Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

DMC 5?


Hei
Vet noen om det kanskje kommer et DMC spill som handler om Vergil? .
When you meet the wall, find a stair and climb over
  • 0
Om Vergil eller ikke; et DMC5 kommer garantert. Er det penger å tjene på et spillkonsept kan du ta gift på at det ikke avsluttes med det første.
  • 0
Ikke noe annonsert, men håper på det samme som deg.
DMC V, V for Vergil, ikke sant?
  • 0
Det kommer sikker, men det kommer til å ta en stund, siden mannen bak DMC serien jobber med et spill som heter Bayonetta som kommer neste år tror jeg, kanskje 2 år etter det så kommer DMC 5, det tar jo tid å lage et spill
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
nope,bayonetta kommer i 2009,har sjekka med kilder som jeg kan sjekke med...og det skal komme i Q4 2009,han sa også at man kan muligens forhåndsbestille det september og da er det på salg i november sikkert.

men angående DMC4: det er veldig fett spill hvis du liker hack N slash med kombos osv..det ganske råe cutscenes og og ing grafikk.kommentarene er definitivt råe,spessielt av Dante da han for eksempel sier: Hey look! its got wings i rå tone...hehe..DMC4 er definitvt verdt å kjøpe.

jeg har bare spilt MGS1 så vet ikke noe videre om de.
  • 0
Likte bare dmc3. og etter at dmc4 var såpass skuffende på alt for mange fronter så jeg har ikke giddet og lyttet etter noen nye ord om en etterfølger..

men et vergil spill kunne blitt kult. personlig vil jeg nok helst hatt et nytt om dante som hovedperson hvor vergil er med på med i plottet på en eller annnen måte...
  • 0
Hvem er Vergil igjen?
Just kill him with your awesome
  • 0
tviling-broren til dante.. han er hans strake motsetning... han er veldig kul...

har du ps2 fortsatt burde du plukke det opp for en meget billig penge..
  • 0
DMC3?
Just kill him with your awesome
  • 0
jepp.. dmc 3 ja.. er en prequal så det er tekninks sett starten på det hele..

akkurat som mgs3 er starten på mgs sagaen.
  • 0
Noen anelse om hvor jeg kan finne det?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer trylle:
nope,bayonetta kommer i 2009,har sjekka med kilder som jeg kan sjekke med...og det skal komme i Q4 2009,han sa også at man kan muligens forhåndsbestille det september og da er det på salg i november sikkert.

Som jeg sa, jeg tror spillet kommer neste år noe som betyr 2009.
Så skjønner ikke helt hva du prøver å si her ''nope Bayonetta kommer i 2009''
det var jo det jeg sa.

vi får vel se, kanskje Devil May Cry 5 kommer i 2011, let the time tell
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!