Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Siterer Glorfindel:
Spillet pleier egentlig generelt sett å kjøre bra, men jo flere mods du har, jo oftere ser det ut til at det henger seg og lukkes av seg selv. Og det er meget irriterende.


Har enda ikke lukket seg selv, og det henger heller ikke. Eller det gjorde det, men fant ut at to mods måtte endres litt på for å fungere sammen, og da var ikke det noe problem. Nå er det bare å få kommet i gang med det.
  • 0
Litt sent ute kanskje, men startet endelig på dette spillet. Syns det er helt fantastisk så langt.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Litt sent ute kanskje, men startet endelig på dette spillet. Syns det er helt fantastisk så langt.


Åh, misunner deg den følelsen man får første gang man spiller det. Den er bare helt utrolig.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
^

What this guy said.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Åh, misunner deg den følelsen man får første gang man spiller det. Den er bare helt utrolig.


Jupp, han er heldig. Første gangen jeg spilte det var helt utrolig.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
It's quite something alright.

Giftet meg i saven jeg startet for noen uker siden. Valgte å vente til jeg hadde tatt meg av Alduin før jeg slo meg til ro med familie. Fant ut at man kan gifte seg med en Argonian, fuck yeah. Shahvee fra Windhelm. Morsomt hvordan folk i Skyrim gifter seg med deg bare du henter en amulett for dem.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Åh, misunner deg den følelsen man får første gang man spiller det. Den er bare helt utrolig.


Hva hadde jeg ikke gjort for å få oppleve det same igjen.
  • 0
Det var revolusjonerende. Eneste lignende spill jeg hadde spilt før Skyrim var Two Worlds 2, og det var jo ikke i nærheten engang.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Det var revolusjonerende. Eneste lignende spill jeg hadde spilt før Skyrim var Two Worlds 2, og det var jo ikke i nærheten engang.


http://www.youtube.com/watch?v=-Ri8PAeqF2s&t=1m44s
''eh'' - Link
  • 0
Skyrim ass. Her infiltrerer jeg East Empire COmpany sitt hovedkvarter på eget iniativ, og så ender jeg med en tilfeldighet opp med å stjele noe jeg har fått beskjed om å stjele.

Men så var det jo det med at jeg nå har 3000 bounty der oppe etter at jeg ble angrepet idet jeg kom ut fra bygget, så nå må jeg finne en måte å løse det på. Spesielt problematisk ettersom jeg har alle tingene mine lagret i Solitude.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Kan ikke akkurat si jeg ser noen voldsomme forskjeller på spesialutgaven til PC. Men det hadde jeg ikke regnet med heller, når spillet allerede har sett ut som PS4 og X1 gjør nå, siden 2011 >:^)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Kan ikke akkurat si jeg ser noen voldsomme forskjeller på spesialutgaven til PC.


Ikke jeg heller, bare mer tåke og litt godrays. Vet ikke om jeg syns det ble noe penere, sånn egentlig.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!