Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Fyfader, den videoen er så dømrade genial!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Nå har jeg spammet forgen i Riften ved å lage en hel haug med Iron Daggers, bare for å få opp Smithing. Ble jo litt penger ut av det også, endte opp med 500 Gold etter jeg solgte dem alle. Skal ikke klage

Nå er det endelig på tide med Dark Brotherhood. Dette har jeg gledet meg til lenge!! Ville spare det så lenge som mulig, så jeg har brukt mye tid på andre småting, for ikke å nevne Thieves Guild. Ikke gjort et eneste hovedoppdrag på med denne figuren enda (rundet det med første seff), og tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Det er litt avslappende å kunne traske rundt uten å skulle støte på drager hele tiden. Ikke at de er spesielt vanskelige, men noen ganger vil man bare få holde på med sitt, right?
  • 0
Jeg kjenner jeg blir litt irritert når jeg møter på to drager og den ene er ancient og den andre er frost. (Er dark-elf så jeg har fire-resistance og frost blir ganske plagsomt da) Jeg går i light armor og fokuserer mest på å snike og få crits så når disse to skal spraye meg ned med flammer og frost så går alt til helvette. Måtte løpe vekk og komme tilbake igjen senere
Carpe Noctem
  • 0
Du gikk glipp av masse penger der, Robin. Du kunne han enchanted Iron Daggeren med en kostbar enchantment(Banish, Drain Stamina, Turn Undead etc.) og solgt dem for 200G/stykk, samtidig som du fikk levlet opp Enchanting levelen din.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Siterer Gamezfan:
Du gikk glipp av masse penger der, Robin. Du kunne han enchanted Iron Daggeren med en kostbar enchantment(Banish, Drain Stamina, Turn Undead etc.) og solgt dem for 200G/stykk, samtidig som du fikk levlet opp Enchanting levelen din.


I know, I know, men jeg har null enchantments. De få våpen jeg har er jeg ikke villig til å kvitte meg med.

Det er egentlig litt merkelig, jeg har bare funnet to-tre våpen som er enchanted, og jeg nærmer meg level 30. På forrige save fant jeg nesten bare enchanted våpen, men men. Ikke at penger er noe problem, ligger vel på rundt 25 000 Gold nå. Har nesten ikke brukt en mynt, foruten kjøp av hus.
  • 0
Laster ned den nyeste PC patchen nå, og håper virkelig problemene mine blir fikset.

Lagt til 2011-12-08 14:35:
HVA I HELV*TE?!
Etter den nye updaten får jeg ca 15 FPS uansett grafikkinnstillinger!

Lagt til 2011-12-08 14:43:
Og nå lukker spillet seg helt uten advarsel etter 2 min ...
Der har virkelig fucket dette opp Bethesda!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
HVA I HELV*TE?!


Fa*n skjer med å sensurere? Ser ikke noe særlig kult ut.

---

Til helga skal jeg gjennomføre Dark Brotherhood. Ta alt sammen. Gleder og gruer meg.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hvis jeg banner, får jeg klager på det og.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Og nå lukker spillet seg helt uten advarsel etter 2 min ...
Der har virkelig fucket dette opp Bethesda!


Umad bro?
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
fuck, går det ikke ann å banne lenger? faen, kuk, fitte med hår på

Lagt til 2011-12-08 15:41:
gikk fint her? :o
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hvis jeg banner, får jeg klager på det og.


Men slik du "sensurerer" ordene, kunne du like gjerne fyllt ut hele.
F.eks helv*te... ser litt dumt ut.
Skal en først sensurere dem, så er det mer vanlig å bare ha første og siste bokstav og stjerner på resten.
F**n!
Jeg bruker de noen ganger sjøl (heller ubevisst).

Men det er da ingen her som ikke har hørt ordene før, så hvorfor skal man bry seg med det?
Kan banne så mye du vil for min del, men det er sjelden det hører hjemme noe sted
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hvis jeg banner, får jeg klager på det og.


Det er ikke det at du banner, men at du tror det ser kult ut å sensurere ordene, når det bare ser stygt ut.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har nå 2 lvl 50 characters og har rundt 210 timer playtime. Lager en ny character i helga tenker jeg!
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Predator:
Det er ikke det at du banner, men at du tror det ser kult ut å sensurere ordene, når det bare ser stygt ut.


Jeg synes virkelig ikke at det ser kult ut
  • 0
Endelig ferdig med thives guild. Fy søren det var sykt kjedelig å gjøre alle de små oppdragene før en kunne låse opp de store
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer Predator et er ikke det at du banner, men at du tror det ser kult ut å sensurere ordene, når det bare ser stygt ut.

Jeg synes virkelig ikke at det ser kult ut


Så hvorfor skriver du ikke "Faen i helvete" istedenfor f.eks. "Fae* i helvet*"?
  • 0
Faen, ok ville prøve... uansett level 47 folkens... og snart 100 % Trophy
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer sowns:
Fy søren det var sykt kjedelig å gjøre alle de små oppdragene før en kunne låse opp de store


This
Ødela hele greia for meg.
Kunne like gjerne sluttet questlinen halvveis,
etter... ja du vet.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer sowns:Fy søren det var sykt kjedelig å gjøre alle de små oppdragene før en kunne låse opp de store

This
Ødela hele greia for meg.
Kunne like gjerne sluttet questlinen halvveis,
etter... ja du vet.

Så ikke akkurat på de siste oppdragene som en del av questlinen, bare litt tilleggs greier
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Så ikke akkurat på de siste oppdragene som en del av questlinen, bare litt tilleggs greier


Ja, det blir vel nesten mer riktig.
Men siden questlinen allerede er så kort, syns jeg de kunne jobbet litt mer med den, istede for kjedelige småoppdrag.
Samme gjelder forøvrig alle de fire (DB, TG, Companions og College of Winterhold)
Kunne godt hatt litt flere ordentlige oppdrag.
  • 0
Utrolig. Etter den siste Skyrim updaten lagger absolutt alle Steam spilla mine.
I spill som Saints Row 3 og Skyrim får jeg ca 3 FPS på Ultra. Kanskje 10-15 på Low.
WTF?

Det er veldig rart at jeg drar plutselig Skyrim på Ultra med ca 3 FPS, mens jeg drar BF3 på Ultra med 80 ...
  • 0
Vurderer å starte på nytt igjen.
Hovedsaven er tydeligvis så stor at det tar en evighet ved hver loadingskjerm.
Har ikke stort igjen å gjøre/finne heller, så det er nesten like greit.
Nå er det jo også et par uker sia jeg spilte Skyrim, kanskje interessen vender tilbake.

Siterer Parkour Gamer:
Etter den siste Skyrim updaten lagger absolutt alle Steam spilla mine.


Hvordan kan Skyrim updaten påvirke de andre spillene?
Sikker på at du ikke har tuklet med et eller annet du ikke skal?
  • 0
Helt sikker.
  • 0
Du sa joe noe om at du hadde tulet med noe i AMD kontrollpanelet. Men Tommy har rett, SKyrim updaten kan kum gjøre noe med Skyrim, ikke Steam.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!