Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvem spiller du med i Smash Bros. Brawl?


Jeg spiller med Kirby p.g.a hans kombinasjon av raske og sterke angrep. Og jeg bare elsker ned spesial angrepet.

Lucas er også en liten luring. Veldig sterke angrep med SYK rekkevidde.
Liker PK-thunder angrepet og final smash. Får alltid ut vennene mine med dette og de blir dritsure

Spiller også litt med Meta-Knight, men ikke så mye siden angrepene er så svake og motstanderen må ha godt over 100% for å bli slått ut av banen.
  • 0
Jeg spiller nesten alltid med Toon Link på grunn av at han er rask, hopper høyt, er lett i lufta og har bra distanse og nær angrep, og spesial ned angrepet hans ruler.
Hvis jeg ikke spiller med han så spiller jeg enten med Lucario eller Ike.
Lucario på grunn av konge distanse angrep og evnen til å bli sterkere med mer skade
Og til slutt digger jeg Ike på grunn av den sinsykt bra styrken han har.
Motstanderen kan jo ha rundt 60% skade bare men Ike moser dem av banen med en vanlig smash, i tilegg ruler Final Smashen hans
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Kirby, Falcon, Link og Ike
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Jeg bruker Kirby og Toon Link.

Grunn

Kirby: Hopper kjempebra, har kraftige angrep, kan spise motstanderne sine, og få deres krefter, roooooosa

Toon Link: Hopper ganske bra, har mange gode lang-distanse angrep, kan kaste bomber, pretty awesome good looking
En Fuego!
  • 0
Jeg bruker Falco, Sheik eller Snake.

Falco:
Fordi han er relativt kjapp og har noenlunde sterke angrep. Noe som er en god kombo. Han er også flink til å hoppe og jeg liker godt tilsiden-smashattacket hans, ned og b-angrepet hans og a-angrepet hans. Pluss for at final smashen er en mordmaskin.
Snake:
Han har gode og kraftige angrep. Flyr HØYT med opp og b. Kan legge ut c4 og miner Kul final smash. Han er fra en av verdens beste spillserier
Sheik:
Jeg har alltid likt de kjappe folka, og Sheik er den av dem jeg liker best. Angrepene "hans" er kjappe og mange av dem er ganske kraftige. Pluss for råtøff final smash.
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Luigi, Mr Game & Watch, Ike og Toonlink/Link
k/Link
And now for something completely different:
  • 0
Meta-knight: Den karakteren jeg er best med. Jeg sugde skikkelig med ham i starten, men etterhvert ble jeg god.

Marth: Jeg har alltid vært god med Marth. Alle angrepene hans er sterke pluss at han er rask og tåler en del juling.

Wario: Det overrasket meg at jeg ble god med Wario. Han er egentlig ikke den type karakter jeg bruker, men jeg er bare god med ham.

Captain Falcon: La det være sagt: Captain Falcon er innmari teit. stemmen hans er teit. Alt han sier er teit, og han kler seg som en fyr fra en gay-pride parade. Men han er sterk som bare fy.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Jeg er av en eller annen grunn dritgod med Olimar og Wario

Men favoritten er samus, sonic og snake.
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Olimar!
er den verste syns nå jeg...
Toon link is da best!!
og dk's final smash er best....NOT sjønner ikke hvordan den kan gjøre noen som helst skade
"mamma, hvorfor får jeg ikke se på scooby doo?" fordi vennen hans heter shaggy, gutten min"
  • 0
Olimar + bort og B spam = epic win
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Siterer dr peace:
Captain Falcon: La det være sagt: Captain Falcon er innmari teit. stemmen hans er teit. Alt han sier er teit, og han kler seg som en fyr fra en gay-pride parade. Men han er sterk som bare fy.


Nei! Captain Falcon er jo nesten like epic som Chuck Norris! Eller i det minste, FALCON PUNCH!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Faen jeg har begynnt å suge med snake

Back to Samus, Sonic og Bowser (ja) igjen
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Jeg spiller med Link fordi han var favoritten i Melee så teknikkene sitter godt ennå, han har gode komboer, han er god i både Melee, aerials og langdistanse-angrep, Han har god rekkevidde med Melee angrepene sine, han tåler mye uten at han blir alt for treg, han hopper greit, er sterk, det er enkelt å dodge og holde seg på bakken med ham... Er det noe mer? Ja, FSen hans er dritdigg å se på, også har han kule Taunts!

Zelda/Sheik er andrevalget mitt fordi Sheik er rask og skader helt sjukt mye på raske komboer, og Zelda har kraftig magi som gjør ende på motstanderen Sheik grisebanket, også har de bra recovery!

Lucario fordi jeg liker stilen hans, og han er en dyp karakter det er vanskelig å bli god med!

Fox fordi han er kul, og jeg liker å spamme C-spaken med ham!
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
jeg kan fortsatt ikke forstå hvrodan dk final smash gjør noe som helst farlig for motstanderen .... du blir kansje truffet en gang av den, og så er du ute av den og kan hente items
etter toon link så er det ike, kirby og sonic
"mamma, hvorfor får jeg ikke se på scooby doo?" fordi vennen hans heter shaggy, gutten min"
  • 0
Siterer Næmmen:
jeg kan fortsatt ikke forstå hvrodan dk final smash gjør noe som helst farlig for motstanderen .... du blir kansje truffet en gang av den, og så er du ute av den og kan hente items


Hvis du trykker a i takt med musikken blir den dritbra! Da går den nesten over hele bana!
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Kirby er litt småmorsom å bruke... Pikachu er alltid morsom å bruke og Pokemon Trainer er dypere enn de fleste! Captain Falcon er god, Ganondorf liker jeg å bruke i Brawls.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Pikachu spiller jeg mest med. Han er morsomst. Hvis jeg begynner å tape når jeg spiller online bytter jeg alltid til Olimar. Det virker ikke som om noen skjønner stilen hans, så da begynner jeg å vinne igjen

Dere kan stemme over den beste Brawl-karakteren her: http://lister.vg.no/?do=show&id=14506
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Kult... Stemte på alle. Ga 6 poeng til Link!

Glemte å nevne Samus. Hun er ikke like god som i Melee, men jeg digger Metroid-serien nok til å bruke henne en del!
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
a i takt me musikken.. må prøve det
"mamma, hvorfor får jeg ikke se på scooby doo?" fordi vennen hans heter shaggy, gutten min"
  • 0
Best med Marth, peach, og Lucario.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
jeg er best med wolf, Ike,ganon og mr game and watch
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg spiller mest med Luigi , Mr. Game & Watch og Link.
Jeg driver også og trener meg med Olimar.
Ingen kommentar
  • 0
Spiller mest med Lucas, men også litt med Snake og Ike
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Jeg spiller med Lucas
The Simpsons!
  • 0
Bruker mest elite soldaten Solid Snake
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!