Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Skulle ønske det var mulig å joine Thalmor, ivertfall om man er Altmer. Tror det kunne vært kult om man fikk litt mer spessiel behandling, utifra hvilken rase man er. Trodde f.eks aldri jeg fikk bli med Stormcloaks og Ulfric på eventyr, med tanke på at jeg er Dunmer. Det er nesten så jeg skulle ønske jeg ble nektet å bli med, hadde blitt litt mer realistisk.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Må si jeg liker måten enkelte drager prioriterer. Var midt i en kamp mot en frostdrage, så så den en mudcrab og bestemte seg for å ta den først -.-

Heldigvis for meg da, som slet litt (har ikke spilt så mye enda)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Gah, nå er det meg pokker i vold nok. Spillet klikker så til de grader, og omtrent ALLTID like før jeg skal save. Siden det er tungvindt og treigt å save på PS3, gjør jeg det ikke så ofte, siden det dreper mye av stemningen. Tror kanskje jeg bør vurdere å tenke litt annerledes.

Håper virkelig Bethesda får fikset dette, selv om jeg tviler.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kjøpte det i dag, og kan uten tvil si at jeg angrer på at jeg ikke gikk til anskaffing tidligere! Hehe ;)

Hvilke guilds er fine å starte opp i? Eller kommer det helt an på hvilken type karakter man ønsker å være?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Hvilke guilds er fine å starte opp i? Eller kommer det helt an på hvilken type karakter man ønsker å være?


Det kommer vel litt ann på hvilken karakter du skal ha, ja. Men selv synes jeg Companions i Whiterun var et fint sted å starte. Du klarer deg med basic combat, og får noen kule evner i løpet av questlinen, som jeg ikke skal nevne.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Alftand!! Drøyeste plassen.

Virker som det lønner seg å vente med litt mainquesten. Føles fortsatt ekstremt friskt etter 90 timer+.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Må si jeg liker måten enkelte drager prioriterer. Var midt i en kamp mot en frostdrage, så så den en mudcrab og bestemte seg for å ta den først -.-


Digg når de går etter mamutter.
Decyfered!
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Det kommer vel litt ann på hvilken karakter du skal ha, ja. Men selv synes jeg Companions i Whiterun var et fint sted å starte. Du klarer deg med basic combat, og får noen kule evner i løpet av questlinen, som jeg ikke skal nevne.

Sweet, har nettopp joinet Companions selv; sjonglerer questoppdrag jeg får i Winterhold College og Companions med diverse free roaming saker.

Jeg låner bare spillet, og skal innrømme at jeg ikke var spesielt hypet på Skyrim da jeg heller ikke var særlig fan av Oblivion. Men fra omtrent første stund "elsket" jeg Skyrim, og spesielt når jeg begynte å gå opp i level, etc. Levelsystemet er noe av det bedre i noe rollespill jeg har spilt og det er ekstremt engasjerende og belønnende å spille Skyrim.

I tillegg er spillet ekstremt massivt og til tross for at jeg har spilt i omtrent 10 timer føler jeg at jeg knapt har skrapet borti overflaten; jeg har faktisk til gode å gjøre noen av historieoppdragene, med unntak av det første.

Er nå i hovedlevel 15, og vil si jeg har "spesialisert" meg i archery (40-something), sneak (43/44) og two-handed (39). Elsker å snike meg innpå en intetannende fiende og one-shot drepe vedkommende med et velplassert pilskudd. I tillegg er jeg så kynisk som mulig og stjeler alt av verdi som jeg kan komme over. <3

Det eneste jeg ikke er spesielt fan av ved Skyrim (sålangt) er at jeg ikke fant ut hvordan jeg skulle forandre på utseendet til karakteren min, kontrollerne føles litt stive og hånd-til-hånd kamp er klønete og upresist. I tillegg er AI'en ganske elendig.
Just kill him with your awesome
  • 0
Er Giganeter de sterkeste pure meele fiende du møter? Er let kjedelig hvis det er sånn, for jeg kunne lykkelig løpe rundt en gigant og to mamutter som alle var glad i å slå, for å teste om reflekt damage funka (noe den ikke gjorde)... Magi folk er litt mere pain in the ass, men ikke værre enn at 3-4 sånne kråke damer går griet...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
BTW har noe nopplevd en glich hvor ebony mines osv ikke respawner? Jeg ventet i allefall 62 ingame dager fikk 11,7k penger av kona mi når jeg kom tilbake (hentet inn pengene mine før jeg ventet). Ingen av ebony orene hadde respawa... Jeg leste at det maks skulle ta 30 ingame dager, Er dette mulig å fikse tror du?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Sorry har ikke opplevd det så jeg vet ikke om det kan bli fikset. Finnes sikkert en console comand for ore spawn hvis du spiller på pc
Per aspera ad astra
  • 0
Awww, PS3
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Går det ann å ha mer en 1 kone?
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Går det ann å ha mer en 1 kone?


Gris
  • 0
Nei jeg vil bare ha mer penger
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Går det ann å ha mer en 1 kone?

Nope.avi
Carpe Noctem
  • 0
Det var teit
Per aspera ad astra
  • 0
Starta en ny bruker her om dagen, og er like avhengig som når jeg fikk spillet.


Damn.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Ble litt lei etter en å ha spill skyrim hver dag i en måned så nå spiller jeg en del multiplayer men tar en liten tur innom skyrim nå og da.
Per aspera ad astra
  • 0
Håper virkelig de klarer å fikse den verste laggingen jeg har hørt så mye om på PS3-versjonen. Husker fra ett av hovedoppdragene i Oblivion i byen Kvatch at jeg opplevde den mest sjuke bildeoppdaterings-slowdownen i mitt liv som spiller. Og det på PS3, der de fleste av de godt produserte spillene har bra flyt. Ok med litt lagg, men det fins en grense...
  • 0
Noen som kan hjelpe meg? Er på Alduin's Bane-questen og skal banke Alduin, men etter jeg har fått den ned med Dragonrend lar den seg ikke skade i det hele tatt uansett hvor mye jeg slår. Bruker Ebony War Axe, og Ebony Warhammeren min tar heller ikke noe skade. Er de beste våpnene jeg har. Anyone?
  • 0
Øhh sorry kan ikke hjelpe deg for jeg hadde selv ingen problemer med det. Men du kan jo prøve å loade en tidligere save rett før du skal sloss mot Alduin
Per aspera ad astra
  • 0
Har ikke fått spilt på mange uker jeg. Hater Bethesda på noen punkter. Rett etter den siste Skyrim updaten funker ikke andre spill enn BF3. Alle andre lagger noe inn i granskauen.
  • 0
En update til Skyrim kan umulig ha forårsaket det.

Det er nok noe annet.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Nå har jeg savet over 1000 ganger!
Carpe Noctem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!