Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill du ikke kan fordra!


  • Missing Avatar
  • ISAF
Siterer mario91:
Citerer ISAF:
Suprem Command er det værste spillet jeg vet om! Makan til møkk skal man lete lenge etter! Men det sikkert de som liker det og...... Og kan jo ikke glemme Wow heller da....


For folk som ikke klarer å spille er det sikkert dårlig. .
men har du lyst på en utfording så er det faktisk super bra


Haha så morsom du er da....... Er faktisk god i spillet!
Tungur Knivur
  • 0
hater WOW og gitar hero spillene over alt på jorden. De suger og er direkte kjedelige. GH er utrolig ensformig og du må være ganske stor nerd for å like det. WOW er tragisk, kjedelig og ikke minst avhengig skapene
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer rikardgi:
GH er utrolig ensformig og du må være ganske stor nerd for å like det


Da er jeg en ganske stor nerd.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Fordra og fordra. Jeg spilte Dynasty Warriors: Gundam i håp om at det skulle bli som Dynasty Warriors 6 satt i Gundam-universet, men i stedet fikk jeg et spill der både grafikk og gameplay føltes som om det skulle vært en tidlig prøveversjon av et ferdig spill.
  • 0
Siterer HHH:
Da er jeg en ganske stor nerd.


/Second that.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer ISAF:
Citerer mario91:Citerer ISAF:

Suprem Command er det værste spillet jeg vet om! Makan til møkk skal man lete lenge etter! Men det sikkert de som liker det og...... Og kan jo ikke glemme Wow heller da....



For folk som ikke klarer å spille er det sikkert dårlig. .

hva er det du ikke liker med det da, siden du klager på det ?

men har du lyst på en utfording så er det faktisk super bra



Haha så morsom du er da....... Er faktisk god i spillet!
  • 0
De fleste pek og klikk- spill.
Som f.eks Warcraft, Diablo, Heroes Of Might And Magic, Red Alert osv.

WoW er litt kult, men det er bare sånn semi pek og klikk.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Det gamle mafiaspillet Trigger man er så sugent at det er helt fælt! Fikk det til jul av en kamerat, spilte det i en time og jeg var drept Det eneste som var morsomt i hele spillet var at du kunne styre kasteknivene i lufta. Grafikken var så dårlig at en stund trodde jeg at jeg satt og spilte psOne. Jeg lurte markust til å kjøpe det, så nå er det ut av livet mitt
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Super smash bros: Hva liker jeg ved fightingspill? At de ihvertfall til en viss grad etterligner div. kamsporter. Hva liker jeg ikke ved fightingspill? Vansklighetsgraden og div. "feige" angrep.

Så hva skjer når man tar vekk kampsport delen som i SSB? Jo, jeg ende opp med og ikke like det. Nå skal det sies at SSB mildt sagt ikke er det vanskligste fightingspillet og sammen med flere kan det være grei underholdning.

Half life (1, 2 episoder og det hele) Kjedelig våpen, kjedelige fiender, kjedelig fysikk som sammen danner et usedvanlig tamt FPS gameplay. Redder seg litt pga. grei historie og noen fine områder ( særlig i HL2 og ep. 2).
This is great banter, it really is.
  • 0
Det er en fredag, midt i september. Jeg har lite å gjøre, og har 400 kroner i lommeboka. Jeg kjeder meg. Plutselig kjenner jeg et sug etter et RTS spill, og spør bruttern om han kan kjøre meg til elkjøp. Han skulle ha noe der han også, så det passet fint.

Så står jeg da der, med to spill i hendene. Supreme Commander og Empire Earth 3. Jeg hadde hørt at det første Empire Earth var bra, + det så litt stilig ut på baksiden med at du kunne spille i alt fra middelalderen til fremtiden. Supreme Commander hadde jeg hørt var bra, men det så ikke så kult ut der og da. Gjett hva jeg kjøpte. !!! Empire Fucking Earth III!

Jeg kom da hjem, og satte inn disken... I mens spillet innstallerte sjekka jeg reviews, og så at spillet hadde fått elendige kritikker. Litt etter begynte jeg et skirmish. FY FAEN SÅ LAMT! Spilte kanskje i 2 minutter, før jeg avinstallerte spillet og gjemte disken i et kott. Dårligste spillet jeg har kjøpt

Noen andre som har prøvd spillet?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer -sebastian-:
Jeg kom da hjem, og satte inn disken... I mens spillet innstallerte sjekka jeg reviews, og så at spillet hadde fått elendige kritikker. Litt etter begynte jeg et skirmish. FY FAEN SÅ LAMT! Spilte kanskje i 2 minutter, før jeg avinstallerte spillet og gjemte disken i et kott. Dårligste spillet jeg har kjøpt

Noen andre som har prøvd spillet?


Har aldri prøvd det og har ingen planer om det. Eneren er god da, og toeren er grei
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Ikki-kun:
De fleste pek og klikk- spill.
Som f.eks Warcraft, Diablo, Heroes Of Might And Magic, Red Alert osv.

WoW er litt kult, men det er bare sånn semi pek og klikk.


