Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill du aldri gjennomførte


Siterer Paulie:
Også Warcraft 3 da. Umulig siste-oppdrag.


Syns det er mange oppdrag på W3 som er mye verre enn det siste!

Jeg har aldri blitt ferdig med Fahrenheit. Helt ærlig så syns jeg at det var drit kjedlig. Aldri sett noe spill som ofrer gameplay for story i så stor grad. Nå hører det selvfølgelig med til historien at jeg ikke kom spesielt langt, men...
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Battlefield: Bad Company, singelplayeren var kjedelig, spilte heller online når jeg spilte det. Assassin's Creed, kjedelig i lengden og repeterende.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
NFS: Most Wanted. Skulle liksom milestones- og Bounty-systemet gjøre spillet mer spennende? Ble drittlei og frustrert etter få timer.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Metroid Prime: Siste bossen er sykt vanskelig.

Starfox: Adventures: Det blir utrolig vansklig på slutten.

Pro Rally: Skjermen blir svart og det kommer en error meling etter du har fullført andre mesterskap. (men det finnes en jukse kode som gjør at man fullfører spillet før man har begynnt)
I was frozen, today!
  • 0
GTA IV.

Har aldri giddet å fullføre det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
GTA IV.

Har aldri giddet å fullføre det.


Ill second that, brukte for mye tid på å løpe rundt å utforske så gikk jeg plutselig lei
HL 2, vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd å rnne det før det skjer noe med PCen, har re-instalert XP 3 ganger mens jeg har holdt på med HL 2 så har aldri giddi å fullført.

Det var vel ale spilla jeg ikke har fulført.
"get poor die tryin"
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Har en del spill jeg aldri fullførte, mest pga RRoD på Xboxen min... Sudeki, Halo 2, Metal Arms: Glitch in the System, Dead or Alive Ultimate og Rayman 3. Bloodrayne fullførte jeg heller ikke, og det har jeg på GC! Gidda ikke... Super Mario Bros. 2 var tricky.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Tom Clancy's Rainbow Six Lockdown

syns det var så vanskelig, greide ikke å både kommandere squaden min rundt, mens jeg samtidig skulle skyte terrorister...
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer tradetown:
Citerer The Heretic:Grand Theft Auto 4.

Kjedelig, repeterende, og umotiverende single player.



Fullførte aldri GTA IV selv. Mest av samme grunner som du nevnte. Ble veldig skuffet over hvor langtråkig spillet ble.


det samme her, også Genji, Need for speed Pro Street, Gran Turismo 5 Prologue
  • 0
Oh.. i en samtale i dag sa en bror at han så frem til å spille Deus Ex 3 - det gjør jeg og - men det minnet meg også på at jeg faktisk ikke fullførte #2, nesten, men nei.
  • 0
Fall of Liberty (spillte 4 minutter før jeg slutta, F*EN TA CODEMASTERS!)

Siterer Thincker:
Citerer Paulie:

Også Warcraft 3 da. Umulig siste-oppdrag.

Syns det er mange oppdrag på W3 som er mye verre enn det siste!


Syntes jeg også første gang jeg spilte det, men så installerte jeg det igjen litt senere og da fant jeg ut at jeg kunne lage "Squads" av krigerenhetene og linke grupper av enheter til "1, 2, 3 ,4...." tastene på tastaturet. Da ble alt mye enklere og jeg rundet spillet uten større problemer.
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Siterer Pute Monsteret:
Syntes jeg også første gang jeg spilte det, men så instalerte jeg det igjen litt senere og da fant jeg ut at jeg kunne lage "Squads" av krigerenhetene og linke grupper av enheter til "1, 2, 3 ,4...." tastene på tastaturet. Da ble alt mye enklere og jeg rundet spillet uten større problemer.



Nice, ikke litt etter..
xD
  • 0
Burnout Paradise.

Har ikke fått alle bilene, har ikke fått det høyeste kjørerkortet. Jeg gikk bare lei.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Det er mange spill jeg ikke har runna. Hobitten er et av dem, som ble veldig kjedelig etterhvert. Så må jeg innrømme at jeg aldri fikk mer enn 90 stjerner på Super Mario 64 DS Har ikke fullført TP enda, men jeg har tatt Zant og er i slottet der jeg skal redde Zelda. Skal vel bare komme meg opp tid, ta Ganon og så er det ferdig (tror jeg). Har fortsatt runna mange spill da
En Fuego!
  • 0
Siterer Pute Monsteret:
Syntes jeg også første gang jeg spilte det, men så installerte jeg det igjen litt senere og da fant jeg ut at jeg kunne lage "Squads" av krigerenhetene og linke grupper av enheter til "1, 2, 3 ,4...." tastene på tastaturet. Da ble alt mye enklere og jeg rundet spillet uten større problemer.


Hmm, det visste jeg ikke.
Heihei
  • 0
the sims
  • 0
Jeg kan ærlig si at jeg ikke har runna et eneste zelda spill. De er råe, men man går lei når man sliter med noe i en uke for å plutselig finne ut at det var lett som faen....

Runna heller aldri pgr3 og 4 og et par hundre till...xD
[IMG]http://i722.photobucket.com/albums/ww228/emilae/bmxcopy-1.png[/IMG]
  • 0
Test Drive unlimited: Vannvittig langt spill!
The Orange Box: gadd ikke å spille gjennom alle Half Life spilla.
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Hah. Egentlig utrolig mange spill jeg ikke har fullført, men spiller som regel gjennom det meste. Fullførte aldri Rainbow Six: Vegas 2, da det i mine øyne ble gørkjedelig etterhvert.

Men andre spill som Gun har jeg runda 20 ganger minst!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Men andre spill som Gun har jeg runda 20 ganger minst!

Gief Gun 2
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Ja! Det som hadde vært midt i blinken nå ville vært et nytt, bra cowboyspill!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Tomb Raider: The Angel of Darkness

Fordi jeg fikk beskjeden:
"Fatal Error: RMS Version Mismatch" rundt slutten av spillet.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Narutospillet på Xbox 360! Det ble så kjeeeedelig! Samme gjelder Neverwinter Nights 2, jeg har hørt det tar seg opp lengre ut i spillet, men det skjedde liksom aldri for meg...
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Spillene på Xbox 360 jeg ikke har rundet er disse:

Burnout: Paradise - Repeterende, lite variert.
FIFA 07 - Er egentlig ikke noe spesielt glad i fotballspill.
Forza Motorsport 2 - Repeterende, drøye og lange løp, umotiverende.
Gears of War 2 - On duty.
Just Cause - Kjøpte det bare for å chille av i stor verden.
Tony Hawk's: Project 8 - Spiller som regel skatespill for å chille.

Fire av spillene var spontankjøp, og Gears of War 2 har jeg ikke rundet enda.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!