Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill du aldri gjennomførte


Er litt keen på å runde det liksom jeg og, men tror det kommer til å bli så kjedelig sammenligna med ps3n min nå, så jeg venter til vinterferien kanskje før jeg setter det i.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Aldri greid å spille gjennom skate.
Det er så sinsykt vanskelig
  • 0
Siterer xhisor:
Aldri greid å spille gjennom skate.
Det er så sinsykt vanskelig


det spillet må du bare spille å bli god på, så kommer alt av seg selv.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer xhisor:Aldri greid å spille gjennom skate.
Det er så sinsykt vanskelig

det spillet må du bare spille å bli god på, så kommer alt av seg selv.


Når jeg spiller det nå kan jeg spille igjennom det på ca.5-6 timer sikkert har ikke prøvd men kanskje jeg skal
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Tja det er noen spill som havnet i denne kategorien.
Skate og Far Cry 2 er noen av de.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Jeg fullførte heller aldri Skate. Digger spillet, men det er så vanskelig at jeg aldri har klart alle hovedoppdragene. Jaja, det er vel artig å bare cruise rundt i byen.
You're sleeping over, right?
  • 0
Far Cry 2.

Ble til slutt så lei av det at jeg ikke gadd mer.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Trekker tilbake at jeg ikke runda SKATE, runda det idag
Les en bok, pok en snok!
  • 0
har spilt skate i omtrent 100 timer, så runder det på mindre enn 1 dag.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Predator:
Far Cry 2.

Ble til slutt så lei av det at jeg ikke gadd mer.


Far Cry 2 skal jeg selge til Gamestop, ass. Totally waste of money.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Jeg har aldri klart å fulføre zelda: phantom hourglass! Sitter fast
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
Jeg har aldri klart å fulføre zelda: phantom hourglass! Sitter fast


Jeg bruker det ikke, men:

www.gamefaqs.com
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer Crazy Eyed Gamer93:Jeg har aldri klart å fulføre zelda: phantom hourglass! Sitter fast

Jeg bruker det ikke, men:

www.gamefaqs.com



Tar for lang tid å lese, desverre
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jeg fullførte aldri Billy Hatcher and the giant egg... Ett tåpelig spill der du styrer en gutt som ruller på ett egg. Den nest siste bossen var så idiotisk vanskelig. Du skulle snurre egget oppi noe gaum for å få det bort, ellers gikk det ikke an å skade bossen.

Men den idiotiske gaumet ble jo aldri borte. Ble tilslutt så drita lei at jeg gadd ikke mer.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Siterer skeptisk-heksa:
Jeg fullførte aldri Billy Hatcher and the giant egg... Ett tåpelig spill der du styrer en gutt som ruller på ett egg. Den nest siste bossen var så idiotisk vanskelig. Du skulle snurre egget oppi noe gaum for å få det bort, ellers gikk det ikke an å skade bossen.

Men den idiotiske gaumet ble jo aldri borte. Ble tilslutt så drita lei at jeg gadd ikke mer.



(dette er sant)

Etter at jeg ikke greide å spille gjennom det, så tok jeg med en pakke egg ut.
Så sto jeg å kasta alle inni veggen.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
(dette er sant)

Etter at jeg ikke greide å spille gjennom det, så tok jeg med en pakke egg ut.
Så sto jeg å kasta alle inni veggen.


Forståelig...sånne idiotiske spill kan virkelig drive frem morderiske tendenser til folk...møter jeg noen gang en dud i kyllingkostyme, rullende på ett egg, så f**n f**king, hel***e...#"&% #%
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Far Cry 2

Alt for mye dødtid.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Assassins Creed II og Skate 2 er ihvertfall et par jeg kommer på.
  • 0
Jeg måtte faktisk kaste inn handkle etter ca. 70% spilt av Bioshock. Jeg ble aldri bitt av basillen igrunn, og hoppet videre til andre spill.
  • 0
Tror jeg har en slags allergi mot å fullføre spill - det skjer temmelig ofte. Er faktisk lettere å komme på spill jeg faktisk har runda, for det er ikke mange. Tror jeg er litt redd avslutningene og blir alt for involvert til at jeg vil at det skal være over, hah.


Kommer i alle fall aldri - ALDRI - til å spille ferdig Mass Effect 3, etter alt jeg har hørt.
  • 0
Det er så mange at jeg ikke orker å ramse opp alle. Men cold fear, turok, skate, just cause osv..

Lagt til 2014-02-07 22:42:
Det er en del at jeg ikke husker alle. Cold fear, firefighter, hawks, turok, skate osv.. Har altfor mange spill som jeg bare har spillt noen få timer fordi storylinen var for dårlig
  • 0
Siterer IvyDeville:
Tror jeg har en slags allergi mot å fullføre spill - det skjer temmelig ofte.

Kjenner til problemet, men bestemte meg i år for at jeg ikke skulle starte på mer enn tre spill samtidig. Så jeg kan på en måte ikke starte på et nytt om jeg ikke runner det ene av de tre spillene. Har hjulpet ganske bra så langt

Spill jeg aldri fullførte er omtrent alle skytespillene jeg har startet på, pluss noen assassins creed spill. De blir ofte kjedelige i lengden.
  • 0
Borderlands 1 (Står igjen sammen med toer som jeg dessverre kastet bort tid på...til å være noen av de aller kjedeligste FPS spillet EVER!)

Test Drive Unlimited 2 (spillet er nesten uspillbart, det er også kjedelig og fult av game breaking bugs)

Risen 2 Dark Waters (slow paced, kjedelig og repeterende. For ikke å snakke om alle game breaking bugsene som er med i pirat spillet)

Alpha Protocol (Interessant historie, men alt annet passer ikke inn og ødelegger noe som kunne ha vært en fantastisk opplevelse)

Dark Souls (Elsker konseptet og alt det har å tilby...men jeg har rett og slett ikke tid til å sette meg ned for å lære meg spillet også å fullføre det.)

Kommer ikke på flere atm...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Metroid Prime på (GC) og Metroid Prime 3: Corruption (Wii).

I utgangspunktet to helt fantastiske spill (spesielt MP3 med hensyn på den utsøkte bruken av Wii Remoten), men jeg satte meg fast midtveis i begge... Tar dem kanskje opp igjen om kort tid!
Everything is better with some wine in the belly.
  • 0
Siterer projecthammer:
Kjenner til problemet, men bestemte meg i år for at jeg ikke skulle starte på mer enn tre spill samtidig. Så jeg kan på en måte ikke starte på et nytt om jeg ikke runner det ene av de tre spillene. Har hjulpet ganske bra så langt


Det hørtes ikke så dumt ut! Får gi den taktikken et forsøk
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!