Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


  • Play
  • Play
Huff da, men den kan jo fortsatt endres på når det oppstår
  • 0
  • Los
  • Los
Det at det står et annet navn når man siterer er enkelt. Om du markerer noe du vil sitere, men trykker på siterknappen hos en annen bruker vil det som er merket bli sitert i det navnet..

Dermed kan jeg å Play til å si noe Mirel sier:

Siterer Play:
Det er en random feil som skjer av og til her på forumet. skjedde ganske nylig nå også.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Play:
Dermed kan jeg å Play til å si noe Mirel sier:


Ok! Takk Los hehe..

Forresten! Noen andre som har sett de nye bildene på artikkelen? Dette blir så digg. Likte spesielt det naturbildet med skogen, og de høye fjellene i bakgrunnen. Naturen later jammen meg til å bli litt mer inspirert av Norge og det norrøne!
Entourage!
  • 0
Skal jo bli veldig varierte miljøer i Skyrim ^^
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Når det gjelder TES:V skal jeg holde meg opptatt helt til det blir utgitt. Spillet blir awesome uansett, men det er unødvendig å smøre på med masse forhåpninger og tanker allerede nå. Dessuten klarer jeg ikke å vente hvis jeg vet at det blir for legendarisk.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Har nå bestemt meg for å ikke se noen form for gameplay videoer av Skyrim. Hele opplevelen blir bedre da, tror jeg.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Har nå bestemt meg for å ikke se noen form for gameplay videoer av Skyrim. Hele opplevelen blir bedre da, tror jeg.


Har tenkt på det samme. Men lykke til! Jeg har ikke dømmekraft når det gjelder Bethesdas teasing.
Entourage!
  • 0
Hvilken rase har dere tenkt til å spille som?
  • 0
  • Los
  • Los
Dark Elf! Jeg spilte alltid et i Morrowind, men i Oblivion så Dark Elfene stygge ut, så da ble det Breton hver gang. Men jeg håper på kule Dark Elfer igjen!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Omg! Håper nesten dette er real gameplay:


Om du leser kommentarene, finner du ganske lett ut at det ikke er gameplay. Ikke fra Skyrim ivertfall.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Omg! Håper nesten dette er real gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=aisJHvCWzJo&playnext=1&
amp;list=P

L2011BE9EB63F2CC7


Den grafiske stilen viser at det er noe helt annet enn Skyrim, selv om jeg er helt sikker på at du selv skjønner det, hehe

dsn har helt rett
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Dessuten var det utrolig dårlig laget i sammenligning med hva en stor spillutvikler burde komme med. Om man er så fascinert over de dårlige animasjonene i den videoen der, har man falt seg blind på hype.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hvilken rase har dere tenkt til å spille som?
Nord!

De fleste her har vel kanskje sett denne, men jeg legger ved link i tilfelle noen ikke har http://www.youtube.com/watch?v=c9eGtyqz4gY
Entourage!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hvilken rase har dere tenkt til å spille som?


Godt spørsmål! Imperial, Nord eller Dark Elf kanskje
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
High Elf Mage, som alltid <3
  • 0
Tror jeg kjører Dark Elf. Min beste save på Oblivion er det.

Men kan godt hende jeg tar Nord også, litt usikker.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
er det noen som vet om man kan spille morrowind på en xbox 360?
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Mirel:
De fleste her har vel kanskje sett denne, men jeg legger ved link i tilfelle noen ikke har http://www.youtube.com/watch?v=c9eGtyqz4gY


Lol, 1:07 var win!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hvilken rase har dere tenkt til å spille som?


Blir vel Nord, eller Dark Elf. Spørs mye hvordan de ser ut i spillet faktisk. Er få gangert jeg har klart å mekke meg en Nord i Oblivion som ser nogenlunde ut som en person...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg kjenner det kribler litt i fingrene etter Oblivion, og spesielt Skyrim nå. Selv om jeg egentlig ikke har særlig stor sans for rollespill. Så det skal Bethesda ha, de kan å lage spill for folk som egentlig ikke er så glad i sjangeren. De treffer mange.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Startet med en wood elf som hovedkarakter på xboxen, men de er så kjedelige i forhold til Dark elves så jeg bestemte meg for å ha en Dark elf som hovedkarakter på PC. Og i Skyrim! Har hørt at bua har blitt litt fucked up etter min mening så da går jeg for claymore eller dual wielding swords
Carpe Noctem
  • 0
Bua har jo ikke blitt ødelagt vel? Skyrim's buer kommer endelig til å ta damage! Er så lei av at jeg må bruke 2-5 piler på hver eneste fiende i Oblivion. Hvem er det som tåler to piler mot hodet? Eneste "ulempen" er at det tar lenger tid å dra pilene, pluss at pilene lettere skal gå tapt når du skyter dem! Men det gjør jo det hele bare mer realistisk (med unntak av mistingen av piler)!
Entourage!
  • 0
Enig med Mirel. Det er til det bedre. Bue kan for en gangs skyld bli faktisk ganske kult. Likte det ikke i Oblivion.

Jeg finner det kjempeinteressant at hvert sted (Byer, mindre plasser osv) har sin egen økonomi. Så om du for eksempel bestemmer deg for å ødelegge et sagbruk, så mister de inntekten sin, og de blir fattige. Du kan også hjelpe sagbruket og være med, om du vil gå den gode veien!
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!