LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


      Har du bra nok PC da?
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      Siterer Crazy Eyed Gamer93:
      Har du bra nok PC da?


      Han ja:

      PC specs:

      Kabinett: Antec Performance One P182
      DVD-ROM: Samsung SH-S203D
      Skjerm: BenQ G2400W
      PSU: OCZ StealthXstream 600 watt
      HK: Asus P5Q Pro
      GPU: ATI Radeon HD 4870
      CPU: Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz
      RAM: Mushkin XP2-8000 (4096 Mb) 1000 mhz
      HDD: Seagate Barracuda 7200.11 500 GB
      CPU-kjøler:Thermaltake Blue Orb II
      Mus: SteelSeries Ikari Laser
      Tastatur: SteelSeries SteelKeys 6G
      Musematte: Qpad Qpad|CT Medium
      OS Windows Vista Home Premium 64-bit
      Snart:
      Fiber nett 10mb/s

      All you touch and all you see / is all your life will ever be
      • 0
      er det der et algebra stykke eller no?
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      Det er faktisk ikke så krevende som jeg hadde trodd

      Har absolutt alt som er mulig å ha på max! AA osv
      • 0
      Slutt med den brifinga nørd... NEIDA xD
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      Men er vell eentlig ikke dette en The elder scrolls V tråd? Da burde vi snakke om det, ikke hvor bra PC du har

      Jeg er veldig spent på grafikken egentlig. Håper den blir kraftig forbredet siden falout, er egentlig ikke så imponert over grafikken der
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      Crysis grafikk hadde vært noe, sammen med muligheten til å kappe ned trær ogsette fyr på hus. Og blitt jagd eller etterforsket av loven for det. Oblivions kriminalitet-system sugde, vaktene i andre byer viste at du hadde gjort noe galt med en gang du gjorde noe galt og ble sett. Hvor urealistisk ekke det?
      Og når vi først er inne på kriminalitet, et slags detektiv-guild hadde vært litt stilig, der man løser gåter og fanger slemminger.
      Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
      • 0
      Siterer Magga360:
      Crysis grafikk hadde vært noe, sammen med muligheten til å kappe ned trær ogsette fyr på hus. Og blitt jagd eller etterforsket av loven for det. Oblivions kriminalitet-system sugde, vaktene i andre byer viste at du hadde gjort noe galt med en gang du gjorde noe galt og ble sett. Hvor urealistisk ekke det?
      Og når vi først er inne på kriminalitet, et slags detektiv-guild hadde vært litt stilig, der man løser gåter og fanger slemminger.


      Du er veldig inne på noe der Magga360! Vis jeg skal pirke på noe sjæl, så var kriminalitets systemet litt rar inniblandt.

      Crysis grafikk? Hell yeah!

      Detektiv Guild? Hell yeah!
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      Håper på noe enda bedre enn crysis!
      • 0
      Ja det skulle tatt seg ut! Men kan ikke vente!
      Håper det kommer en eller annen form for traler snart
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      Får vel vente på bilder først..
      • 0
      hva f**n skal jeg med bilder når jeg kan få trailere!?
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      En ting jeg håper blir forandra er "rykte systemet". Hvis jeg hadde gjort et oppdrag som enten gikk ut på å drepe noen eller stjele noe, var det alltid en person jeg snakka med som hadde hørt om denne hendelsen RETT etter forbrytelsen ble begått! GOD!

      Andre ting jeg ønsker at blir forandra er:
      -At ikke 90% av questa er hule/ruins baserte
      -Mer varierte quest. I Store slott/hus labyrinter, eller noe sånt.
      -Bedre grafikk på omgivelser og spesielt på ansiktene
      -Større verden
      -Vanskeligere å starte med (oblivion var ALTFOR lett i begynnelsen. Man fikk liksom alt ned med en sølvskje)
      -Levelsystemet selvfølgelig
      -Flere våpen, fiender og personligheter.
      -Ikke den tragiske vanskelighetsslideren. Det var for lett på det letteste...
      -Kamp på hesterygg

      Nå gidder jeg ikke å nevne flere. De fleste jeg har nevnt er allerede nevnt uansett
      7H3 G33K5 5H4LL 0NC3 4G41N RUL3 7H3 W0RLD - When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling.
      • 0
      så ut som du ikke helt likte oblivion no særlig
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      Hehe, jeg er ganske glad i det, men når noe først skal forbedres, skal det gjøres skikkelig! Men, ja det er en del ting med spillet jeg ikke liker XD
      7H3 G33K5 5H4LL 0NC3 4G41N RUL3 7H3 W0RLD - When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling.
      • 0
      Jeg elsker allt ved spillet! Men seff er det rom for forbedninger
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      Gigantisk verden!
      Bioshock 2!!!
      • 0
      Håper på at man kan kan bruke 2 våpen samtidig. Foreksempel et shortsword og en dagger.
      Les en bok, pok en snok!
      • 0
      Siterer Warwigan1:
      Citerer To0793:Bra bilde:

      http://img337.imageshack.us/img337/609/elderscrollsvshadowsofsf

      x1.jpg

      Wow, er det fra Elder Scrolls V

      Tror det mer som et bilde fra skotland, som har blitt gitt et mer grafisk, spillaktig utseende ved hjelp av photoshop... Dersom dette er Oblivion V... . All Hail!
      Square Enix.
      • 0
      Serr, hvis det er TES v driter jeg på meg i bare glede.
      Les en bok, pok en snok!
      • 0
      Haha! hvordan i all verden tror dere at det er TESV!? aldri i livet om det får så bra grafikk, ser dere ikke at det er et ekte bilde?? tror dere trenger briller alle sammen, dere som ikke har det
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!