Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Tenker hva dere liker best...
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Oblivion Gates var beast da. Man får en del exp og det er utrolig lett å komme seg igjennom samt at man får en bra enchanting ting når man har gjort den, spesielt på de lengste Oblivion Gatene. Når jeg spiller igjennom tar jeg alle Oblivion Gatene jeg kommer over
  • 0
Siterer MationMac:
Tenker hva dere liker best...


Det er uansett et litt offtopic spørsmål.
Entourage!
  • 0
Tenkte dere kunne fortelle hva dere vil ha fra begge spillene... Ok...
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer MationMac:
Tenkte dere kunne fortelle hva dere vil ha fra begge spillene...


Og da sier du det litt mer direkte, slik at man skjønner det.

Det virker som om Skyrim får en særdeles varm velkomst av de fleste. Dette bare må bli bra.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Håper vi får en varm velkomst i spillet, og ikke en for treg start.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer MationMac:
Det virker som om Skyrim får en særdeles varm velkomst av de fleste. Dette bare må bli bra.


Jeg føler at ingenting kan gå galt jeg nå.
Entourage!
  • 0
Sliter fremdeles med om jeg skal ha det til 360 eller PC jeg. Tror jeg går for 360, har ingen interesse av å spille på PC lenger.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Sliter fremdeles med om jeg skal ha det til 360 eller PC jeg. Tror jeg går for 360, har ingen interesse av å spille på PC lenger.


Sitter med det samme problemet selv. Hadde vært litt gøy å ha det på PC, nå som jeg endelig har en maskin som virkelig kan kjøre spillet med de høyeste instillingene og diverse mods, men igjen så likte jeg både Oblivion og Fallout-serien mye bedre på Xbox 360. Mest sannsynlig går jeg vel for konsollversjonen, for så å kjøpe GOTY-Edition (vi kan vel bare anta at det kommer en etterhvert?) når jeg kan få den billig til PC.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
PS3 versjonen er bænkers her i gården.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Sitter med det samme problemet selv. Hadde vært litt gøy å ha det på PC, nå som jeg endelig har en maskin som virkelig kan kjøre spillet med de høyeste instillingene og diverse mods, men igjen så likte jeg både Oblivion og Fallout-serien mye bedre på Xbox 360. Mest sannsynlig går jeg vel for konsollversjonen, for så å kjøpe GOTY-Edition (vi kan vel bare anta at det kommer en etterhvert?) når jeg kan få den billig til PC.

Gjør akkurat det samme som du sier og hva jeg gjorde med Oblivion. Har den beste opplevelsen når jeg spiller på konsoll, får en ny og annerledes opplevelse etter noen år på PC når jeg kjøper GOTY edition
Carpe Noctem
  • 0
Mirel, hvordan klarer du å ALLTID feil sitere?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Skal kjøpe begge selv! Men på konsoll blir du liksom "forsikret" full ytelse, sett at du har en god tv. Pc-versjonen kjøper jeg etter hvert. Gleder meg jo til å se hva moddere kan få ut av Skyrim.
Entourage!
  • 0
Skal ha det til PS3 selv, og har forhåndsbestilt for lenge siden. Bestillte viá Gamezone, så håper de gjør det slik at jeg får det èn eller to dager før release, som alle de andre gangene. Det hadde vært sweeeeet.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har aldri vært hypet på et spill nå enn Skyrim. Drømte at jeg spilte det i natt igjen.
  • 0
Siterer fantomena:
Har aldri vært hypet på et spill nå enn Skyrim. Drømte at jeg spilte det i natt igjen.


Takk gud for at jeg ikke er den eneste som drømmer om Skyrim. Har flere netter hvor jeg drømmer at jeg går på steder, gjør quests og lignende. Og da vet jeg ikke engang hvordan det kommer til å se ut i spillet.

Gleder meg bare enormt til det kommer ut, så slipper jeg å glede meg sånn. Blir gal av ventingen...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Leste en twitter post av en av de viktigste folkene i Bethesta (ikke Todd Howard)
Han hadde sett at Todd spillte skyrim og han trodde det var pc han spillte på helt til han så at Todd hadde en ps3 kontroll i hånda ;) så dette ser lovende ut for ps3 owners.
  • 0
Så bra at det ser bra ut for ps3! jeg skal nok ha det på begge platformer jeg da. liker å se forskjellen og alt blir annerledes med en kontroll i hånda enn en mus og tastatur. Jeg føler meg mer MED når jeg jan sitte i senga å spille på tven. Love it! Gleder meg veldig nå! Dark Samus Nemesis, jeg drømte også om å spille skyrim i natt
<3
  • 0
Når jeg får skyrim skal jeg ta med LED tv'en, ps3 og mat ned i kjelleren, låse døra og barrikadere vinduene og bare sitte der nede til neset Elder scrolls spill.
  • 0
Når jeg får Skyrim skal jeg spille det akkurat slik jeg spiller andre spill

Gleder meg ganske mye, men har ikke akkurat hatt så mye tid til å tenke på det i det siste. Prøver å bli så lite hypa som mulig, for da slipper jeg eventuelle skuffelser.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Herregud. Hva skjer med meg? I det siste har Skyrim hypen sprengt opp i været. Har aldri skjedd noe slikt med noe som helst før. Har lest IGN, GR, Spill.no og Gamer.no sine sniktitter. I WANT SKYRIM NOW!!!!

I tilelgg sitter jeg og sitter på at preloading knappen skal starte på Steam, selv om det er enda en stund til. Når 11.11.11 er her så skal jeg stå opp 2 timer tidligere enn før (står opp 07:00), slå på PCen, dekryptere Skyrim på Steam, game så mye jeg kan, dra på skolen, dra hjem og game all day long.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Crazy Kraken:
Sliter fremdeles med om jeg skal ha det til 360 eller PC jeg. Tror jeg går for 360, har ingen interesse av å spille på PC lenger.


Sitter med det samme problemet selv. Hadde vært litt gøy å ha det på PC, nå som jeg endelig har en maskin som virkelig kan kjøre spillet med de høyeste instillingene og diverse mods, men igjen så likte jeg både Oblivion og Fallout-serien mye bedre på Xbox 360. Mest sannsynlig går jeg vel for konsollversjonen, for så å kjøpe GOTY-Edition (vi kan vel bare anta at det kommer en etterhvert?) når jeg kan få den billig til PC.


Vurderte også konsollversjonen. Er vel egentlig en PC gamer da. Men det med left og right handed virket bedre på konsoll. Imotsetning på PC, der venstre museklikk er slag med høyre arm.
But whatever, PC versjonen var 100 kr billigere, og får mye bedre grafikk.

Lagt til 2011-10-18 20:54:
Siterer fantomena:
Når 11.11.11 er her så skal jeg stå opp 2 timer tidligere enn før (står opp 07:00), slå på PCen, dekryptere Skyrim på Steam, game så mye jeg kan, dra på skolen, dra hjem og game all day long.


Hvordan i hel**** rekker du å laste ned og spille på 2 timer? Hadde jeg lastet det ned fra Steam hadde jeg brukt 2 dager. Det er grunnen til at jeg ikke forhåndsbestille Skyrim fra Steam, og BF3 fra Origin.
Men jeg får de fra posten da, men får de vel før 2 dager etter release.
  • 0
Det beste er at 11.11.11 er på en fredag ! !! så da slipper man å få skyrim mitt i skole/jobb uka. Det syntes jeg er digg hvertfall ;)
  • 0
Tror man kan endre de optionsene, Parkour Gamer.
Med mindre spillet er helt konsoll-port.
Website: http://mationmac.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!