Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Nei, Oblivoin må holde seg litt ordentlig. Jeg synes ikke at du skal kunne blir Champion av [Insert Country Here]. Og ikke leder av alle guildsa! Og hvis du greier å bli leder av en guild, så skal det være verdt slitet. Som i Morrowind.
  • 0
Ja Men ikke japansk nytter ikke i TES V (sjønner at du ikke mente bokstavelig talt

Lagt til 2009-06-12 15:10:
Men det er jo bøy å føle seg mektig da

Lagt til 2009-06-12 15:11:
"Listener are YOU askin ME about the night mother....(han babler videre og er veldig nervøs) Da føler man seg mektig
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer F0xHunter:
Nei, Oblivoin må holde seg litt ordentlig. Jeg synes ikke at du skal kunne blir Champion av [Insert Country Here]. Og ikke leder av alle guildsa! Og hvis du greier å bli leder av en guild, så skal det være verdt slitet. Som i Morrowind.


Det hadde vert kult om du måtte få "renown" slik som i Fable 2. Da blir det litt mer realistisk og man kan ikke bare rushe igjennom main storyen. Det var jo ikke mye man fikk i Oblivion av å lede guildsa da, et rom og noen våpen, armour osv.
Burde vært litt buisness også, kanskje kjøpe en butikk og få overskuddet, leie ut hus hadde også vært fett.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Warwigan, jeg kunne ikke vært mer enig.
  • 0
De må gjøre spillet like stor som oblivion, om ikke større, men sammtidig mer varierende
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
MEN IKKE NOE JAPANSK LIKNENDE!!! IKKE DRAGER IKKE SAMURAIER IKKE BLADES!!! takk for meg jeg syntes man kunne bli gud...bare for å ha noe å finne på hvis du vil tjene litt exp. og at man kan gjøre litt mer en sheogorath. som å kunne overtale enhvedr borger i realmen din. AWSOME! Jeg syns det skal være som oblivion og morrowind men et nytt og variert spill....

Lagt til 2009-06-13 17:25:
og...jeg syns mann kunne få sin egen realm som mann kunne modde så mye mann vil og å kunne sure med andre folk i din realm. men mann kunne ikke bruke disse evnene i den "virkelige" verden. hadde vært kult?
Carpe Noctem
  • 0
Ja!!! xD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Arawos:
og...jeg syns mann kunne få sin egen realm som mann kunne modde så mye mann vil og å kunne sure med andre folk i din realm. men mann kunne ikke bruke disse evnene i den "virkelige" verden. hadde vært kult?


Man kan jo bare modde sitt eget realm, og så modde som man vil.
  • 0
MEn de med xbox da?? Tenk på oss stakars folk som liker å spille rpg på xbox og ikke på pc....
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
De må gjøre spillet like stor som oblivion, om ikke større, men sammtidig mer varierende


I likhet med landskapet i Age of Conan; det hadde blitt fett!
  • 0
De må lage dybden til Morrowind, blandet med grafikken til Crysis ++
  • 0
Tror dere min PC er god nokk til å spille det kommende spillet?
4GBDDR3
Hardisken er nokk stor nokk
Blu-ray spiller
18.4tommers skjerm full HD 1080P
Intel core 2 duo processor 2.26Ghz
1791MB Navida GeForce

Siden Oblivion var veldig krevende for pc'ene på den tiden, tror du min PC er bra nokk for det kommende spillet?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Det kan vi ikke vite, for vi vet jo ikke hvilken motor den kommer til å bruke...
  • 0
hmm...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Nytt rykte om TES V!

Bethesda skal visstnok ha en hemmelig annonsering på årets E3, og det er store sjanser for at det er nettopp TES V. Tatt i betrakning at TES IV er mitt store favorittspill, krysser jeg fingrene for at dette er sant!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Gleder meg. !!!
Nei men da så
  • 0
Et perfekt TES spill er:

- Dybden til Morrowind.
- Variasjonen til Age of Conan.
- Like stort eller større som Oblivion.
- Så bugfritt som det går an.
- Grafikken til Crysis 2.
  • 0
Siterer fantomena:
[...]
- Like stort eller større som Oblivion.
[...]


MYE større en Oblivion. Morrowind var kansje ikke større, men det føltes slik, fordi du hele tiden hadde en vegg av tåke foran deg.
  • 0
Jeg ble skuffa når den ikke kom nytt om TESV på E3
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Tror jeg aldri har vært så skuffet. Altså, vi vet det kommer, right? Det er jo annonsert. Men vi aner ikke noe annet. Og nå har det gått 4 år siden Oblivion. Jeg mister tålmodigheten snart....
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Det har jo ikke blitt anonnsert.
Rykter, ja. Hinting, ja. Men ikke noe offisiel pressemelding. Så klart kommer det, men vi har ikke fått noe bekreftelse på det. Det ligger i kortene at et nytt Elder Scrolls-spil skal komme.
Men annonsert? Nei.

http://www.wired.com/gamelife/2008/10/bethesda-wants/

Ja, de sier at de vil ha et nytt Elder Scrolls-spill ut i løpet av '10, men siden de ikke har annonsert noe kommer det nok ikke noe.

Dessuten tok det også fire år mellom Morrownid og Oblivion ;)
  • 0
Håper litt at det blir mulig å spille TES V online... Kanskje de kan løse det slik at du kan velge om du vil spille on eller offline, og oppdragene i onlinen er mulig å løse med flere spillere... Feks. "The battle of Fort bloodbath" 5-20 players. "Do a job for the guards of Corrol. Attack and capture the fort and kill all the bandits"

Og selvsagt en online arena...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Tror kanskje online arena er det eneste som hadde funke hvis TES V skulle ha ligna litt på Oblivion og de andre skaperverkene i TES serien...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Mulig... Alternativet er at enkelte områder et tilgjengelig online, f eks Markeds distriktet i Imperial city (kjøp salg og pruting), nevnte arena, muligens hus til venner med invitasjon osv.

Nå er det ikke sikkert at det kommer et TES V i det hele tatt...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!