Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Begynte på nytt, fresht. Skikkelig deilig.
  • 0
Gratulerer med dagen, Skyrim. Ett år har gått, og det er fremdeles et ødelagt møkkaspill. Cheers!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Fant denne på Cdon nå nettopp,noen andre som har hørt mer om Skyrim Premium Edition? Den kommer visst ut i Desember.

In addition to the award-winning game, the Premium Edition also includes:
-Physical World Map
-Exclusive Imperial Symbol T-Shirt (large size only)
-The Infernal City: An Elder Scrolls® Novel
-Six Exclusive Concept Art Postcards
-Bonus disc* containing Official Trailers, Gameplay Walkthrough, Official TV Spot, Developer Documentaries, Official Strategy
-Guide and Five In-Game Musical Tracks. *Plays on PC's only

http://cdon.no/spill/skyrim_premium_edition-21671545
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Hvis opplevelsen av å fly på drager blir bra, så skal jeg gjøre et nytt forsøk på å spille litt skikkelig i Skyrim når Dragonborn kommer.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Noen som har prøvd det enda?
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Siterer Predator:
Gratulerer med dagen, Skyrim. Ett år har gått, og det er fremdeles et ødelagt møkkaspill. Cheers!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Burde vel vurdere å fyre opp dette igjen. Har bare spilt ett par timer av spillet så langt. Problemet er at backloggen er så krevende.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Fyrte opp Skyrim for første gang på cirka et år i går etter å ha lastet ned litt mods. Fortsatt et greit spill, men klarer ikke å like det like mye som Oblivion.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer Los:
Er jeg den eneste som henger meg opp i karakteren min og hans historie? Jeg har en Mage, og i begynnelsen jobbet jeg meg opp til archmage. Og på grunn av hans historie som dragonborn og archmage så klarte jeg ikke å få meg til å gjøre ham kriminell. Måten jeg har spilt på gjør at magen min ble en mann av ære og makt. Noe som gjorde at jeg også valgte å hjelpe Imperialene i krigen, fordi jeg rollespilte som en mann som var veldig "offisiell" og da passet det ikke å bli med barbarene..

Men når jeg da fikk lyst å begynne med sneak og bue så måtte jeg lage en ny karakter for å unngå å sverte min mage sitt rykte hehe.

Nå er Magen min fått tilført noe nytt til sin historie da. Etter å ha vært archmage, dagonborn og krigsherre for Imperialsene så har han trukket seg vekk fra byene, bor i en hemmelig hule og er blitt litt mer ranger

Når jeg spiller må jeg hele tiden utvikle min karakters historie og bakgrunn.. Slik er det når man rollespiller


Nå har jeg, mens jeg venter på Dragonborn (som virker veldig kul), bestemt meg for at min Mage, etter lang ti som ranger i området rundt Whiterun, flytter tilbake til sitt hjem i Solitude. Og fra der vil eventyret fortsette
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Jeg savner muligheten for å kunne bedrive alchemy og enchanting hvor som helst. Hadde vært kult med noen portable alchemy stations etc. til å sette opp i huler og diverse.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Siterer Predator:
Gratulerer med dagen, Skyrim. Ett år har gått, og det er fremdeles et ødelagt møkkaspill. Cheers!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Noen som spiller Skyrim eller?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg spilte det i går, det funket overraskende nok.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg spilte det i går, det funket overraskende nok.


Samme her. Deilig å spille det igjen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg burde starte med dette spillet. Men akk, så mange interessante spill.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Er det noen som vet hvorfor Skyrim har lag på ps3? Har prøvd og ordne det men jeg få det ikke til, noen som vet hordan jeg kan fikse dette? På forhånd takk!
  • 0
Tenkte at jeg skal fyre opp dette igjen og game gjennom de to første tillegspakkene som jeg har kjøpt. Gleder meg
  • 0
Siterer Zerpenoid:
Er det noen som vet hvorfor Skyrim har lag på ps3? Har prøvd og ordne det men jeg få det ikke til, noen som vet hordan jeg kan fikse dette? På forhånd takk!

Hvorfor? Fordi Bethesda ikke gidder å ta seg tid til å faktisk fikse spillet. De var så opptatte av utgivelsesdatoen at de ga ut spillet uten at det var ferdig. De har ikke klart å fikse det.

Det du kan gjøre er å gå inn på Save Data Utility og slette Skyrim og Skyrim Update filene. Deretter starter du opp spillet og installerer på nytt. Det funker som en midlertidig fiks på problemene, men de kommer trolig tilbake. Jeg har endt opp med å kjøpe pc-versjonen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer Zerpenoid:Er det noen som vet hvorfor Skyrim har lag på ps3? Har prøvd og ordne det men jeg få det ikke til, noen som vet hordan jeg kan fikse dette? På forhånd takk!
Hvorfor? Fordi Bethesda ikke gidder å ta seg tid til å faktisk fikse spillet. De var så opptatte av utgivelsesdatoen at de ga ut spillet uten at det var ferdig. De har ikke klart å fikse det.

Det du kan gjøre er å gå inn på Save Data Utility og slette Skyrim og Skyrim Update filene. Deretter starter du opp spillet og installerer på nytt. Det funker som en midlertidig fiks på problemene, men de kommer trolig tilbake. Jeg har endt opp med å kjøpe pc-versjonen.


Sa det til han, men det funket ikke.

Å, ja skuffende av Bethesda...
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Kjøpte det til PC jeg, jeg har ikke prøvd det enda i og med at jeg ikke har en datamus (hoho), men jeg regner med at det fungerer bedre. I tillegg får jeg alle DLC-ene.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg har endt opp med å kjøpe pc-versjonen.


Gratulerer! Det er deilig å slippe lagg og savefile tull.

Nå mangler jeg 6 timer før jeg har 150 timer på Skyrim. Det kan nok ta en stund før jeg når 150 med tanke på at jeg spiller andre nye spill for tiden.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Tror jeg skal skaffe meg dette til PC når det kommer en GOTY eller komplett Edition med alle tillegspakkene. Føler at jeg går glipp av mye når jeg ikke får moda det.
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Citerer The Cookiemonster:Jeg har endt opp med å kjøpe pc-versjonen.

Gratulerer! Det er deilig å slippe lagg og savefile tull.

Nå mangler jeg 6 timer før jeg har 150 timer på Skyrim. Det kan nok ta en stund før jeg når 150 med tanke på at jeg spiller andre nye spill for tiden.

Jeg nådde 250 på PS3-en.

Lagt til 2012-12-29 20:29:
Siterer ElGamer:
Tror jeg skal skaffe meg dette til PC når det kommer en GOTY eller komplett Edition med alle tillegspakkene. Føler at jeg går glipp av mye når jeg ikke får moda det.

Jeg fikk Skyrim til PC for ca 240 kr (33€), og nå er det satt ned enda mer. DLC-ene kan trolig skaffes til en fornuftig pris og.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg fikk Skyrim til PC for ca 240 kr (33€), og nå er det satt ned enda mer. DLC-ene kan trolig skaffes til en fornuftig pris og.


Så det nå nettopp. Men tror jeg venter. Har ganske mange spill å spille for øyeblikket
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!