i det hele tatt


jeg tror jeg kan mer enn de fleste om wow. har 2 characterer i lvl 22 eller noe men har hørt alt som er vert å høre om det. har sett på mange av vennene mine spilt det og jeg likte det ikke. jeg synes det begynner å bli for gammelt og dårlig.
  • 0
Helt enig med Onyck. Slike spill er tidkrevende, og du må spille dem en stund for å kunne si noe om kvaliteten. Det er så mye forskjellig å velge mellom at du absolutt ikke kan bedømme dem etter noen minutters spilling.
Knurr...
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Gamer123:
crazy taxi. uff, det er SÅ kjedelig!


Hæ?! Det er fett da
Hasta la-vista baby!
  • 0
Enig med de som sier man ikke kan dømme wow før man har spilt det. Gow2 du har spilt 2 characters til lvl 22? Det er så lav lvl at du ikke har opplevd spillet en gang. Til lvl 22 tar under et døgn og lvle til.

Opplev spillet før du dømmer det
-Jørn Hammerø-
  • 0
Alone in the dark: Jack is Back! Kom meg aldri forbi de første fiendene. Delvis pga at de stod utenfor aimen min og skøyt meg og delvis for at spillet ikke hadde noen aim!
7H3 G33K5 5H4LL 0NC3 4G41N RUL3 7H3 W0RLD - When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling.
  • 0
Age of Conan, dessverre. Ellers kan jeg adde Stuntman til lista; Frustrerende og dødkjipt.
|Kerplunk|
  • 0
Singstar
Rocktober
  • 0
Mange spill til Nintendo 64 som suger grusomt mye
Blant annet Et daffy duck spill. Ugh.

Hey Dark Jak, Stuntman er dritbra da! Jeg digga enern veldig. Det var høy vanskelighetsgrad på noen "baner", men det var jo desto større tilfredstillelse å klare dem! 2'ern var altfor lett.
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
  • Missing Avatar
  • GOW2
jeg kan dømme grafikken og gameplayet på wow uten å ha sittet og nerda i 2 år. hvis du er fan av et spill så kan du ikke se alle feilene som faktisk er der . + det er et ganske gammelt spill nå. synes folk burde begynne med noe nytt snart.
  • 0
Må si meg enig med GOW2 her, etter å ha levla to chars til level 22 burde man ha fått et fint innblikk i spillet, hva det går ut på, community osv... Og refsa: Hvor lenge må man spille et spill for å kunne si noe om det, hvis et døgn er for lite? Rekker jo å runde de fleste FPS flere ganger på den tiden!

Også on-topic: Kan ikke fordra Gears of War og Halo, drittkjedelige begge to, rett og slett! Ikke syns jeg grafikken er noe å hoppe i taket for heller.
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
  • Missing Avatar
  • GOW2
det er selvfølgelig mye bra med wow også. men det er ikke å fortelle om det denne tråden handler om
  • 0
Hater alle 123 spill spillene... Dritt spill for folk uten penger... Ugh... Gjør meg kvalm.

Til alle dere som mener WoW er dårlig;

1. Det er en grunn til at 12 millioner spillere spiller det i måneden.
2. Det er det MMOet som har fått best karakterer hos anmelderne.
3. Mer innhold i et MMO skal man se lenge etter.
4. WoW er det mest polerte MMOet som eksisterer, men kanskje ikke det mest orginale da det i mange tilfeller er irrelevant.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ok, ser jeg glemte å skrive det i forrige post, men jeg spiller WoW selv, og liker det!
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
verdens kjedeligste synes jeg er Viva Pinata. Lillesøstera mi kjøpte det og jeg måtte hjelpe henne me då spille det. satt der i 3 timer, døende.
  • 0
Når vi snakker om WoW er ikke det FPS. Så langt der ifra. WoW er et mmorpg spill. slike rpg spill skal ta litt tid og du må komme inn i rytmen. Runner man Oblivion på et døgn? nei, for ingen RPG spill kan runnes på et døgn. Det er det som er meninga med den sjangeren.
-Jørn Hammerø-
  • 0
Siterer killars:
jeg hater tetris og lignende spill de er er så innmari kjedelige og gamle.


Tetris og andre gamle spill er grunnsteinen for spillindustrien i dag, enkelt og greit. De er bunnsolide og jeg koser meg fremdeles den dag i dag med slike spill, de er gjennomførte og godt laget.

I motsetning til nyere spill som blir pumpet ut nesten uten debugging
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Men et spill skal være underholdning fra sekundet du starter det, ikke føles som en jobb de første hundre timene av spillet. Og når det kommer til oblivion så har jeg aldri fatta hvordan folk greier å bruke så lang tid på èn karakter i spillet, tok meg 50 timer å gjøre alle guilds, og da var jeg lei
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
  • Missing Avatar
  • GOW2
Siterer Refsa:
Når vi snakker om WoW er ikke det FPS. Så langt der ifra. WoW er et mmorpg spill. slike rpg spill skal ta litt tid og du må komme inn i rytmen. Runner man Oblivion på et døgn? nei, for ingen RPG spill kan runnes på et døgn. Det er det som er meninga med den sjangeren.


nei, men du kan få et veldig godt innblikk i oblivion bare ved å spille det et døgn. det samme kan du med wow. hvis du ikke greier å bestemme hva du synes om et spill på 1 døgn, kan du bare slutte å spille spill
  • 0
Siterer Dark-jak:
Ellers kan jeg adde Stuntman til lista; Frustrerende og dødkjipt.

Mener du det? Husker godt at jeg slet med det selv, bortsett fra at jeg syns det var utrolig artig. Må ærlig si at jeg aldri klarte den aller siste banen *SPOILER* En gang kom jeg heeelt til slutten, men da jeg skulle hoppe ut av bilen klarte jeg å bomme på det jetflyet eller hva det var

Tilslutt klarte broren min å slette saven, og da orka jeg ikke gjøre hele spillet på nytt...
Knurr...
  • 0
Wow uten tvil.

Hva er det som er så spennende!? HELE 11 mil spiller dette spillet, herregud. Wow er også greit oppbrukt i samtaler. Til og med de fineste jentene som har aldri rørt et eneste spill i sitt liv vet om dette spillet, åh! Jeg har så sinnsykte mye jeg kunne sagt om dette spillet, jeg rett og slett ikke fordra det!!! Det koster jo også penger i måneden og, ikke at det er nytt , men tenkt på hva du kunna har gjort istedet for kjøpt deg et nytt "gamecard" ? Wow har blitt det nye "msn" også, ja wow har bokstavlig talt tatt over verden... Og jeg som gledet meg til Warcraft 4..

Lagt til 2008-12-12 16:36:
Siterer Crazy Kraken:
Til alle dere som mener WoW er dårlig;

1. Det er en grunn til at 12 millioner spillere spiller det i måneden.
2. Det er det MMOet som har fått best karakterer hos anmelderne.
3. Mer innhold i et MMO skal man se lenge etter.
4. WoW er det mest polerte MMOet som eksisterer, men kanskje ikke det mest orginale da det i mange tilfeller er irrelevant.


Vet du hva? De grunnene sir meg ingenting, jeg driter rett og slett i det, sorry for at jeg grinat i dag, men jeg orsker ikke mere..
Play hard, go pro^^
  • 0
Halo3
GTA IV

De 2 mest oppskrytte spillene i verden!
  • 0
Fila tennis
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Unnskyld meg, men jeg kan ikke fordra WOW!
Type here.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!