Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Hvor mange spilte timer har egentlig dere her?

Selv har jeg rundet av 70 timer nå, lvl 30 og snart 100 i one-handed og destruction. Føler dette bare er småtteri sammenlignet med de fleste her inne.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg har spilt litt over 100 timer og er i lvl 53. Har fremdeles ikke runda main storyen
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Har ca 150-60 timer og har gjort så og si alle quester og jeg er i lvl 68 (tror jeg)
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Predator:
Hvor mange spilte timer har egentlig dere her?

Selv har jeg rundet av 70 timer nå, lvl 30 og snart 100 i one-handed og destruction. Føler dette bare er småtteri sammenlignet med de fleste her inne.


Som HC TES fan har jeg også spilt rundt 70 timer noe som er langt fra vennene mine. Det merkelige er at en annen kompis og meg har kommet kortest av de vi kjenner og vi er de som var mest hypa på spillet.

Men tror det er fordi jeg passer på å ikke spille for fort igjennom og for lenge av gangen. Skal nytes i første playthrough for min del
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Har vel spilt i rundt 40 timer og er i level 27. Er på god vei til å komme i 100 i one-handed.
  • 0
250 timer ca. Har en save i lvl 15, en ilvl 20, en i lvl 50 og en i lvl 52-53
Carpe Noctem
  • 0
Skuffende at dette spillet fikk "Årets-spill" tittel. Jeg vet at alle jeg spør sier at det er veldig forskjellig fra Obilvion, det kan jeg være enig i. Men følelsen jeg får når jeg spiller det er den samme som i Oblivion. En følelse jeg ble lei av når jeg rundet 80 spilte timer i forgjengeren. Nå skal det sies at Shivering Isles topper min liste over tilleggspakker, og skapte en helt unik følelse som forlenget mitt opphold i Cyrodiil en del.

Jeg trodde kanskje at jeg ville få samme følelse som når jeg spilte Shivering Isles for første gang, men jeg merket straks at dette var ikke tilfellet. Når jeg spilte Skyrim, var det som å spille Oblivion på nytt. Det fantastiske spillet som, var plassert i tidenes kjedeligste setting. Jeg mener når hele verdenen består av grønt gress og skog, bortsett fra i nord hvor alt er dekket av snø, blir man lei( En av grunnene til at jeg elsket med Shivering Isles var å komme seg bort i fra den monotone settingen i Cyrodiil). Dette er en følelse jeg får når jeg spiller Skyrim også. En følelse som kan sammenlignes med å bli i lag med en ex igjen hvor forholdet ikke endte så bra. En følelse hvor det bare er det nye ved spillet som får deg til å spille det i noen timer for å så gå lei det( Skyte fugler, kampsystemet, og oppgraderingsmenyen).

Jeg sier ikke at spillet ikke fortjener all rosen den har fått, men for meg har aldri Skyrim vært årets spill. Det er fordi Skyward Sword har gitt meg uendelig mye mer, og er uten tvil min største spillopplevelse siden tidenes spill, "Wind Waker".
But there's no sense crying over every mistake, you'll just keep on trying 'till you run out of cake :)
  • 0
Siterer Predator:
Hvor mange spilte timer har egentlig dere her?

Selv har jeg rundet av 70 timer nå, lvl 30 og snart 100 i one-handed og destruction. Føler dette bare er småtteri sammenlignet med de fleste her inne.


Har selv litt over 30 timer nå, men kjøpte det på torsdag forrige uke, så henger litt etter. Etter 30 timer gameplay er jeg kun i level 19, så det går ikke så raskt for seg. Er langt i fra ferdig med main questen, men har gjort meg ferdig med the Companions, og er godt i gang med både borgerkrigen og the Thieves Guild.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Predator:
Hvor mange spilte timer har egentlig dere her?

Selv har jeg rundet av 70 timer nå, lvl 30 og snart 100 i one-handed og destruction. Føler dette bare er småtteri sammenlignet med de fleste her inne.


Omtrent 75 timer. Level 43, har 100 i smithing og two-handed. Nærmer meg også 100 i one-handed og heavy armor. Har blitt uhyggelig lite gaming i det siste, egentlig. Er ikke så veldig lei, det er fremdeles masse å gjøre i spillet. Og til jul fikk jeg Battlefield, så det blir neppe med Skyrim i år. Plukker det sikkert opp igjen en gang etter nyttår.
You're sleeping over, right?
  • 0
Fikk Skyrim til jul til PS3. vet noen om problemene på ps3 er fikset? eller burde jeg bytte det?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Elektro Banana:
Fikk Skyrim til jul til PS3. vet noen om problemene på ps3 er fikset? eller burde jeg bytte det?


Spillet frøs hos meg i dag, så det er nok fremdeles noen problemer. Men det blir for dumt å bytte det. Stort sett plager ikke disse problemene meg mye, i hvert fall.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Fikk Skyrim til jul til PS3. vet noen om problemene på ps3 er fikset? eller burde jeg bytte det?


Jeg bestilte spillet til ps3, men så fikk jeg kalde føtter. Dermed avbestilte jeg, før jeg helller skaffet meg spillet til xboxèn..

Nå har jeg ferdig med DARK SOULS, slik at jeg endelig kan konsentrere meg fullt og helt om Skyrim...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Predator:
Hvor mange spilte timer har egentlig dere her?


Har 213 timer, fordelt utover tre saves. Hovedsaven er jeg lvl 61, den andre er jeg level 7, og den tredje er jeg i lvl 12.

