Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Siterer Tommy Kvaernerud:
Nope.
Er ikke halvparten så lang som i Oblivion engang.
En har random oppdrag som dukker opp hele tiden i etterkant.
Men selve storylinen var skuffende kort.


Kukk.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Zook:
Spillet frøs da jeg spilte nettopp. Tror det er femte eller sjette gangen. Begynner å bli veldig lei nå, vanvittig stress å måtte reise seg fra sofaen for å slå av PS3'en manuelt! Elendig at det i det hele tatt fryser helt, Bethesda bør skjerpe seg med alle disse feilene.


Når du synes det er ''vanvittig stress'' å måtte gå ut av sofaen for å trykke på en liten knapp, da er noe virkelig galt! Just sayin!
  • 0
Siterer Daffmelsa:
Når du synes det er ''vanvittig stress'' å måtte gå ut av sofaen for å trykke på en liten knapp, da er noe virkelig galt! Just sayin!


Haha, hva er galt med det? Hvis ikke du synes det er stress å reise deg opp fra sofaen etter en spilleøkt for å restarte konsollen er det noe galt med deg.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Haha, hva er galt med det? Hvis ikke du synes det er stress å reise deg opp fra sofaen etter en spilleøkt for å restarte konsollen er det noe galt med deg.


This. Synes selv det er noe problematisk når jeg må gjøre det samme. Man VIL jo ikke reise seg, når man var midt i en festlig spilleøkt, for så å pluttselig bli avbrutt av lagg eller at skjermen fryser. Det har skjedd noen få ganger med meg, men sannelig er det nok.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Liker at
Siterer Predator:
Kukk.

er den 4 tusende kommentaren i denne tråden.

Lasta ned Skyrim, og det er da ganske ålreit egentlig.
Skal teste det, og se hvordan det egentlig er. Skal kjøpe det til xbox, når prisen blir mindre.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Daffmelsa:
Når du synes det er ''vanvittig stress'' å måtte gå ut av sofaen for å trykke på en liten knapp, da er noe virkelig galt! Just sayin!


Å reise seg fra sofaen er ikke selve problemet, selvfølgelig (men det er faen stress). Det som irriterer meg er at det tar minst to minutter å slå PS3'en manuelt av, slå den på igjen, gå inn på Skyrim og vente på "Loading Trophies" og alt det der. Ikke særlig gøy å avbryte midt i et quest for å gjøre dette, flere ganger. Det burde ikke skje i det hele tatt.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Daffmelsa:Når du synes det er ''vanvittig stress'' å måtte gå ut av sofaen for å trykke på en liten knapp, da er noe virkelig galt! Just sayin!

Å reise seg fra sofaen er ikke selve problemet, selvfølgelig (men det er faen stress). Det som irriterer meg er at det tar minst to minutter å slå PS3'en manuelt av, slå den på igjen, gå inn på Skyrim og vente på "Loading Trophies" og alt det der. Ikke særlig gøy å avbryte midt i et quest for å gjøre dette, flere ganger. Det burde ikke skje i det hele tatt.
Det høres ut som lat mannskap, men jeg kjenner meg igjen i det du sier.

For meg er slike opplevelser veldig ødeleggende, og som oftest får jeg ikke spesielt lyst til å skru på spillet igjen. Nå har ikke dette skjedd med Skyrim for min del (så langt), men BF3 hang seg for et par uker siden og jeg har ikke spilt det siden. Joda, Skyrim har mye av skylden i det, men jeg gikk da to-tre dager før Skyrim kom ut.


Anyway, er på andre gjennomgang nu. Spiller badgai, gjort Thieves Guild, neste stopp er Dark Brotherhood. Utrolig nok fant jeg et Glass Sword mens jeg fortsatt var i level 3. Må ha vært en bug, for det skal vel ikke skje før man kommer høyere opp i level. Gjorde meg ingenting, elsker Glass Swordz <3
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Startet ny save som Dark Elf. Skal si det var gøy å slå han ene duden i Windhelm som går rundt å sier han ikke har mye til over for Dunmers.


Er Wood elf jeg. Får ikke Dark Elfs banket ham?
Har startet en ny save som en relativt søt Nord dame.
Vil jeg da kunne banke ham? Kunne ikke det som Wood elf.
Prøvde å drepe ham, men det gikk ikke. Er han en del av en quest?
  • 0
Gud jeg elsker mods! <3
  • 0
Hvilken mods da?
Er det noen mods som gir meg bedre ytelse i PC versjonen?
For jeg bør dra det bedre.
  • 0
80 timer spilt på skyrim, kommer til å bli mer!
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Er det noen mods som gir meg bedre ytelse i PC versjonen?
For jeg bør dra det bedre.


PCen din suger. Case closed.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Parkour Gamer:
Er det noen mods som gir meg bedre ytelse i PC versjonen?
For jeg bør dra det bedre.


