Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trygg online til PS3?


Jeg lurer på om det er lurt å spille online på ps3. noen sier at man kan få virus på ps3
You need to spend money to get money.
  • 0
Virus av å spille online på PS3 har jeg aldri hørt om før. Jeg har spilt online på den helt siden den kom til norge, og jeg har ikke noe problemer med den.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Nei, jeg ser ikke helt hvordan det skulle være mulig å få virus ved å spille online.
  • 0
PS3 har en utrolig liten margin på å få virus.

Så lenge du er på en nettside du er sikker på, og ikke laster ned programmer ( ehe man kan ikke laste ned programmer på PS3 siden de ikke lar seg installeres )

Så sjangsene er små.
My Brain...
  • 0
Nope, ingen virus, men du kan risikere å bli bitt av basillen!

HAHAHAH
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Sjansen for å få virus på ps3'en er minimal.
de som lager spillene, legger ikke ut sann virus slik at alle som spiller online får virus, da trur jeg ikke de har hatt lov til å selge spillet engang.
Og som mange andre allerede har sagt: du får heller ikke virus hvis du holder deg til de nettsidene du vet er trygge!
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Mininal risiko?

Jeg vil si ikke-eksisterende. Det å spille online burde være såpass idiotsikkert at det ikke skal gå an. Har aldri hørt om et tilfelle der nevnte har hendt heller
  • 0
Man kan få virus via. nettleseren, ellers er det mer eller mindre ca. ganske umulig.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Huff ... tenk om det hadde kommet virus til PlayStation 3 !

Lurer på hvordan det måtte blitt fiksa ?
  • 0
Sony Anti-Virus Software?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Har bare lest om det til mobil, men til PS3 ?
  • 0
Tror du kunne laste ned noe fra PS3 browseren, men er ikke sikker på om det var antivirus, mulig det var noe sånn trygg internett surfing for barn elle noe. Uansett så vil vel et evt. virus bli blokket via software update tipper jeg.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!