Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


130 timar og eg er enda heilt fortrolla av spelet.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Siterer Arawos:
Nå har jeg savet over 1000 ganger!


Jeg burde ha savet så mange ganger, så ofte som spillet klikker.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Jeg burde ha savet så mange ganger, så ofte som spillet klikker.


Har ein mistanke om at det er nettopp difor at spelet krasjar. Konstant hurtiglagring er uansett ei uvane eg må leggje av meg.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Siterer Arawos:
Nå har jeg savet over 1000 ganger!


Nesten 1600 her, hadde en forbanna uvane i starten av spillet med å lagre hele tiden.
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
Citerer Arawos:Nå har jeg savet over 1000 ganger!

Nesten 1600 her, hadde en forbanna uvane i starten av spillet med å lagre hele tiden.

Daaamn, du er en gal mann, BlueDaf. Jeg trodde jeg savet mye
Carpe Noctem
  • 0
Har søren meg bare 360 saver. Dere er sprø
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Arawos:
Nå har jeg savet over 1000 ganger!


Play time?
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Citerer Arawos:Nå har jeg savet over 1000 ganger!

Play time?

rundt 230-250 timer
Carpe Noctem
  • 0
bare 360?... har 4 saver jeg..
  • 0
Wat, skjer med at alle har så sykt mange saver? Har bare 2-3 stykker jeg.
  • 0
Hvordan trener dere karakterene deres? Gjør dere quests og lar levelingen gå av seg selv? Eller leter dere opp fiender for å kunne trene? Dette er et spørsmål som plager meg, er nemlig kun i lvl 9 etter 12 timer spilletid.

Siterer HopeN:
Wat, skjer med at alle har så sykt mange saver? Har bare 2-3 stykker jeg.


Er nok snakk om hvor mange ganger de har savet spillet .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Hvordan trener dere karakterene deres? Gjør dere quests og lar levelingen gå av seg selv? Eller leter dere opp fiender for å kunne trene?


Den raskeste måten å levle på er å levle skills.

Smithing, illusion, alteration er skills som er lette å levle.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer HopeN:
Wat, skjer med at alle har så sykt mange saver? Har bare 2-3 stykker jeg.

Saver slik at i tilfelle spillet krasjer så mister du ingen progress. Men jeg hadde sikkert vert opp i 700-800 saver, men jeg stoler på autosave.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Saver slik at i tilfelle spillet krasjer så mister du ingen progress. Men jeg hadde sikkert vert opp i 700-800 saver, men jeg stoler på autosave.


Ikke søren om jeg stoler på autosave. Quicksaver så og si hele tiden i tilfelle jeg skulle være tosk nok til å utfordre en mammut eller noe som tar livet av meg så jeg må springe rundt hele Skyrim for å komme meg tilbake dit jeg var...

I starten visste jeg heller ikke om fast traveling, så da ble det stjålet noen hester, haha, men hadde jo heller ikke besøkt så mange steder, så ikke at det hadde noen stor effekt.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Fikk soundtracket på 4 CDer i dag. Nabolag, prepare for epicness.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Fikk soundtracket på 4 CDer i dag. Nabolag, prepare for epicness.


Hvor?! Tell meee!
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Hvor?! Tell meee!


Hvor jeg kjøpte det? Eller hvilket nabolag? Kan ivertfall hjelpe med det første.
Here you go:
http://www.directsong.com/mobile/productdetails.php?productid=2
240


Siden krasjer ganske ofte, så er ikke sikkert du kommer deg inn på første forsøk.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Citerer sowns:
Saver slik at i tilfelle spillet krasjer så mister du ingen progress. Men jeg hadde sikkert vert opp i 700-800 saver, men jeg stoler på autosave.


Ikke søren om jeg stoler på autosave. Quicksaver så og si hele tiden i tilfelle jeg skulle være tosk nok til å utfordre en mammut eller noe som tar livet av meg så jeg må springe rundt hele Skyrim for å komme meg tilbake dit jeg var...

I starten visste jeg heller ikke om fast traveling, så da ble det stjålet noen hester, haha, men hadde jo heller ikke besøkt så mange steder, så ikke at det hadde noen stor effekt.

Spiller på 360 da. Har ca 150 timer og har kun krasjet 3 ganger. Det tok nøyaktig 75 timer før det frøs første gang. So i haz no worries
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer xezopen:
bare 360?... har 4 saver jeg..

Snakker du om characters eller save anntall nå? Du kan umulig ha savet 4 ganger
Carpe Noctem
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Fikk soundtracket på 4 CDer i dag. Nabolag, prepare for epicness.


Glemte foresten å nevne at det er signert av Jeremy Soule. Dette har nå blitt min mest verdifulle eiendel. Ever.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Driver forøvrig å trener block. Har teipet kontrollen min slik at blockeknappen holdes inne konstant så trender det segselv mens jeg gjør annet
Per aspera ad astra
  • 0
Begynner å bli mektig lei av å selge alt av overflodige items. Velfærdsproblemer. Men det var dog en tanke som slo meg, kan jeg oppbevare tingene mine ett sted, og deretter hente dem igjen siden uten at noen har stjålet dem etc?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Begynner å bli mektig lei av å selge alt av overflodige items. Velfærdsproblemer. Men det var dog en tanke som slo meg, kan jeg oppbevare tingene mine ett sted, og deretter hente dem igjen siden uten at noen har stjålet dem etc?


Hus? Tror det i whiterun koster minst. Ca 5000 TROR jeg. Synd at det er ganske støvete og sånt først, men når du oppgraderer det blir det bedre

Du kan og gi ting til følgesvennen din (hvis du har en). Jeg brukte Lydia som stod utenfor smien til å oppbevare dritt for meg
Så kjøpte jeg huset
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Viss jeg ikke husker feil så koster huset i Whiterun 8000 (med oppgraderingene) Selve huset koster bare 5000 ja
Per aspera ad astra
  • 0
And the scrolls have foretold, of poop in the drawers of Astarith's Faithfull
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!