Merker det er vanskelig å rive seg bort fra hovedsaven, spesielt nå som karakteren min har blitt nogenlunde kraftig. Spessielt gøyalt er det å kunne one-shotte giants med pil og bue.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Difinitivt årets spill! For et spill. Elsker det regelrett
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Fikk Skyrim til jul til PS3. vet noen om problemene på ps3 er fikset? eller burde jeg bytte det?


Ikke bytt det. Til tross for sine mangler, sine bugs, og at det er utrolig mye som kunne ha blitt gjort bedre så er det uten tvil årets desidert beste spill!

Ellers så er det som Zook sier, det er problemer, men de er ikke så alt for jævlige. Har selv spilt rundt 35 timer nå, og spillet har fryst 2 ganger så langt.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Har fullført hovedoppdraget nå. Må si jeg ble litt skremt når det var over.

Spoiler poiler:Etter du har drept Alduin og blir teleportert tilbake til Skyrim og er på toppen av fjellet med en haug med drager rundt deg...

Har og jobbet litt med Stormcloak oppdragene. Har vært gøy så langt, selv om det er mest slossing og ikke så mye "smarting"

Elsker alle småtingene som er lagt til i spillet. Fant en veltet vogn med en dagbok som kort fortalt sa at de hadde en viktig last, veiene var utrygge og at de ba til gudene om å ikke bli angrepet... Så var det flere piler i siden på vognen

EDIT: og selvsagt den delen av hovedoppdraget hvor du er i en ruin og finner en død fyr med pil i skulderen, og en dagbok som sier at han unnslapp "falmerne" og gjemte seg bort, så oppdaget han pilen i skulderen
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Enig med deg KamikazeKnut. Selv syntes jeg også at det er mye mer fun med guild questene enn main questen og borgerkrigen, men det er nå så .

Får jeg spørre litt om hvilket våpen dere bruker? Selv bruker jeg nå Glass Sword som er det beste sverdet jeg har sett, og har brukt. Som armor bruker jeg nå steel plate rustningen, men det blir vell noe bedre etterhvert regner jeg med.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Enig med deg KamikazeKnut. Selv syntes jeg også at det er mye mer fun med guild questene enn main questen og borgerkrigen, men det er nå så .

Får jeg spørre litt om hvilket våpen dere bruker? Selv bruker jeg nå Glass Sword som er det beste sverdet jeg har sett, og har brukt. Som armor bruker jeg nå steel plate rustningen, men det blir vell noe bedre etterhvert regner jeg med.

Daedric Bow, Dagger og one-hand Sword. Alle sammen i legendary med en liten smithing boost i tillegg. Ganske fine stats
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Daedric Bow, Dagger og one-hand Sword. Alle sammen i legendary med en liten smithing boost i tillegg. Ganske fine stats


Ikke værst, selv har jeg ikke funnet noe Daedric stuff enda, men har heller ikke kommet noe langt inn i spillet. Tørr jeg spørre om hvorfor du velger å bruke en dagger og et one-hand sword i stedet for eksempel to one-hand swords?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Enig med deg KamikazeKnut. Selv syntes jeg også at det er mye mer fun med guild questene enn main questen og borgerkrigen, men det er nå så .

Får jeg spørre litt om hvilket våpen dere bruker? Selv bruker jeg nå Glass Sword som er det beste sverdet jeg har sett, og har brukt. Som armor bruker jeg nå steel plate rustningen, men det blir vell noe bedre etterhvert regner jeg med.

Har selv full dragon armor i legendary og bruker en ebony waraxe (med 20 sec soultrap) og en spell i den andre hånden.
Per aspera ad astra
  • 0
Det er en ting som jeg må si gjør Dark Souls til et mye bedre spill enn Skyrim. Utfordringen.... I skyrim nå, og generelt hele tiden, har jeg kunnet løpe gjennom alle grotter uten å tenke meg om. Det har blitt en hack and slash hvor jeg dreper gigantene på ett slag og drageme på 3. Hp regen er som oftest høyere enn det fiendene skader meg... Begge spillene er fantastiske, men merker at jeg savner utfordring.

F.eks jeg skulle utslette en Kråkedame i et hus, jeg sto stille og så på at hun kastet flanmeballer på meg. Etter 10 kast var HP baren helt intakt... Så spakulerte jeg rolig rundt i huset å studerte intreøret som stadig ble forandret av hyppige flamme eksplosjoner.

Er ingen fiender som er utfordrende... Det er to ganger jeg har hatt det vanskelig i Skyrim. Den ene var når jeg nøtte på ett troll i lvl 3 (kom seirende ut etter 3 forsøk og 2 lvl'er høyere). Og den andre gangen var når jeg møtte et frost troll i lvl 6 (tok MANGE forsøk...).

Skyrim burde hatt flere utfordrene fiender for høyere lvl'er for nå som jeg er lvl 43 så er ingenying em urfordring...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Skyrim burde hatt flere utfordrene fiender for høyere lvl'er for nå som jeg er lvl 43 så er ingenying em urfordring...


har du vanskelighetsgrad på Master? ....
  • 0
Vedder på at han spiller på novice. Blir vanskelig hvis du har Adept eller høyere selv når du er i høyt lvl.
Per aspera ad astra
  • 0
Må man også huske på at dette fungerer mye bedre enn på Oblivion. Det at monstrene levlet etter deg gjorde at når man kom i level 40, ble man stående i en halvtime å slå på fiendene, om så det var en ulv.
But there's no sense crying over every mistake, you'll just keep on trying 'till you run out of cake :)
  • 0
Siterer Dark Jeezus:
Må man også huske på at dette fungerer mye bedre enn på Oblivion. Det at monstrene levlet etter deg gjorde at når man kom i level 40, ble man stående i en halvtime å slå på fiendene, om så det var en ulv.


good times!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!