Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill du aldri gjennomførte


Spill som The Legend of Zelda : Twilight Princess, The Hobbit, Musashi, Jak & Daxter, Jak 2 og Jak 3 fikk jeg aldri gjennomført. Spillene til Ps2 fikk jeg aldri gjennomført fordi jeg var så liten og forsto meg lite på spill, og har aldri hatt tid til å ta opp spillinga på disse spillene. Zelda : TP gjennomførte jeg ikke p.g.a at jeg fikk Super Mario Galaxy etter litt og jobbet med å gjennomføre det istedenfor.... Mange av disse er veldig gode spill og jeg vil ta opp spillinga hvis jeg får tid.
  • 0
Grand Theft Auto 4.
Kjedelig, repeterende, og umotiverende single player.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
SKATE, mange vanskelige ting som gjorde at jeg gav opp tilslutt.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jeg gjennomførte aldri Fire Emblem til GBA... Jeg kom til siste boss og da ga jeg opp...
Jeg ga også opp i Alone in the Dark til Wii... På nivået der du skal kjøre gjennom N.Y. På Wii er det nivået fysisk UMULIG. Det er rett og slett ikke mulig å klare det!
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Beyond good and evil (Ga opp på siste boss, han reverserte kontrollen, den delen greide jeg aldri)

Onimusha 3

Dark chronicle (Jeg har ikke rundet yndlings spillet mitt? Wut? Vel, jeg samler fortsatt den dag idag penger til å spamme han med sånne final bombs, siden fighten er LAAAANG!)

Silent hill 3 (Er i de siste stedet, men jeg har så lite med health potions og ammo at jeg ikke orker å fortsette)
Blue letters goes here
  • 0
Siterer The Heretic:
Grand Theft Auto 4.
Kjedelig, repeterende, og umotiverende single player.


Fullførte aldri GTA IV selv. Mest av samme grunner som du nevnte. Ble veldig skuffet over hvor langtråkig spillet ble.
  • 0
Siterer tradetown:
Citerer The Heretic:
Grand Theft Auto 4.
Kjedelig, repeterende, og umotiverende single player.


Fullførte aldri GTA IV selv. Mest av samme grunner som du nevnte. Ble veldig skuffet over hvor langtråkig spillet ble.



FUllførte aldri Gta4 heller, klarte en 11% så gidder jeg ikke mer. Er det samme hele veien, så syns jeg det har noen utrolig frustrerende og dårlige missons.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Rainbow Six: Vegas 2: Huska ikke storyen fra eneren og gadd ikke å fortsette... Motorstorm: For repterende.
Resident Evil 1 og Zero: Gørr kjedelige. Hovedpersonene beveger seg som snegler. Zombiene tar altfor lang tid å drepe...
"Objection!"
  • 0
Gimegkos ville du brukt cheats på eks. silent hill .. bare for å fullføre det? Eller er det bedre å ikke ha brukt koder, men da samtidig ikke ha fullført spillet?
Egentlig går vel ikke det bare til deg, men alle i tilsvarende situasjon.
(Har vel gjort det selv en eller to ganger, ellers mener jeg koder brukes når man har gjort det ferdig minst en gang, eller .. hvis spillet ikke var spesielt uansett)

Zack McKracken and the Alien Mindbenders
.. men aldri si aldri. Kanskje en dag bruker nok imidlertid walkthrough da.. har ikke tid til seriøs selvstendig avslutning.
  • 0
Siterer Gimegkos:
Silent hill 3 (Er i de siste stedet, men jeg har så lite med health potions og ammo at jeg ikke orker å fortsette)

Hvilken vanskelighetsgrad har du på? Hvis du har på easy, så er det ingen sak... Bare bruk katanaen (hvis du har den) og deng løs på monstrene. Du trenger egentlig ikke ammo for å drepe siste bossen, katanaen funker fint på bossen den også.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Siterer The Heretic:
Grand Theft Auto 4.
Kjedelig, repeterende, og umotiverende single player.


/indeed
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
WHAT!? Er det virkelig så mange som ikke liker GTA IV!? Jaja. Jeg klarte ikke å legge det ned jeg, har aldri vært så involvert i en historie noensinne.

San Andreas runnet jeg aldri, pga. et oppdrag så var så fatalt vanskelig. Samme med Liberty City Stories. Også Warcraft 3 da. Umulig siste-oppdrag.
Heihei
  • 0
Kan nevne noen: Bioshock,Clive Barker`s Jericho,Star Wars The Force Unleashed,Superman Returns ++
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
ble aldri ferdig med far cry.. ble ekstremt lei av de stygge muterte apene etterhvert ble heller ikke ferdig med gtaIV pågrunn av alt som allerede er nevnt, kom bare 50-60% på det..
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
ble ikke ferdig med harry potter og mercenaries 2 syntes disse 2 spillene her er noe av det værste jeg noen gang har kjøpt

Ble ikke ferdig med motorstorm heller, men det er bra spill. ga opp fordig jeg begynte å kjøpe flere spill etter det
  • 0
  • Zook
  • Zook
Far Cry har jeg aldri rundet. Jeg kom til siste bane, men der var det så vanskelig at jeg etterhvert ga opp. Skate har jeg heller aldri rundet, rett og slett fordi det er vanskelig. Allikevel gir jeg ikke opp å spille det, det er et utrolig underholdende spill.
You're sleeping over, right?
  • 0
GTA4 her og. Ikke fordi jeg synes spillet er dårlig, men jeg er ikke så interessert i historien eller karakterene og spiller det mest for å koble av med å cruise rundt i en åpen verden, derfor spilte jeg ikke lenger enn jeg måtte for å låse opp alle tre bydelene.
  • 0
cold fear og the getaway til ps2... thats it.
  • 0
Far Cry 2 - Kjedelig og repeterende, drit boring å reise i fem timer for å komme til oppdragene!

Pursuit Force - Alt for vanskelig! Synd egentlig, fett spill! (Til PSP altså)

Var det noen som ikke fullførte Skate!? Da har du gått glipp av en alletiders opplevelse ass! Mega ramp anyone?!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
  • FLiP
  • FLiP
oi, det er mange jeg ikke har blitt helt ferdig med...
  • 0
Siterer Warwigan1:
SKATE, mange vanskelige ting som gjorde at jeg gav opp tilslutt.


Klarte heller ikke skate synes det ble så rotete etterhvert xD
  • 0
Kom aldri gjennom heavenly sword, sistebossen er vanskelig
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Motorstorm

sykt vanskelig på level 3 og 4!

Ble legende på onlinedelen, tho
  • 0
skjønner ikke hva som er så vanskelig med skate? noen av photoshootsene er litt krevende, men da blir det desto kulere når du får det til! dere bør ta dere tid til å fullføre skate!
Siterer Filimonki:
Mega ramp anyone?!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!