LOLMAO N00B CLIKCAR!!!!!11!!one!11!!eleven!

Neeeida, syns bare det å clicke for mye på WoW kan bli litt... vrient. Noen er vant med det, men jeg har omtrent alt på keybindings. xD

Oh on topic, jeg kan ikke fordra spill som hexic-HD. Tetris og alt det der var kult før i tiden, men nå klarer jeg ikke lenger slike spill. >.>
  • 0
Liker ikke spill som er umulig å greie...
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Nå kom jeg på ett til... Superman 64.
Etter å ha spilt det spillet i ca. 15 minutter finner du ut hvor forferdelig det er... Kanskje mindre enn det!!!!
Hannah... Montata... Must... Die...
  • 0
Jeg hater Guitar Hero og Rock Band spillene, mest på grunn av hvor mye oppmerksomhet de får fra mainstream pressen. Jeg hadde Guitar Hero 2 på 360 og syns det var rasende gøy det første vorspielet, og så ble jeg umiddelbart lei det, og når man hører rundt på podcaster og litt så går det sjelden en episode uten at et av de to spillene blir nevnt. Siden vi for lengst har slutta å snakke om Singstar hvorfor kan vi ikke begynne å legge fra oss dette med å snakke om Guitar Hero og Rock Band. Spillene blir like melka så dersom spillsider skal ha et ord om hver utgivelse som kommer til de respektive så kommer de snart ikke til å gjøre anna. For å si det enkelt, jeg driter i denne typen "spill" for de kvalifiserer knapt nok tittelen. Avansert karaoke og luftgitar maskiner.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Siterer rikardgi:
hater WOW og gitar hero spillene over alt på jorden. De suger og er direkte kjedelige. GH er utrolig ensformig og du må være ganske stor nerd for å like det. WOW er tragisk, kjedelig og ikke minst avhengig skapene


Vi to kommer aldri til å bli venner...


Siterer Steve Vice:
Jeg hater Guitar Hero og Rock Band spillene, mest på grunn av hvor mye oppmerksomhet de får fra mainstream pressen. Jeg hadde Guitar Hero 2 på 360 og syns det var rasende gøy det første vorspielet, og så ble jeg umiddelbart lei det, og når man hører rundt på podcaster og litt så går det sjelden en episode uten at et av de to spillene blir nevnt. Siden vi for lengst har slutta å snakke om Singstar hvorfor kan vi ikke begynne å legge fra oss dette med å snakke om Guitar Hero og Rock Band. Spillene blir like melka så dersom spillsider skal ha et ord om hver utgivelse som kommer til de respektive så kommer de snart ikke til å gjøre anna. For å si det enkelt, jeg driter i denne typen "spill" for de kvalifiserer knapt nok tittelen. Avansert karaoke og luftgitar maskiner.



Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
  • Missing Avatar
  • GOW2
jeg liker ikke sport spill. jeg synes det er lite utfordrende og veldig mye av det samme.
jeg HATER halo 3 og WOW
halvparten av vennegjengen min spiller begge spillene og jeg er den eneste som ikke liker dem. (har nesten ikke spilt wow. bare hos en av vennene mine. det sugde) halo 3 var greit i førsten, men det er jævlig kipt etter en stund.

nå har jeg fått alle folka til å spille et spill jeg liker. GOW 2 elsker det
  • 0
Siterer GOW2:
(har nesten ikke spilt wow. bare hos en av vennene mine. det sugde)


Du ANER ikke hvor mange som sier det!!!
WoW, RS ja alle MMORPG/RPG må man bare gi litt tid, jeg er lei av folk som sier det suger og nå du spør hvor mye de har spilt så har de enten bare prøvd hos en kamerat i 5 minutter eller ikke spilt det i det hele tatt
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Kan ikke fordra.... Resistance! Æsj!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Jeg vet ikke... Jeg liker ikke Oblivion... Ikke spør Jeg bare liker det ikke!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Er ikke klar over hva folk forguder Final Fantasy for. Generelt sett har jeg ikke noe imot spill fra japan, MGS var jo bra for sin del, men etter å ha sett videoer, screens og spilt spillet selv i en (jævlig liten stund) stund har 'frelsen' fortsatt uteblitt. Selve designet på karakterene er til å spy av, hva er det med det styla håret til personene?, eller klærene?. Jeg har ikke mye til overs for det spillet her, men har et bra liv allikevel...
  • 0
til de grader Superman 64... eller Robotron.. begge er ufattelig ensformige, og rett og slett irriterende dårlige
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Beverly Hills Cops er MØKKAKJEDELIG!!! bortkastede hundre kroner...
  • 0
crazy taxi. uff, det er SÅ kjedelig!
En Fuego!
  • 0
Jeg henger meg alltid opp i sugne spill og fortsetter og spille de mot min vilje. Jeg skjønner ikke hvorfor. blir bare dratt mot dem .

Sugent spill. hmm, må nok bli ARMA . Dårlig grafikk, gameplayet suger og editor greia er helt lame. Spilte det i 10 min, etter det så jeg hvor elendig det var.
-Jørn Hammerø-
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!