Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


max lvl er 50?
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
max lvl er 50?

81.5
The D' is silent.
  • 0
Liker ikke at man ikke levler på noe annet enn skills..
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
fikk jeg skutt ham. Det var deilig.



Jeg Drept'n med en gang jeg kom i whiterun jeg. Syns han var irriterende med engang.


----------------------------

Syns dety er dumt at folk sier ''By the eight divines!'' MEN! DET FINNES EN GAMMEL FYR I COLLEGE OF WINTERHOLD SOM SIER ''By the nine divines!'' og da ropte jeg ''ASSAULT! ASSAULT!''
  • 0
Noen som vet åssen jeg upgrader huset mitt i whiterun ?
  • 0
Siterer PølseHund:
Noen som vet åssen jeg upgrader huset mitt i whiterun ?


Kjøper møbler av samme karen du kjøpte huset av.
  • 0
Utrolig kult at man kan kalle våpen for valgfrie ting.. fant ut nå..lol!
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Utrolig kult at man kan kalle våpen for valgfrie ting.. fant ut nå..lol!

Og nå fant jeg det ut også, men hvordan? er det når du enchanter eller?
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Citerer Finalfantasyfrelst:
Utrolig kult at man kan kalle våpen for valgfrie ting.. fant ut nå..lol!

Og nå fant jeg det ut også, men hvordan? er det når du enchanter eller?


Correct! 10+
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Citerer sowns:
Citerer Finalfantasyfrelst:
Utrolig kult at man kan kalle våpen for valgfrie ting.. fant ut nå..lol!

Og nå fant jeg det ut også, men hvordan? er det når du enchanter eller?


Correct! 10+

Yay me
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Citerer Finalfantasyfrelst:Utrolig kult at man kan kalle våpen for valgfrie ting.. fant ut nå..lol!
Og nå fant jeg det ut også, men hvordan? er det når du enchanter eller?

RAAGH! River meg i håret Dette fantes i Oblivion og om ikke også i Morrowind (litt i tvil). Neida, men det du må gjøre er å tryke x eller noe, bare se litt nærmere etter helpingtips når du enchanter et/en våpen/rustning.
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer PølseHund:
Noen som vet åssen jeg upgrader huset mitt i whiterun ?


Kjøper møbler av samme karen du kjøpte huset av.


Takk men er det mulighet for å kjøpe chests som er vanskeligere å stjele fra ? så ingen stjeler mine verdifulle goder
  • 0
Siterer PølseHund:
Takk men er det mulighet for å kjøpe chests som er vanskeligere å stjele fra ? så ingen stjeler mine verdifulle goder


Det er ingen som stjeler tingene dine...
  • 0
Er i level 29, nettopp kjøpt meg masse nye spells. Nærmer meg 75 i destruction, og 60 timer spilt. Men jeg har fått tak i 2 daedric artifacts. Det er 2 one hander, den ene er bedre enn den andre, men begge er veldig bra. Men den beste har en minimal sjanse på å drepe på insta kill. Sjansen for at den dreper på et hit er 1% men fortsatt kult. Mehrunez Razor (Insta kill daggeren), Dawnbreaker ( One handed sverd)

Lagt til 2011-11-25 23:48:
Spiller foresten på Adept, så langt så er det ikke noe som jeg har slitet veldig med, kansje dødd et par ganger men jeg har alltid funnet en kreativ måte for å ta dem ned.

Lagt til 2011-11-25 23:50:
Men forresten hva slags quest line likte dere best? har ikke begynt på dark brotherhood, skal begynne snart, men jeg har tatt alle de andre. Men så langt så kan jeg definitivt si at den jeg likte best var college of winterhold. Hva som skjedde med arch mage og alt annet, bare likte det så godt. Men det kan nok hende siden jeg er magiker.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Skjer med at Frost Dragons er så vanskelige? Jeg tar Dragons og Blood Dragons lekende lett, men Frost Dragons tar nesten alt livet mitt på én "issprut". Ikke engang min Wuuthrad med 79 i damage skader noe særlig. Klarte å drepe en i stad, men jeg hadde aldri klart det hvis den ikke ble distrahert av noen andre folk.

Elder og Ancient Dragons har jeg ikke slåss mot enda, men de er vel verre.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Skjer med at Frost Dragons er så vanskelige?


Frost dragon er i lvl 30, normale og blood dragons er i 10 og 20, så det er nok derfor de er litt mer utfordrende.

Elder og ancient dragons er forøvrig i lvl 40 og 50.

Siterer masterno:
Men forresten hva slags quest line likte dere best?


Dark Brotherhood by far, bare synd den var så kort.

Første halvdel av thieves guild var også ganske ålreit.
Companions gikk så fort at jeg aldri kom helt inn i det.
College of winterhold var helt ok, glad jeg slapp å bruke magi hvertfall.
Main-questet var brukbart, men så altfor, altfor kort.