PCen din suger. Case closed.


Hva vil du frem ved ved å si det? Hvorfor i all verden må du hele tiden fortelle at du har en fin PC, og at alle andres, som min, suger?

PC'en min er absolutt ikke dårlig. Det er svært mange med enormt bra PC'er som sliter med Skyrim. Rett og slett pga ganske så dårlig konsoll port. Jeg begynner å bli utrolig trøtt og irritert av at du sier at du har bra PC, og at min suger. Du skrøt kanskje ikke av PC'en din akkurat nå, but still.
  • 0
Skyrim er jo en dårlig port, men jeg synes det er rart at pcen din sliter med det.
Den er jo helt klart bedre enn min, og min kjører det relativt stabilt på høy grafikk.

Har du alle de nyeste driverne? Kanskje du må oppdatere BIOS?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Har alle de nyeste driverne ja.
Dessuten, er aldri inne på BIOS. Hva kan det å oppdatere BIOS hjelpe meg med ytelsen i Skyrim? Og hvordan oppdaterer jeg BIOS?
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Skyrim er jo en dårlig port, men jeg synes det er rart at pcen din sliter med det.
Den er jo helt klart bedre enn min, og min kjører det relativt stabilt på høy grafikk.

Har du alle de nyeste driverne? Kanskje du må oppdatere BIOS?


Det har nok mye med at spillet ikke er optimalisert for diverse komponent-typer. Ikke at jeg har peil.

Siterer Decyfer:
Ok. Det her er awesome:

http://www.geeksaresexy.net/2011/12/07/rofl-skyrim-dragon-shou
t-irl/


Wow, den der var helt fantastisk. Bare tenk hvor sinnssykt mye kraft som må til for å dytte en person på den måten.


Anyway, med min nye figur har jeg ikke muligheten til å kjøpe verken hus, eller bli Thane i noen av byene. Jeg har ikke gjort et eneste hovedoppdrag, så det kan jo hende det er noe som aktiveres så fort man gjør et par av dem, men det virker jo litt tullete. Det er så rart, for jeg får ikke engang Thane-questene i questloggen min. Aner ikke hvorfor dette skjer :-/
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hva kan det å oppdatere BIOS hjelpe meg med ytelsen i Skyrim?


Noen ganger kan det hjelpe på ytelsen til enkelte komponenter. Ikke mye kanskje, men litt.

Siterer Parkour Gamer:
Og hvordan oppdaterer jeg BIOS?


Jeg oppdaterte BIOS igår, men det er nok ikke likt for alle merker. Du får vel google det
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Hva slags hovedkort har du da?
Må jeg inn i BIOS for å oppdatere, eller er det bare å laste ned noe?
  • 0
Siterer Robin Høyland:
Citerer Decyfer k. Det her er awesome:

http://www.geeksaresexy.net/2011/12/07/rofl-skyrim-dragon-shou
t-irl/

Wow, den der var helt fantastisk. Bare tenk hvor sinnssykt mye kraft som må til for å dytte en person på den måten.

Den videon er confirmed å være fake for en stund siden TYI. Ikke at det gjør den mindre morsom, men så mye kraft kunne ha drept eller skadet den personen ganske mye.

ANYWAYS, lurer litt på å starte en ny character når jeg når lvl 50 med min andre character, (har en i lvl 50 og en i lvl 48 ). Noen kreative forslag rundt hvilken type person, rase og class som dere syns er kult og unikt? Tenker veldig på å lage en Khajiit Assassin (ikke veldig orginalt, men morsomt) eller en fredelig monk Breton/Argonian/Orc (?), inspirert av den pasifisten som GR og Pressfire har laget artikler om.
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer fantomena:
Citerer Parkour Gamer:
Er det noen mods som gir meg bedre ytelse i PC versjonen?
For jeg bør dra det bedre.


PCen din suger. Case closed.


Hva vil du frem ved ved å si det? Hvorfor i all verden må du hele tiden fortelle at du har en fin PC, og at alle andres, som min, suger?

PC'en min er absolutt ikke dårlig. Det er svært mange med enormt bra PC'er som sliter med Skyrim. Rett og slett pga ganske så dårlig konsoll port. Jeg begynner å bli utrolig trøtt og irritert av at du sier at du har bra PC, og at min suger. Du skrøt kanskje ikke av PC'en din akkurat nå, but still.


Don't you understand a joke? Klart jeg vet at PCen din er kraftig. Bare rart spillet lagger så mye hos deg (etter det jeg har hørt).
  • 0
Det blir en ekstremt irriterende "vits" når du forteller det hele tiden.

Uansett.
Kan man lvl opp i å sloss uten våpen? Altså nevekamp?
  • 0
Level 47, og mangler en shout til... Jeg finner den ikke
*MacGyver Theme*
  • 0
håper det kommer et spill som heter, The Elder Scrolls Tamriel.
And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!