Jeg syns forresten alle quest lines virket veldig mye kortere enn i Oblivion.
Skulle hvertfall ønske DB sin var mye lengre.

Men det er enda et hundretalls side-/misc quests å gjøre, så jeg er ikke ferdig med spillet for å si det sånn.
  • 0
Møtte en "Old Orc" oppe i fjellet. Regner med det er andre som har møtt på ham også. Han spurde om jeg kunne gi ham en god død. Joda, klart jeg kunne det.

For er ikke FUS RO DAH utfor fjellet en god død, så vet sannelig ikke jeg.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hvorfor å hvorfor opplever ikke jeg slik randomness

Eneste tilfeldige hendelser som har fått meg til å trekke på smilebåndet er hester som faller fra himmelen (drager er selvfølgelig synderne)

Men jeg kom over en kjempe som hadde glitchet seg inn i en mammut.
Forestill deg en centaur, men istede for hest/mann, så var det mammut/kjempe.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
For er ikke FUS RO DAH utfor fjellet en god død, så vet sannelig ikke jeg.


Det hadde vært hillarious hvis han hadde vært essential, du bruker FUS RO DAH på han ned fjellet, du går ned en tur, åjada, bleeding out mode, men kommer seg på bena og spør deg once again
  • 0
Siterer coolandcalm:
Citerer dark samus nemesis:For er ikke FUS RO DAH utfor fjellet en god død, så vet sannelig ikke jeg.

Det hadde vært hillarious hvis han hadde vært essential, du bruker FUS RO DAH på han ned fjellet, du går ned en tur, åjada, bleeding out mode, men kommer seg på bena og spør deg once again

Gjorde det med alle folka i College of Winterhold. Brølte de utfor brua og ned i dalen. Koselig samling med halvdøde folk
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Eneste tilfeldige hendelser som har fått meg til å trekke på smilebåndet er hester som faller fra himmelen (drager er selvfølgelig synderne)


Fikk en kjempe i hodet her om dagen. Vel, ikke i hodet da. Mer som gjennom kroppen da, med tanke på at ting blir løse som luft når de dør.

Siterer coolandcalm:
Det hadde vært hillarious hvis han hadde vært essential, du bruker FUS RO DAH på han ned fjellet, du går ned en tur, åjada, bleeding out mode, men kommer seg på bena og spør deg once again


Ja det skulle tatt seg ut skal du se
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Herregud, som jeg har lyst til å begynne med Dark Brotherhood. Det er jo tross alt det jeg har gledet meg mest til i hele spillet.

Men føler at jeg ikke klarer å bli fort ferdig med det, og at jeg kommer til å angre på det i ettertid. Derfor prøver jeg å utsette så lenge så mulig, men nå brekker jeg snart..
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer PølseHund:Takk men er det mulighet for å kjøpe chests som er vanskeligere å stjele fra ? så ingen stjeler mine verdifulle goder



Det er ingen som stjeler tingene dine...


Hvis man dropper dem på bakken, hender det noen stjeler. En drage angrep Riverwood, og jeg var over-etellerannet. Så droppet et sverd. Og det ble stjålet.

Siterer dark samus nemesis:
Møtte en "Old Orc" oppe i fjellet. Regner med det er andre som har møtt på ham også. Han spurde om jeg kunne gi ham en god død. Joda, klart jeg kunne det.


For er ikke FUS RO DAH utfor fjellet en god død, så vet sannelig ikke jeg.


Han spurte om å dø ved sverd da. Så jeg kløyvet skallen hans.

Lagt til 2011-11-26 08:29:
Noen tips til hvor jeg får kjøpt skikkelig bra sverd? Har 2 sverd 52 i damage (legendary), så dual wielde de tar mye skade. Men ønsker fortsatt bedre.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer Tommy Kvaernerud:
Citerer PølseHund:Takk men er det mulighet for å kjøpe chests som er vanskeligere å stjele fra ? så ingen stjeler mine verdifulle goder



Det er ingen som stjeler tingene dine...


Hvis man dropper dem på bakken, hender det noen stjeler. En drage angrep Riverwood, og jeg var over-etellerannet. Så droppet et sverd. Og det ble stjålet.

Citerer dark samus nemesis:
Møtte en "Old Orc" oppe i fjellet. Regner med det er andre som har møtt på ham også. Han spurde om jeg kunne gi ham en god død. Joda, klart jeg kunne det.


For er ikke FUS RO DAH utfor fjellet en god død, så vet sannelig ikke jeg.


Han spurte om å dø ved sverd da. Så jeg kløyvet skallen hans.

Lagt til 2011-11-26 08:29:
Noen tips til hvor jeg får kjøpt skikkelig bra sverd? Har 2 sverd 52 i damage (legendary), så dual wielde de tar mye skade. Men ønsker fortsatt bedre.

Du kan jo lage selv. Deadric sword (legendary) har 72 damage. Det er det jeg bruker
Per aspera ad astra
  • 0
Hvilket materialer trenger jeg?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!